Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä kaikkien aikojen naurettavin asuntomyynti-ilmoitus?

Vierailija
06.06.2023 |

https://www.etuovi.com/kohde/20388511

Herää kysymys tekeekö välittäjä sissimarkkinointia eli itsepromootiota tällä hinnoittelulla vai löytyykö jostain oikeasti joku tauno, joka ostaa tuon pienen luukun junaradan vierestä lähes miljoonalla?

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarissa ei ole seinää, jolle laittaa telkkari. Nyt se on pienellä sivuseinällä, mutta miten sitä voi sohvalta katsoa, kun sohva on ihan eri suuntaan? Tämä on tyypillinen ongelma näissä keittiö-olohuoneissa, ei ole ehjiä seiniä tarpeeksi järkevää sisustusta varten. Makkari on pikkuruinen koppero, johon hädin tuskin mahtuu edes sänky. Sauna on aivan turha pienessä kaupunkiaaunnossa, soitä tulee romuvarasto. Parveke on pitkä ja niin kapea, että sinne ei saa mitään pöytäryhmää. Tollaset on käytännössä ihan käyttökelvottomia ulkokäytäviä. En ostaisi tota edes 300.000€.

Vierailija
62/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa hinnan perusteena on

1. Location

2. Location

3. Location

Joskin täytyy myöntää, että jos millin iskisin pöytään, niin tuskin se tämä kohde olii

Ainoastaan jonkun kantahelsinkiä täysin tuntemattoman mielestä tuo sijainti on hyvä.

Miten tuo ei ole hyvä? (Ja asun itse kantakaupungissa.)

Minä asun Kampin keskuksen päällä ja minulle nuo Alvar Aallon kadun talot ovat kyllä syrjässä. En muuttaisi. 

Sinä nyt et muutenkaan jaksa kävellä minnekään. Senkus lahoat siellä kämpässäsi ja tilaat ruuat kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Location

2. Location

3. Location

Joskin täytyy myöntää, että jos millin iskisin pöytään, niin tuskin se tämä kohde olii

Vaikea kuvitella paskempaa sijaintia kuin aivan junaradan vieressä?

Lähimpään kauppaankin ainakin puoli kilometriä.

Mitä sinä oikein kuvittelet. Tietenkin rakennus on uusi ja kaikenlisäksi laadukas. Ei sinne junaradat tai mitkään muutkaan kuulu yhtään.

Tässä voi sanoa että koti on Helsingin päärautatieasemalla. Se maksaa ja on jollekin juuri se täydellinen sijainti.

Vierailija
64/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nättihän tuo on kuin mikä, mutta kieltämättä pieni

Toimiva kyllä yhdelle tai kahdelle

Miten pienissä kopeissa te elämäänne, sitä ainoaa, vietätte? Minulla on 88 m2 koti, yksin asun, ei ole yhtään liikaa tilaa. Muksuilla perheineen on kaikilla yli 200 m2. Hirveä loukku tuommoinen.

Minulla on 30 neliötä ja tässäkin on ihan liikaa tilaa.

Vierailija
65/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Location

2. Location

3. Location

Ainoastaan jonkun kantahelsinkiä täysin tuntemattoman mielestä tuo sijainti on hyvä.

Toi on ihan oikeasti keskellä ei mitään. Joka paikkaan pitkä kävelymatka, jopa julkisten linjoille.

Joku aiempi luuli, että ooppera olisi lähellä. No ei ole. Silmä nyt käteen ja vaikka mapsiin Alvar Aallon katu 5.

No mitä hittoa, tuohan on lähellä kaikkea! Parin minuutin kävely ydinkeskustan kaupoille. Liikun tuolla usein.

No ei todellakaan ole paria minuuttia kävelyä. Lähin ruokakauppa taitaa olla Postitalon K-market ja sinne on yli puoli kilometriä. 

Vierailija
66/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noita ole tarkoitettu ihmisille, joiden mielestä millin pöytään iskeminen on paljon rahaa. 

