Pitäisikö salaattibaarin kulho punnita kansi päällä vai ilman?
Kommentit (14)
Ei siitä mitään ohjetta ole, järjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaa välillä.
En todellakaan punnitse kansi päällä, en minä sitä kantta syö.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä mitään ohjetta ole, järjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaa välillä.
Ei sinä syö sitä kulhoakaan, mutta ei silti saa punnita ilman kulhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites olit ajatellut ilman sitä kulhoa punnita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites olit ajatellut ilman sitä kulhoa punnita?
voihan ne levitellä siihen vaa'alle ja kaapii siitä sitten kuppiin
Kasaat siihen vaa'alle ne mätöt ja punnitset. Siitä sitten kulhoon. Ihme ongelmia taas.
Kannen kanssa on oletus. Sähän länttäät sen hintalapun siihen kanteen. Niin kikkailet jos kansi ei ole jo kiinni. Ei tästä ohjeistusta ole kaikkialla, mutta come on, älä nyt bulshittaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kannen kanssa on oletus. Sähän länttäät sen hintalapun siihen kanteen. Niin kikkailet jos kansi ei ole jo kiinni. Ei tästä ohjeistusta ole kaikkialla, mutta come on, älä nyt bulshittaa itseäsi.
En ole koskaan nähnyt mitään ohjeistusta asiasta, siis kannella tai ilman kantta.
Kysy sieltä salaattibaarista miten pitää toimia.
Ihan yksi paskan hailee. Sama asia suunnilleen, kuin että punnitsetko jotkut hedelmät ilman pussia vai pussissa.
Jos punnitset ilman kantta niin muista riipiä kukkakaalista lehdet ennen punnitsemista.
Kampin K-marketissa on salaattibaarin vaaan vieressä selkeä ohje että punnitaan ilman kantta, koska vaaka vähentää automaattisesti vain rasian painon. Veikkaan että eri kaupoissa voi olla eri käytännöt.
Vedä niin paljon kotiinpäin kuin kehtaat. Jos asiakas joutuu tekemään työt, ja menee epäselvien ohjeiden takia pieleen niin kyllä se on liikkeen vastuulla. Eihän työntekijöiltäkään voi olettaa töiden tekemistä ilman asiallista perehdytystä.
Se kansi painaa jotain kymmenen grammaa.