Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet sekapukkareista?

Vierailija
04.06.2023 |

Saksassa näin noita eli suihku- ja pukeutmistilat oli miehille ja naisille yhteisiä ja ihan alasti siellä oltiin kuten Suomenkin pukkareissa

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunnut ym. pitää sallia kuitenkin.

Vierailija
22/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita Suomessakin monessa paikassa. En pidä siis minään.

Missä muka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tää on taas jonkun incelin runkkufantasia.

Olen eri ja näin oli myös berliiniläisen neljän tähden hotellin saunaosastolla. Toisaalta olen myös Suomessa käynyt yleisissä saunoissa, joissa ei ole erillisiä pukeutumis- tai peseytymistiloja, kuten tämä: https://lapinlahdenlahde.fi/sauna/

Kuitenkin on naisten vuoroja välillä.

pitäisi myös olla miesten vuoroja :(

Vierailija
24/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tää on taas jonkun incelin runkkufantasia.

Olen eri ja näin oli myös berliiniläisen neljän tähden hotellin saunaosastolla. Toisaalta olen myös Suomessa käynyt yleisissä saunoissa, joissa ei ole erillisiä pukeutumis- tai peseytymistiloja, kuten tämä: https://lapinlahdenlahde.fi/sauna/

Kuitenkin on naisten vuoroja välillä.

Itse kävin puolisoni kanssa niin ei ollut tarvetta mennä naistenvuorolla. Mutta nyt tajusin, että miehiähän tässä syrjitään, kun heille ei ole omia vuoroja.

Vierailija
25/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis en innostu. Toki ne siis sellaiset unisex kopit käy, jossa kukin käy vuorollaan vaihtamassa vaatteet siellä kopeissa.

Saksassakin tuo tapa vähentynyt ja vauhdilla poistumassa kun uudet sukupolvet ovat paljon häveliäämpiä. Tämän itse huomasin jo 2020 vaihdossa ollessani Saksassa.

Vierailija
26/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis en innostu. Toki ne siis sellaiset unisex kopit käy, jossa kukin käy vuorollaan vaihtamassa vaatteet siellä kopeissa.

Saksassakin tuo tapa vähentynyt ja vauhdilla poistumassa kun uudet sukupolvet ovat paljon häveliäämpiä. Tämän itse huomasin jo 2020 vaihdossa ollessani Saksassa.

Ei uudet sukupolvet, vaan uudet saksalaiset.

Vierailija
27/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin paikallisten kanssa kyllä välillä naisten vuoroilla saunomassa ja rentoutumassa ja olihan se mukavaa.

Vierailija
28/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uudet sukupolvet, vaan uudet saksalaiset.

Olivat kyllä ihan saksalaisia-saksalaisia, valkoisia jne.

Vierailija
29/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun käytiin kylpylässä saksassa niin oli paljon nuorisokaveriporukoiya alasti liikeneteessä iha sekaporukoissa. toki ehkä ulkomaalaistaustaiset eivät sellaiseen osallistu

Vierailija
30/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin paikallisten kanssa kyllä välillä naisten vuoroilla saunomassa ja rentoutumassa ja olihan se mukavaa.

oliko siellä myös miesten vuoroja?

Vierailija
31/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei ainakaan minun kokemukseni mukaan ollut mitään koppeja pukuhuoneessa eikä suihkuissa ollut väliseiniä. Tämä oli tosin viime vuosikymmenellä.

Vierailija
32/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uussaksalaisnaiset ei taatusti hyväksy. Heille vaaditaan jopa omia uintivuoroja, miehiltä pääsy kielletty.

Vierailija
33/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun käytiin kylpylässä saksassa niin oli paljon nuorisokaveriporukoiya alasti liikeneteessä iha sekaporukoissa. toki ehkä ulkomaalaistaustaiset eivät sellaiseen osallistu

Ehkä näin, itsellä ei ole tuosta kokemusta, omat saksalaiset tuttavat, ei-ulkomaalaistaustaiset, eivät siitä innostuneet ja kuulemma yleistynyt naisten vuorot. Ja samaa sanoo Saksassa asuvaa kaverini että vähissä on nuoret alasti menevät naiset.

Vierailija
34/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta yhtään ollaanko missään yhteisessä tilassa alasti vai ei. Voin vaihtaa vaatteeni julkisella paikalla (ja olen triatlonissa näin tehnytkin) häpeilemättä. Ei se pervoilu tai muu asiaton käytös katso sitä onko vaatteita päällä vai ei.

Vierailija
35/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoo

Vierailija
36/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kävin ja yks mies tuijotteli siellä ja oli ahistavaa mut muuten oli mukavaa ja kaikki paitsi tuo yksi henkilö käyttäyty

Vierailija
37/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kullifoobikoita ketjussa luuraa? Lopettakaa penisten demonisointi, sitä paitsi penis voi olla naisen sukupuolielin!

Vierailija
38/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tirkkiä ja lennättää mälliä. Ja koitella ja painaa sisäänkin. Väkisin vaikka.

39/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se voisi olla vähän noloa, jos alkaa muna seisomaan sekopukkarissa, kun miestenkin pukkarissa kerran kävi niin. Tästä syystä olenkin alkanut vältellä kaikkia pukkareita!

Vierailija
40/53 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tirkkiä ja lennättää mälliä. Ja koitella ja painaa sisäänkin. Väkisin vaikka.

oot kuvottava