Vierailija
67/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin maalla asuvana ainoa asia, mihin edes kiinnitin huomiota on näköalat. Ne on ihan kamalat.

Muuten huoneisto sitä peruskauraa, mitä nykyään rakennetaan ja hienona pidetään.

Sijainti siis ihan järkyttävän ikävä. Ei luontoa näkyvillä missään. Kuolisin apatiaan tuolla asuessa.

Millikö vielä pitäisi maksaa siitä, että näkee joka puolella vain autokaistoja?

Vierailija
68/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Location

2. Location

3. Location

Minä asun Kampin keskuksen päällä ja minulle nuo Alvar Aallon kadun talot ovat kyllä syrjässä. En muuttaisi. 

Sinä nyt et muutenkaan jaksa kävellä minnekään. Senkus lahoat siellä kämpässäsi ja tilaat ruuat kotiin. 

Kävelen kyllä paljonkin, se on mukavaa. Mutta on kiva kun voi myös valita että ei kävele, jos vaikka sataa kaatamalla. Silloin voi mennä sisäkautta ruokakauppaan. Sitä on keskusta-asuminen.

Vierailija
69/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Location

2. Location

3. Location

Toi on ihan oikeasti keskellä ei mitään. Joka paikkaan pitkä kävelymatka, jopa julkisten linjoille.

Joku aiempi luuli, että ooppera olisi lähellä. No ei ole. Silmä nyt käteen ja vaikka mapsiin Alvar Aallon katu 5.

No mitä hittoa, tuohan on lähellä kaikkea! Parin minuutin kävely ydinkeskustan kaupoille. Liikun tuolla usein.

No ei todellakaan ole paria minuuttia kävelyä. Lähin ruokakauppa taitaa olla Postitalon K-market ja sinne on yli puoli kilometriä. 

Lähin on rautatieaseman alepa, aseman päädyssä maan alla.

Vierailija
70/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noita ole tarkoitettu ihmisille, joiden mielestä millin pöytään iskeminen on paljon rahaa. 

No sitten sitä ei varmaan ole tarkoitettu suomalaisille ollenkaan. Kyllä täällä milli on vielä paljon rahaa, ihan kenelle tähansa.

Vierailija
71/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pienissä kopeissa te elämäänne, sitä ainoaa, vietätte? Minulla on 88 m2 koti, yksin asun, ei ole yhtään liikaa tilaa. Muksuilla perheineen on kaikilla yli 200 m2. Hirveä loukku tuommoinen.

Siis mihin sä sitä varastotilaa tarvitset? Ymmärrän ehkä siinä vaiheessa jos olet joku taiteilija, että tarvitsee hallitilaa olla. Muuten en todellakaan. Yksin 88 neliötä. Sehän käy jo hyvin isolle perheelle. Asutaan miehen kanssa kaksistaan 30 neliöisessä asunnossa. Vietetään kotona paljonkin aikaa, mutta mikäpä meillä tässä ihmetellessä. Korona aikakin meni sulassa sovussa. Kun meidän lapsi syntyy ja kasvaa niin ehkä sitten hankitaan kahden makuuhuoneen asunto, tosin siinäkin saa olla keittiö-olohuone yhdessä tai sitten ei olohuonetta ollenkaan eli kaksihuonetta ja keittiö. Ei sohvaa tai telkkaria muutenkaan tarvitse. Tähän riittää vallan mainiosti noin 50-60 neliötä asuinpinta-alaa.

Mainoksen asunto on todella kätevä. Mikä jottei tuollaista ostaisi, jos haluaisi tuolla päin asua. Itse olen varsin tyytyväinen Varsinais-Suomeen, silloin kun ollaan Suomessa.

Asunnon koko ei saisi olla liian pieni ihan hengitysilla tähden. Toivottavasti tuuletatte usein ja teillä on hyvä ilmanvaihto. Liian suuri hiilidioksipitoisuus ja kosteus jos ette pidä ilmanvaihdosta huolta.

Vierailija
72/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tuosta kämpästä ole edes merinäköala ja vaik olis niin hintapyyntö silti älyvapaa.

