Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturbointia julkisillapaikoilla...

Vierailija
16.03.2006 |

Kaikkea sitä tuleekin mieleen! Alkoi kiinnostamaan harrastaako ihmiset runkkausta julkisillapaikoilla. Missä ja miten? Onko oudosti ilmehtivä vastaantulija kenties saanut juuri orkut? Kertokaa missä olette salaa runkannut? Meillä naisilla se tietysti on helpompaa tehdä salaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein sen koulun vassassa. (nainen)

Vierailija
2/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus teininä käveltiin kaupungilla..Ja sitten mies ajeli pyörällä vastaan ja runkkasi samalla! Yök! Ei edes tajuttu sitä heti ja minäkin ehdin jo miettiä että mitä se oikein virnuilee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin että joku tutuntuttu tyttö olis kulkenu joku helkkarin karva pikkuhousuissa, ihan siis normaalisti ja sai sitten orkut ihan vaikka kadulla. Tiedä sitten oliko vain tarinaa...?

Vierailija
4/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

intercity junassa matkalla turusta helsinkiin. Ihan siinä omalla paikallani, takin alla. Junavauvu oli aika tyhjä.

Olen myös masturboinut express bussissa, käytävän toisella puolella siinä mun vieressä oli ihmisiä, mutta ei ne mitään huomannut, koska taas oli takki siinä päällä.

Vierailija
5/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

intercity junassa matkalla turusta helsinkiin. Ihan siinä omalla paikallani, takin alla. Junavauvu oli aika tyhjä.

Olen myös masturboinut express bussissa, käytävän toisella puolella siinä mun vieressä oli ihmisiä, mutta ei ne mitään huomannut, koska taas oli takki siinä päällä.

Minäkin kuljen sitä väliä joskus aina..Harmi,ettei osuttu samaan junaan;/ Sylissäsi olis varmaan ollut tilaa vielä yhdelle???

Vierailija
6/8 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,sinä oletko mies..?? intercity junassa matkalla turusta helsinkiin. Ihan siinä omalla paikallani, takin alla. Junavauvu oli aika tyhjä. Olen myös masturboinut express bussissa, käytävän toisella puolella siinä mun vieressä oli ihmisiä, mutta ei ne mitään huomannut, koska taas oli takki siinä päällä.

Minäkin kuljen sitä väliä joskus aina..Harmi,ettei osuttu samaan junaan;/ Sylissäsi olis varmaan ollut tilaa vielä yhdelle???

Olen nainen, ikävä kyllä :-)

Vierailija
7/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmmmmmmm huh huh.

tule alastonsuomi.com siellä käyttäjä hanska

Vierailija
8/8 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset