Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet usein pysähtyvät katsomaan minua mutta mitään muuta ei tapahdu koskaan?

Vierailija
04.06.2023 |

Esim. jopa eilen yo-juhlissa vieraana ollessani, toinen vieras jota en tuntenut etukäteen. Loi usein vähän turhan pitkiä katseita minuun päin, toki sitten vastasinkin katsekontaktiin mutta ei, ei tullut lähemmäs. Liki joka työpaikalta löytyy tällaisia miehiä, usein esim. bussissa istuessa tai sitä odottaessa myös. Kukaan ei kuitenkaan tule juttelemaan, miksei? Vastaan ihan katseeseen ja näytän omalta osaltani "viheää valoa".

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hauska 😉olisiko sinussa jotain erikoista tai oletteko ennen tavanneet entä oletko jonkun näköinen?

Ei ne miehet aina iskemässä ole

Vierailija
2/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tekisit itse aloitteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 20 vuotta sitten varmaan olisikin tullut mut nykypäivänä miehen pitää olla erittäin varovainen jollei halua syytettä seksuaalisesta häirinnästä

Vierailija
4/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian kaunis

Vierailija
5/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella huonoja kokemuksia niistä suhteista joihin itse olen tehnyt aloitteen.

Vierailija
6/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimataan ahdistelijaksi ja omituiseksi hyypiöksi jos nykyään naisia yrittää iskeä. Tähän on tultu.

Vierailija
7/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot tavalla tai toisella viehättävä, tee itse aloite 

Vierailija
8/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jotenkin oudon näköinen. Tämä on lopputulos mihin itse olen päätynyt näistä tuijottelijoista, tervehtijöistä ja oven availijoista. Olen jotenkin niin ruma tai friikin näköinen että haluaa tuijotella pitempään.

Vierailija
9/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella huonoja kokemuksia niistä suhteista joihin itse olen tehnyt aloitteen.

Se johtuu siitä että sinulla on huono miesmaku.

Ei se asia sillä parane että ulkoistat aloitteenteon miehelle. Kiinnostut yhä vain huonoista miehistä ja annat pakit hyville.

Ei se suhteen laatu siitä riipu kumpi teki aloitteen, se on pitkässä juoksussa merkityksetön asia.

Vierailija
10/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin miehet tuijottelevat intensiivisesti ja tuntemattomatkin ottavat katsekontaktia. Joskus kun olen näitä varovasti lähestynyt, niin eivät olekaan olleet yhtään kiinnostuneita.

Vierailija
11/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne osaa eikä uskalla muuten kuin humalassa.

Vierailija
12/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukase Tinderi Serbiassa. Komeita sitoutumishaluisia miehiä joille ei potentiaalinen raskaus näyttäydy uhkana. 89 päivää viisumivapaasti. Maa hakee EU:seen 2025.

Sovi nyyttäri tyyliset piknik treffit joihin kumpikin tuo jotain. Poistu tyhjin käsin saapuvan luota.

Varsovasta lähteviä lähtöjä Rome2Rio. Lennä Helsingistä RyanAirilla.

Vierailija
13/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat uteliaita ja kuuluvat tuijottaja -lajiin.

Vierailija
14/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se asia sillä parane että ulkoistat aloitteenteon miehelle. Kiinnostut yhä vain huonoista miehistä ja annat pakit hyville.

Ei se suhteen laatu siitä riipu kumpi teki aloitteen, se on pitkässä juoksussa merkityksetön asia.

En ole antanut suoria pakkeja koskaan kenellekään. Kun _kukaan_ ei mua lähesty. Ne (jotka ovat keskenään erilaisia), joita olen itse lähestynyt, eivät ole suhteeseen jääneet. Tokkopa halusivat alun alkaenkaan _koska eivät lähestyneet_.

Vierailija
15/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat kuin mullit uutta porttia?

Ovat mulleja.

"Mitä mulkkaat?" Toimii aina.

Vierailija
16/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole antanut suoria pakkeja koskaan kenellekään. Kun _kukaan_ ei mua lähesty. Ne (jotka ovat keskenään erilaisia), joita olen itse lähestynyt, eivät ole suhteeseen jääneet. Tokkopa halusivat alun alkaenkaan _koska eivät lähestyneet_.

Siis koskaan ikinä tähänastisessa elämässä ei ole yksikään mies sinua lähestynyt? Ja kaikki suhteet ovat alkaneet sinun aloitteesta? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
17/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis koskaan ikinä tähänastisessa elämässä ei ole yksikään mies sinua lähestynyt? Ja kaikki suhteet ovat alkaneet sinun aloitteesta? Minkä ikäinen olet?

Jep, minua vain tuijotetaan. Olen 40+ 

Vierailija
18/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko AP yhtään arvata mistä "tuijottelu" johtuu? Isot tissit, hyvä peppu, seksikkäät vaatteet...joku muu syy.

Vierailija
19/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko AP yhtään arvata mistä "tuijottelu" johtuu? Isot tissit, hyvä peppu, seksikkäät vaatteet...joku muu syy.

Ihan A-kuppi on, miten ne mun naamaa tuijottaisivat jos peppu olisi syynä? En pukeudu mitenkään seksikkäästi tai huomiotaherättävästi.

Vierailija
20/49 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne osaa eikä uskalla muuten kuin humalassa.

Tämähän se on se vastaus ap:n kysymykseen. Lisäksi se, että Suomessa nyt ei vain yksinkertaisesti ole samanlaista tutustumiskulttuuria kuin monissa muissa maissa. Suomessa ei ole luontevaa lähestyä tuntematonta naista selvinpäin arkisessa tilanteessa.