Mitäs se Töölönlahti sun mielestäs on, jos ei merta?

Tottakai se on merta, ja kun katsoin kohteen kuvia niin ilmeisesti se jopa tästä kohteesta näkyy jos nojaa parvekkeen kaiteeseen ja kurkkii sivulle kaiteen yli? Vai onko sun mielestä kuvien perusteella asunnosta merinäköala?

Vierailija
73/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Location

2. Location

3. Location

Lähin on rautatieaseman alepa, aseman päädyssä maan alla.

Joka suljetaan pian jos ei ole jo suljettu. Jääkö Rautatieasemalle muita ruokakauppoja?

Vierailija
74/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 30 neliötä ja tässäkin on ihan liikaa tilaa.

Muuta pienempään.

Vierailija
75/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten sitä ei varmaan ole tarkoitettu suomalaisille ollenkaan. Kyllä täällä milli on vielä paljon rahaa, ihan kenelle tähansa.

Ja jengillä joilla on rutkasti miljoonia on yleensä myös joku järki siinä mihin miljoonansa sijoittavat.

Vierailija
76/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin maalla asuvana ainoa asia, mihin edes kiinnitin huomiota on näköalat. Ne on ihan kamalat.

Muuten huoneisto sitä peruskauraa, mitä nykyään rakennetaan ja hienona pidetään.

Sijainti siis ihan järkyttävän ikävä. Ei luontoa näkyvillä missään. Kuolisin apatiaan tuolla asuessa.

Millikö vielä pitäisi maksaa siitä, että näkee joka puolella vain autokaistoja?

Hah, maalaisen näkemys. No ei siinä mitään, mutta Hgin keskustassa olevaksi on tuossa aivan harvinaisen ruhtinaalliset näkymät ikkunasta, myös luontoa näkyy jos et ihan sokea ole.

Vierailija
77/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parveke on pitkä ja niin kapea, että sinne ei saa mitään pöytäryhmää.

Eikä pihalla ole mitään paikkaa sinun miehesi romuautoille! Kauheaa. 

Vierailija
78/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän pitää normaalina juuri sitä mihin ihminen on tottunut. Kehittyvä ja sopeutuvainen ihminen kyllä oppii halutessaan uusillekin tavoille.

Thaikkulan vankilassa 2m2 per henki on jo paremman väen vankeinhoitolaitos.

Intian metropolisssa 15m2 on ihan mukavasti, voisihan sitä joutua asumaan myös kadulla rottien kanssa.

Kiinan metropolissa 25m2 per henki on juhlallisesti tilaa.

Nykissä 40m2 per henkilö vallan luksusta.

Kyllä moni pitää Helsingissäkin 50-60m2 asuntoa sinkulle tai pariskunnalle jo varsin tilavana asuntona.

Mihin ihminen tarvitsee paljon tilaa, tavaroilleenko vai kävelläkseen asunnossaan ympyrää? Eikö kaupungissa ole ideana käyttää sitä ympäröivää tilaa tapahtumineen ja palveluineen niin kuin olohuoneen jatkeena? Maalla taas ideana on nauttia siitä pihamaasta ja ulkona puuhastelusta eikä juuri istuskella sisällä.

Vierailija
79/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Location

2. Location

3. Location

Kävelen kyllä paljonkin, se on mukavaa. Mutta on kiva kun voi myös valita että ei kävele, jos vaikka sataa kaatamalla. Silloin voi mennä sisäkautta ruokakauppaan. Sitä on keskusta-asuminen.

Keskusta-asuminen aika paljon muutakin kuin sisäkautta kauppaan meneminen. Se muuten on aika pienen joukon etu, ja sekin ollut mahdollista vasta muutaman vuoden ajan. 

Vierailija
80/127 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin asua tuossa asunnossa. Sijainti olisi just hyvä mulle. Mä en maisemista välitä, käyn lähinnä chillaamassa kotona.

Ei mulla todellisuudessa ole miljoonaa, kunhan kuvittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi