Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uniq kondomit

Vierailija
05.06.2023 |

Onko kukaan testannut näitä kondomeja?
Itse kokeilin ja on kyllä erilainen kuin perinteinen....
Kaipaisin muiltakin kokemuksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tuntui, voitko suositella? Olen nainen, mutta voisin ostaa näitä jos ovat sen arvoisia.

Vierailija
2/11 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja vasta pari kertaa kokeillut näitä uniq kumeja. Aluksi olin epäileväinen, koska näytti niin erilaiselta materiaalilta. Mutta alku kokemus on hyvä, ei purista mutta pysyy päällä ja ei tuoksu laininkaan mikä on hyvä.

AP

Osta ihmeessä testiin. Naisten versioista en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja vasta pari kertaa kokeillut näitä uniq kumeja. Aluksi olin epäileväinen, koska näytti niin erilaiselta materiaalilta. Mutta alku kokemus on hyvä, ei purista mutta pysyy päällä ja ei tuoksu laininkaan mikä on hyvä.

AP

Oliko tuntuma aidompi kuin kumisen kanssa?

Vierailija
4/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Oliko tuntuma aidompi kuin kumisen kanssa?

En ole sama kuin tuon kirjoittaja mutta vastaan silti.

Tuntuma ainakin on tavallisiin kondomeihin ihan erilainen. Aluksi tuntuu kuin muovipussia laittaisi paikoilleen mutta hyvältä tuntuu käytössä.

Paikoilleen laitto on vähän haastavampaa kun saa aika kovasti painaa penistä vasten, että lähtee rullautumaan auki. En tiedä vaihteleeko malleittain.

Vierailija
5/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Kuten edellinen totesi, hieman hankala laittaa päälle, vaikka mainostavat että helppo. Mutta tuntuma on parempi. Erityisesti pidän siitä että ei haise lainkaan.

Vierailija
6/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva näitä vielä käyttää kun kommentteja on vähän?

Vierailija
7/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se tuntui, voitko suositella? Olen nainen, mutta voisin ostaa näitä jos ovat sen arvoisia.

Minuakin kiinnostaa nuo uudet kondomit. Olen tähä asti ostanut laadukkaita lateksittomia kondomeja. Minulla ehkäisyn tarve on satunnaista ja kondomi on ollut hyvä valinta. N54

Vierailija
8/11 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä paljon paremman tuntoinen ja kestävämpi materiaali. Ei purista tuntoa pois. Kaikki liukkarit käy.

Vierailija
9/11 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tuorekelmun paksuisia, rapisevia ja puristavia hartsikondomeja on muitakin merkkejä:

https://www.kondomiverkkokauppa.fi/kondomit/Kondomien-materiaalit/Harts…

Vierailija
10/11 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta! Ei me miehet tykätä naisista joiltalöytyy kondomeja, viittaa kevytkenkäisyyteen ja ei todellakaan vaimomatskua. Voin kyllä kerran nykäistä.

Vierailija
11/11 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa nuo uudet kondomit. Olen tähä asti ostanut laadukkaita lateksittomia kondomeja. Minulla ehkäisyn tarve on satunnaista ja kondomi on ollut hyvä valinta. N54

Noita lateksittomia kondomeja on usealla merkillä myytävänä. Ei taida olla väliä minkä valitsee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi