Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet usein pysähtyvät katsomaan minua mutta mitään muuta ei tapahdu koskaan?

Vierailija
04.06.2023 |

Esim. jopa eilen yo-juhlissa vieraana ollessani, toinen vieras jota en tuntenut etukäteen. Loi usein vähän turhan pitkiä katseita minuun päin, toki sitten vastasinkin katsekontaktiin mutta ei, ei tullut lähemmäs. Liki joka työpaikalta löytyy tällaisia miehiä, usein esim. bussissa istuessa tai sitä odottaessa myös. Kukaan ei kuitenkaan tule juttelemaan, miksei? Vastaan ihan katseeseen ja näytän omalta osaltani "viheää valoa".

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha luulla, että katseitten perusteella voisi jotain johtopäätöksiä tehdä. En minä ainakaan osaa katseita tulkita, varsinkaan pitemmän matkan päästä. Ja en sen perusteella laittaisi itseäni likoon. Sitä ihmiset voi katsella ja tuijottaa mistä syystä tahansa esim jotain erikoista tai huomiota herättävää.

Miksi naiset odottaa miehen aloitteita? Suomessa tosiaan moni nainen haluaa helpolla päästä ja siten ettei itse tarvi tehdä mitään.

Vierailija
42/49 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin on käynyt minulle koko elämäni. Naiset eivät tule koskaan juttelemaan, vaikka katsovat pitkään. Pitäisi varmaan olla humalaisessa ympäristössä, mutta en käytä alkoholia kuin kotona.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta pitäisi tapahtua?

Vierailija
44/49 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ap muistuttaa jotain julkkista ja ihmiset katsoo siksi

Vierailija
45/49 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti myös minä teen jotain väärin näissä tilanteissa. Alkaa hakkaamaan tuolla takaraivossa että minussa on jotain vikaa. Pari vuotta ollut sinkkuna.

Vierailija
46/49 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tekisit itse aloitteen?

Mulla on todella huonoja kokemuksia niistä suhteista joihin itse olen tehnyt aloitteen.

Se johtuu siitä että sinulla on huono miesmaku.

Ei se asia sillä parane että ulkoistat aloitteenteon miehelle. Kiinnostut yhä vain huonoista miehistä ja annat pakit hyville.

Ei se suhteen laatu siitä riipu kumpi teki aloitteen, se on pitkässä juoksussa merkityksetön asia.

En ole antanut suoria pakkeja koskaan kenellekään. Kun _kukaan_ ei mua lähesty. Ne (jotka ovat keskenään erilaisia), joita olen itse lähestynyt, eivät ole suhteeseen jääneet. Tokkopa halusivat alun alkaenkaan _koska eivät lähestyneet_.

Siis koskaan ikinä tähänastisessa elämässä ei ole yksikään mies sinua lähestynyt? Ja kaikki suhteet ovat alkaneet sinun aloitteesta? Minkä ikäinen olet?

Mitäs ihmeellistä tuossa on? Olen yli 40, ollut yhdessä (1) suhteessa elämäni aikana, alkoi omasta aloitteestani, miehet eivät lähesty.

Eri

Vierailija
47/49 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että eivät ole siis koskaan lähestyneetkään.

nro 46

Vierailija
48/49 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät pyydä mitään vihreää valoa. Ne tuskin edes katsoo sinua.

Vierailija
49/49 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia kyllä lähestytään riesaksi asti. Tästä voimme vetää johtopäätöksen että....