Onko tässä kaikkien aikojen naurettavin asuntomyynti-ilmoitus?
https://www.etuovi.com/kohde/20388511
Herää kysymys tekeekö välittäjä sissimarkkinointia eli itsepromootiota tällä hinnoittelulla vai löytyykö jostain oikeasti joku tauno, joka ostaa tuon pienen luukun junaradan vierestä lähes miljoonalla?
Kommentit (127)
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot?pagination=1&locations=%5B%…
Onhan tuo aika kova pyyntö noihin muihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa hinnan perusteena on
1. Location
2. Location
3. Location
Joskin täytyy myöntää, että jos millin iskisin pöytään, niin tuskin se tämä kohde oliiAinoastaan jonkun kantahelsinkiä täysin tuntemattoman mielestä tuo sijainti on hyvä.
Miten tuo ei ole hyvä? (Ja asun itse kantakaupungissa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni. Miks kaikki on valkoista, painajaismaista siivoamista että se pysyisi tollasena. Kamala näköala. Mä haluaisin laittaa itseni kiikkuun joka kerta kun meen parvekkeelle. Kylppäri ja sauna ihan ok. En kyllä ostaisi. Tähän hintaan saa parempaakin.
Jos ihmiset asuu tämmöisissä niin ei mikään ihme että on niin paljon mt-ongelmia.
En usko, että seinien maalaaminen on kiellettyä...
Maksat miljoonan asunnosta ja alat ensi töikseen remontoimaan sitä?
Näyttää ja tuntuu liiaksi opiskelija-asunnolta, joskin ylihinnoitellulta sellaiselta. Nehän ovat just tuollaisia persoonattomia, kokovalkoisia ja minimalistisia kämppiä. Olen asunut vastaavassa yliopistoaikoina ja niin on moni kaverikin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ja tuntuu liiaksi opiskelija-asunnolta, joskin ylihinnoitellulta sellaiselta. Nehän ovat just tuollaisia persoonattomia, kokovalkoisia ja minimalistisia kämppiä. Olen asunut vastaavassa yliopistoaikoina ja niin on moni kaverikin.
Jokainen voi sisustaa tyylillään, luuletko, että nuo rekvisiittakalusteet kuuluu kauppaan?
Mistä tietää, että kämppä on liian pieni ja hankalakäyttöinen?
Sananparresta:
"Huoneeseen x mahtuu toiminto y"
Eli tyyliin "olohuoneeseen mahtuu ruokapöytä".
Jos ja niin huonekalun mahtuminen pitää erikseen mainita, niin...
Siis ihan oikeesti??? Tosiaan junanradassa lähes kiinni, masentava maisema ja vuosi/takuukorjaukset jatkuu edelleen, vaik valmistunut -14, kuulostaa hyvälle😳. Pieni ku postilaatikko. Aivan älytöntä.
Tää on niitä Vain heseissä-tapauksia. Kampista saa samanlaisen halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Newsflash, jokainen voi rempata asunnon mieleisekseen.
En tykkää. Kämpässä ei mitään WOWta. Ankea sijainti. Liian tylyt näkymät. Ei pelasta Töölönlahti.
Tuohon en laita miljoonaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Location
2. Location
3. Location
Joskin täytyy myöntää, että jos millin iskisin pöytään, niin tuskin se tämä kohde oliiAinoastaan jonkun kantahelsinkiä täysin tuntemattoman mielestä tuo sijainti on hyvä.
Toi on ihan oikeasti keskellä ei mitään. Joka paikkaan pitkä kävelymatka, jopa julkisten linjoille.
Joku aiempi luuli, että ooppera olisi lähellä. No ei ole. Silmä nyt käteen ja vaikka mapsiin Alvar Aallon katu 5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Location
2. Location
3. Location
Toi on ihan oikeasti keskellä ei mitään. Joka paikkaan pitkä kävelymatka, jopa julkisten linjoille.
Joku aiempi luuli, että ooppera olisi lähellä. No ei ole. Silmä nyt käteen ja vaikka mapsiin Alvar Aallon katu 5.
No mitä hittoa, tuohan on lähellä kaikkea! Parin minuutin kävely ydinkeskustan kaupoille. Liikun tuolla usein.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niitä Vain heseissä-tapauksia. Kampista saa samanlaisen halvemmalla.
Terveiset Kampista. Täällä ei ole mitään noin rumaa eikä noin huonolla sijainnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi sisustaa tyylillään, luuletko, että nuo rekvisiittakalusteet kuuluu kauppaan?
Puhuin itse asunnosta, en kalusteista jotka ovat tietenkin myyntistailausta varten.
Mielestäni aivan normaali ilmoitus, mitä nyt sisälsi lievähköä liioittelua niin kuin lähes kaikki muutkin myynti-ilmoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash, jokainen voi rempata asunnon mieleisekseen.
Tuolla hinnalla haluaa jo valmiin asunnon eikä rutkasti lisäkustannuksia pintaremontista. Newsflash, rempallakaan ei saa asunnon pohjaratkaisua muutettua eikä siten pääse eroon tuosta opiskelijakämppämäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Location
2. Location
3. Location
Minä asun Kampin keskuksen päällä ja minulle nuo Alvar Aallon kadun talot ovat kyllä syrjässä. En muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni. Miks kaikki on valkoista, painajaismaista siivoamista että se pysyisi tollasena. Kamala näköala. Mä haluaisin laittaa itseni kiikkuun joka kerta kun meen parvekkeelle. Kylppäri ja sauna ihan ok. En kyllä ostaisi. Tähän hintaan saa parempaakin.
Jos ihmiset asuu tämmöisissä niin ei mikään ihme että on niin paljon mt-ongelmia.
Maksat miljoonan asunnosta ja alat ensi töikseen remontoimaan sitä?
Minä en kutsuisi seinin maalaamista remontiksi, ja toisekseen, jos on varaa tuohon kämppään, niin lienee varaa maksaa parille työmiehelle, jotka maalaavat sen päivässä.
Harvoin nyt muutenkaan löytyy suoraan asuntoa, jossa on juuri prikulleen itselle mieleisen väriset seinät, ja jos sinä etsit sellaista, niin saat etsiä aika pitkään.