Mitä mieltä olet sekapukkareista?
Saksassa näin noita eli suihku- ja pukeutmistilat oli miehille ja naisille yhteisiä ja ihan alasti siellä oltiin kuten Suomenkin pukkareissa
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva tirkkiä ja lennättää mälliä. Ja koitella ja painaa sisäänkin. Väkisin vaikka.
oot kuvottava
Vihervasemmiston ajama itsemäärittely mahdollistaa hänen pääsynsä naisten ja tyttöjen intiimitiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt noissa Saksassa paljonkin, viimeksi viime kesänä. Äkkiä siihen tottui ja kaikki on aina käyttäytyneet tosi fiksusti. Saunan lauteillakin ollaan alasti.
Siellä kaikki varmaankin tiesivät unisex-käytännöstä? Suomessahan on jatkossa yllätys-unisex, kun naisille ja tytöille merkatussa tilassa voi törmätä yllätyskulliin. Kiitos hallitus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt noissa Saksassa paljonkin, viimeksi viime kesänä. Äkkiä siihen tottui ja kaikki on aina käyttäytyneet tosi fiksusti. Saunan lauteillakin ollaan alasti.
Siellä kaikki varmaankin tiesivät unisex-käytännöstä? Suomessahan on jatkossa yllätys-unisex, kun naisille ja tytöille merkatussa tilassa voi törmätä yllätyskulliin. Kiitos hallitus!
Joo Saksassa kaikki saunat ja suurin isa kylpyläistäkin ovat yhteisiä naisille ja miehille ja ollaan alasti eli ei ole yllätys itse saksalaisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva tirkkiä ja lennättää mälliä. Ja koitella ja painaa sisäänkin. Väkisin vaikka.
oot kuvottava
Vihervasemmiston ajama itsemäärittely mahdollistaa hänen pääsynsä naisten ja tyttöjen intiimitiloihin.
Joo se on kyllä huolestuttavaa mutta onneksi lähes kaikki käyttäytyvät asiallisesti noissa saunoissa ja kylpyläissä
Kuulostaa käytännölliseltä ja kustannustehokkaalta. Ei kauhean järkevää rakentaa kahta erillistä pukutilaa kun saman tilan voi tehdä yhdeksi isoksi tilaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa käytännölliseltä ja kustannustehokkaalta. Ei kauhean järkevää rakentaa kahta erillistä pukutilaa kun saman tilan voi tehdä yhdeksi isoksi tilaksi.
jep tai sit pienemmät tilat
en menisi koska mulla on lepotilassa pieni vehje niin nolottaisi olla naisten edessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita Suomessakin monessa paikassa. En pidä siis minään.
Missä sekasuihkut? Kylpylöissä voi olla pukkarit yhteiset mutta mennään koppeihin pukemaan ja riisumaan.
Otsikossa puhuttiin sekapukkareista. En jaksanut lukea viestiä.
Mutta jaksoit kirjoittaa vastauksen. Outoa.
Olen joskus ulkomailla törmännyt paikkaan jossa oli oma koppi ja siellä vaihdettiin uikkarit ja sit uikkarit päällä suihkuun. Jos on yhteissauna niin siellä voi olla yhteispukkari, jokainen ymmärtänee olla menemättä yhteissaunoihin jos oma ja toisten alastumuus ei tunnu kivalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita Suomessakin monessa paikassa. En pidä siis minään.
Missä sekasuihkut? Kylpylöissä voi olla pukkarit yhteiset mutta mennään koppeihin pukemaan ja riisumaan.
Otsikossa puhuttiin sekapukkareista. En jaksanut lukea viestiä.
Mutta jaksoit kirjoittaa vastauksen. Outoa.
Olen joskus ulkomailla törmännyt paikkaan jossa oli oma koppi ja siellä vaihdettiin uikkarit ja sit uikkarit päällä suihkuun. Jos on yhteissauna niin siellä voi olla yhteispukkari, jokainen ymmärtänee olla menemättä yhteissaunoihin jos oma ja toisten alastumuus ei tunnu kivalta
näin se mene
Saksassa asuneena mua aina naurattaa, kun suomalaisten väitetään olevat sinut slastomuuden kanssa. Saksassa alastomuus on tavallista elämää, meillä porukka sekoo heti jos joku on jossain alasti, paitsi saunassa. Saksassa on satoja nakurantoja ja jopa puistoissa voi ottaa aurinkoa alasti.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa asuneena mua aina naurattaa, kun suomalaisten väitetään olevat sinut slastomuuden kanssa. Saksassa alastomuus on tavallista elämää, meillä porukka sekoo heti jos joku on jossain alasti, paitsi saunassa. Saksassa on satoja nakurantoja ja jopa puistoissa voi ottaa aurinkoa alasti.
Mäki ihmetteleen samaa ku mun äiti on itävaltalainen ja olen siellä viettänyt aikaa ja melkein kaikissa julkisidda saunoissa ollaan mieshey ja naiset alasti yhessä eikä siinä oo mitää