Mitä mieltä olet sekapukkareista?
Saksassa näin noita eli suihku- ja pukeutmistilat oli miehille ja naisille yhteisiä ja ihan alasti siellä oltiin kuten Suomenkin pukkareissa
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita Suomessakin monessa paikassa. En pidä siis minään.
Missä muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tää on taas jonkun incelin runkkufantasia.
Olen eri ja näin oli myös berliiniläisen neljän tähden hotellin saunaosastolla. Toisaalta olen myös Suomessa käynyt yleisissä saunoissa, joissa ei ole erillisiä pukeutumis- tai peseytymistiloja, kuten tämä: https://lapinlahdenlahde.fi/sauna/
Kuitenkin on naisten vuoroja välillä.
pitäisi myös olla miesten vuoroja :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tää on taas jonkun incelin runkkufantasia.
Olen eri ja näin oli myös berliiniläisen neljän tähden hotellin saunaosastolla. Toisaalta olen myös Suomessa käynyt yleisissä saunoissa, joissa ei ole erillisiä pukeutumis- tai peseytymistiloja, kuten tämä: https://lapinlahdenlahde.fi/sauna/
Kuitenkin on naisten vuoroja välillä.
Itse kävin puolisoni kanssa niin ei ollut tarvetta mennä naistenvuorolla. Mutta nyt tajusin, että miehiähän tässä syrjitään, kun heille ei ole omia vuoroja.
No siis en innostu. Toki ne siis sellaiset unisex kopit käy, jossa kukin käy vuorollaan vaihtamassa vaatteet siellä kopeissa.
Saksassakin tuo tapa vähentynyt ja vauhdilla poistumassa kun uudet sukupolvet ovat paljon häveliäämpiä. Tämän itse huomasin jo 2020 vaihdossa ollessani Saksassa.
Vierailija kirjoitti:
No siis en innostu. Toki ne siis sellaiset unisex kopit käy, jossa kukin käy vuorollaan vaihtamassa vaatteet siellä kopeissa.
Saksassakin tuo tapa vähentynyt ja vauhdilla poistumassa kun uudet sukupolvet ovat paljon häveliäämpiä. Tämän itse huomasin jo 2020 vaihdossa ollessani Saksassa.
Ei uudet sukupolvet, vaan uudet saksalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin paikallisten kanssa kyllä välillä naisten vuoroilla saunomassa ja rentoutumassa ja olihan se mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uudet sukupolvet, vaan uudet saksalaiset.
Olivat kyllä ihan saksalaisia-saksalaisia, valkoisia jne.
Vierailija kirjoitti:
kun käytiin kylpylässä saksassa niin oli paljon nuorisokaveriporukoiya alasti liikeneteessä iha sekaporukoissa. toki ehkä ulkomaalaistaustaiset eivät sellaiseen osallistu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytiin paikallisten kanssa kyllä välillä naisten vuoroilla saunomassa ja rentoutumassa ja olihan se mukavaa.
oliko siellä myös miesten vuoroja?
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei ainakaan minun kokemukseni mukaan ollut mitään koppeja pukuhuoneessa eikä suihkuissa ollut väliseiniä. Tämä oli tosin viime vuosikymmenellä.
Uussaksalaisnaiset ei taatusti hyväksy. Heille vaaditaan jopa omia uintivuoroja, miehiltä pääsy kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun käytiin kylpylässä saksassa niin oli paljon nuorisokaveriporukoiya alasti liikeneteessä iha sekaporukoissa. toki ehkä ulkomaalaistaustaiset eivät sellaiseen osallistu
Ehkä näin, itsellä ei ole tuosta kokemusta, omat saksalaiset tuttavat, ei-ulkomaalaistaustaiset, eivät siitä innostuneet ja kuulemma yleistynyt naisten vuorot. Ja samaa sanoo Saksassa asuvaa kaverini että vähissä on nuoret alasti menevät naiset.
Minua ei kiinnosta yhtään ollaanko missään yhteisessä tilassa alasti vai ei. Voin vaihtaa vaatteeni julkisella paikalla (ja olen triatlonissa näin tehnytkin) häpeilemättä. Ei se pervoilu tai muu asiaton käytös katso sitä onko vaatteita päällä vai ei.
kerran kävin ja yks mies tuijotteli siellä ja oli ahistavaa mut muuten oli mukavaa ja kaikki paitsi tuo yksi henkilö käyttäyty
Mitäs kullifoobikoita ketjussa luuraa? Lopettakaa penisten demonisointi, sitä paitsi penis voi olla naisen sukupuolielin!
Kiva tirkkiä ja lennättää mälliä. Ja koitella ja painaa sisäänkin. Väkisin vaikka.
No se voisi olla vähän noloa, jos alkaa muna seisomaan sekopukkarissa, kun miestenkin pukkarissa kerran kävi niin. Tästä syystä olenkin alkanut vältellä kaikkia pukkareita!
Vierailija kirjoitti:
Kiva tirkkiä ja lennättää mälliä. Ja koitella ja painaa sisäänkin. Väkisin vaikka.
oot kuvottava
Hunnut ym. pitää sallia kuitenkin.