Onko kellään yli 50-vuotiaalla naisella vientiä miesmarkkinoilla?
Olenko ainoa, jolla olisi miehiä tarjolla vaikka kuinka. Nuoria ja itseni ikäisiä olisi liikaakin. Osa ilmaisee suoraan, että haluaisi suhteen kanssani. Ystävissä siis paljon miehiä ja ihmettelen miten tämän ikäinen voi olla vielä noin monelle kiinnostava kumppani.
Kommentit (38)
No ei minulla ainakaan, ei ole ollut koskaan, ei edes nuorena ja laihana.
Ei juma mikä aihe ja sitten tähän joku vielä kommentoi. Ymmärrättekö ettei ap ole 50+ ikäinen nainen.
Käyt ilmeisesti paljon lähipubeissa.
Olen jo 55v. ja vientiä on edelleen. En ole hoikka. Varsinkin nuoret miehet ovat minusta kiinnostuneita. En sitä kovin pahakseni pane. Nuoret miehet on aika innokkaista petipuuhissa.
Varmasti kauniilla yli 50v naisilla on edelleen vientiä vaikka kuinka. Miehet pitävät kauniista naisista.
On vientiä hiekkaneggejen parissa, jos sun lompsas on iso. Tosin maassaloisimiseen riittää pelkkä valkoinen suomilehmä ylipäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma 48 vuotiaana naisena. Olen hoikka, siro ja sporttinen. Rinnat isot ja kiinteät. Isot silmät ja muhkeat huulet luonnostaan. Vaalea ja sinisilmäinen.
Ihan ruokakaupassa tuntematon mies pysäytti ja kehui ulkonäköä ja vartaloa ja pyysi treffeille. Tätä miesten lähestymistä tapahtuu edelleen.
Myös saan kehuja usein ulkonäöstä. Olen babyface kasvoiltani. Enemmän söpö kuin klassisen kaunis.
Kertoo miehestä kaiken ja jotkut ovat tästä vielä otettuja. Sama ois mennä suoraan seisomaan kadun kulmalle.
Mitä kulmaa ja missä kaupungissa ehdotat? Entä pukeutuminen?
Olisi. Mutta ei kiinnosta tällä hetkellä.
En ole hoikka enkä kaunis, vaan sinut itseni kanssa.
Kunhan on k-piikki- ja mo-loneitsyys hllusa niin luulisi tulevan vientiä
Voin viedä jonkun 50 v naisen kahville.
Tää aloitus ja kommentit on hauskoja! Totta näköjään sanonta, ettei järki ja kauneus viihdy samassa päässä vai miten se lie menikään 🙄
Et ole ainoa. Meidän ikäiset miehet tosin on juoppoja luusereita. Aluksi teeskentelevät fiksua ja raitista kunnes eivät enää teeskentele.
Me naiset hoidetaan ongelmamme fiksusti, miehet juomalla. Siksi ne kuolevat vuosia ennen.
En kauheesti kehuskelis sillä, että joku kiimainen kesäkolli osoittaa kiinnostusta. Eipä tuo kiinnostus kerro niiden laadusta mitään. 1 laadukas mies hakkaa kilpailussa 100 kiimakullia, vaikka mitä sanoisitte.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksellisen kauniilla ja hoikilla naisilla on, muilla ei.
Kyllä ainakin 50+ ikäluokissa on vientiä myös muodokkailla naisilla.
Varattujen taholta vientiä olisi, mutta sillä ei ole mitään merkitystä mulle.
Harmi ettei sellaiset ihmiset kiinnostu joissa olisi edes jotain potentiaalia... Mut eipä siinä, oon tottunut olemaan yksin.
N46
Ota se hiekka nyt sieltä pois minne päivä ei paista.
Jos mies kehuu naisen ulkonäköä niin eihän se ole kuin positiivista. Ja tuskin se nainen voi estää jos miehet haluaa lähestyä ja pyytää treffeille. Tämä on kauniiden naisten ongelma eikä syy ole naisessa itsessään. Minkä se nainen voi sille että miehet lähestyy?