Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatteko tavata ystäviä lähinnä, kun teillä on kerrottavaa elämästänne?

Vierailija
05.06.2023 |

Ylennys, matka tai lasten menestys?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tyypin.

Vierailija
2/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ystävistä ja siitä hetkestä. Tietyllä porukalla nähdään ihan vain niin, että tehdään yhdessä ruokaa ja joogaillaan. Kukaan ei tenttaa ketään yksityiselämästä, ellei itse halua kertoa, vaan juttelu pysyy aika kevyenä ja kivoissa aiheissa. Nuo ovat aika ihania piristyksiä ja akkujenlataushetkiä :)

Joitain muita ystäviä nähdessä on taas paine että pitäisi olla jotain kerrottavaa, mikä on aika huolestuttavaa loppujen lopuksi... Olen muutenkin miettinyt mitä saan noista ystävyyssuhteista, joissa oma elämä on vaan joku suoritus jota vertaillaan muiden suorituksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kertoa vaikka kaarnakuoriaisesta jonka tapasin toissaviikolla.

Vierailija
4/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ystävistä ja siitä hetkestä. Tietyllä porukalla nähdään ihan vain niin, että tehdään yhdessä ruokaa ja joogaillaan. Kukaan ei tenttaa ketään yksityiselämästä, ellei itse halua kertoa, vaan juttelu pysyy aika kevyenä ja kivoissa aiheissa. Nuo ovat aika ihania piristyksiä ja akkujenlataushetkiä :)

Joitain muita ystäviä nähdessä on taas paine että pitäisi olla jotain kerrottavaa, mikä on aika huolestuttavaa loppujen lopuksi... Olen muutenkin miettinyt mitä saan noista ystävyyssuhteista, joissa oma elämä on vaan joku suoritus jota vertaillaan muiden suorituksiin.

Kuulostaa hienolta tuollainen positiivinen yhdessäolo.

Vierailija
5/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, missä tapasit, mitä se teki?

Vierailija
6/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, missä tapasit, mitä se teki?

Se on salaisuus.

Vierailija
7/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nyt kun olen monta vuotta ollut no-life sairastumisen johdosta, olen kadonnut ystäviltäni. Ei kirjaimellisesti MITÄÄN mielenkiintoista kerrottavaa heille.

Vierailija
8/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tosiaankin kertojasta. Erakko saa väännettyä viikostaan mielenkiintoisen jännitystarinan, peurat piileskelivät metsässä, hauet väijyivät kiveksiä jne.

Vierailija
9/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, no ainakaan ketään ei kiinnosta yhtään, mitä kuuluu väkivallan alla elävälle, pitkäaikaistyöttömälle, kroonisesti köyhälle ja sairaalle. Muistan kyllä, jo tulevat itkemään ja kaipaamaan olkapäätä, jos/kun pas**a osuu joskus omaankin kermapyllyiseen tuulettimeen.

Vierailija
10/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva kun tietää että on jotain hyviä tai kiinnostavia uutisia jaettavana, mutta en pidä näkemisen ehtona. Ihan sitä ystävää menen näkemään enkä keulimaan elämälläni.

Vierailija
11/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan halua tavata tai jutella, ellei ole jännittävää kerrottavaa. Enkä tykkää, että minulta kysellään mitään, koska elämässäni ei juuri nyt tapahdu mitään jännittävää. Vastaus kysymykseen mitä kuuluu, on että ei mitään, inhoan sitä kysymystä ja erakoidun hyvää vauhtia. Mielelläni kyllä kuuntelisin muiden juttuja, utelematta tietysti, tai keskustelisin ihan mistä vain aiheista maailmalla. Sitä oman elämän tylsyyttä vaan en halua sanoa kenellekään ja alkaa suhteet läheisiin ja kavereihin katketa.

Vierailija
12/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan halua tavata tai jutella, ellei ole jännittävää kerrottavaa. Enkä tykkää, että minulta kysellään mitään, koska elämässäni ei juuri nyt tapahdu mitään jännittävää. Vastaus kysymykseen mitä kuuluu, on että ei mitään, inhoan sitä kysymystä ja erakoidun hyvää vauhtia. Mielelläni kyllä kuuntelisin muiden juttuja, utelematta tietysti, tai keskustelisin ihan mistä vain aiheista maailmalla. Sitä oman elämän tylsyyttä vaan en halua sanoa kenellekään ja alkaa suhteet läheisiin ja kavereihin katketa.

Onko elämäsi lähinnä kulissia ja sinua kiinnostaa sosiaalisissa tilanteissa ainoastaan oma rooli ja parrasvalo?

Vierailija
13/13 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on molemminpuolista, tavatessa vaihdetaan kuulumisia. En tarvitse erityistä syytä, minkä vuoksi pitäisi tavata, on vaan kiva nähdä.