Olin jo laittamassa hanskat tiskiin ja
ajatellut elää lopun elämän sinkkuna. En uskonut enää sielunkumppanin olemassa oloon, pitkä liitto päättyi eroon. Vieläkö uskallan heittäytyä? Kannattaako?
N59
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Nauti vapaudestasi.
Kyllä nautinkin, täysillä. Välillä iskee läheisyyden tarve.
ap
En tiedä. Vaikea tehdä tuollaista päätöstä sinun puolestasi.
Olet lähemmäs 60v, onko tuossa iässä edes mitään mahdollisuutta oikeasti löytää hyvää miestä? Eiköhän ne laadukkaat miehet etsi jotain ihan muuta kuin 59 vuotiasta naista...?
Koskaan ei ole liian myöhäistä. Mummolan naapurissa leskinainen ja leskimies löysivät toisensa 80-vuotiaana ja muuttivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Vaikea tehdä tuollaista päätöstä sinun puolestasi.
Olet lähemmäs 60v, onko tuossa iässä edes mitään mahdollisuutta oikeasti löytää hyvää miestä? Eiköhän ne laadukkaat miehet etsi jotain ihan muuta kuin 59 vuotiasta naista...?
Täähän se juuri on, kun nyt ehkä olen tavannut sellaisen laadukkaan miehen. Tuntuisi jopa liian täydelliseltä ollakseen totta.
ap
Itsellä sama tilanne mutta en todellakaan ajatellut lyödä hanskoja tiskiin.
M58+
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei ole liian myöhäistä. Mummolan naapurissa leskinainen ja leskimies löysivät toisensa 80-vuotiaana ja muuttivat yhteen.
Hienoa, että näinkin voi vielä käydä!
ap
Saisit helposti jostain onnekkaasta vielä tyydyttäjän.
Vierailija kirjoitti:
M58+
Mitä sä teet asian eteen? Tinder?
ap
Joo. Kannattaa tiskata hanskat kädessä, niin pysyy käsien iho kauniina. Jos vaikka se hellyyden kohde jonain päivänä tulisi vastaan. Ei kuitenkaan kannata lähteä asiasta tehden sydäntään enää enempää särkemään. Pidä huoli, että olet vapaa siinä hetkessä, kun se hyvä tyyppi tulee elämääsi. Ehkä tunnetkin hänet jo, mutta teidän aikanne ei ole vielä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kannattaa tiskata hanskat kädessä, niin pysyy käsien iho kauniina. Jos vaikka se hellyyden kohde jonain päivänä tulisi vastaan. Ei kuitenkaan kannata lähteä asiasta tehden sydäntään enää enempää särkemään. Pidä huoli, että olet vapaa siinä hetkessä, kun se hyvä tyyppi tulee elämääsi. Ehkä tunnetkin hänet jo, mutta teidän aikanne ei ole vielä.
Hyvä tyyppi on tullut elämääni jo tavallaan. Oletko ennustaja?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M58+
ap
Kun tilanne alkoi selkeytymään aloin katsella harrasteita jotka lisää sosiaalisia kontakteja. Pitkän suhteen aikana olin laiminlyönyt "turvaverkon" ylläpitoa joten huomasin olevani varsin yksin. Kontakteja on vaikea luoda kun ei koskaan törmää keneenkään...
Täällä Etelä-Uudellamaalla on varsin hyvin (lava)tanssikursseja joten lähdin mukaan siihen toimintaan. Kursseilla olen nähnyt naisia 16 v näköisestä päälle seitsemänkymppisiin. K40 - diskot ovat myös uusi ilmiö ja niissä näkee vanhempaa väkeä.
Harkitsin Tinderiä mutta kun siinä mennään ulkonäkö edellä ja itselläni ne oleellisimmat kriteerit ovat pitkälti toisen korvien välissä niin tuskin lähden siihen leikkiin.
M58+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
M58+
ap
Kun tilanne alkoi selkeytymään aloin katsella harrasteita jotka lisää sosiaalisia kontakteja. Pitkän suhteen aikana olin laiminlyönyt "turvaverkon" ylläpitoa joten huomasin olevani varsin yksin. Kontakteja on vaikea luoda kun ei koskaan törmää keneenkään...
Täällä Etelä-Uudellamaalla on varsin hyvin (lava)tanssikursseja joten lähdin mukaan siihen toimintaan. Kursseilla olen nähnyt naisia 16 v näköisestä päälle seitsemänkymppisiin. K40 - diskot ovat myös uusi ilmiö ja niissä näkee vanhempaa väkeä.
Harkitsin Tinderiä mutta kun siinä mennään ulkonäkö edellä ja itselläni ne oleellisimmat kriteerit ovat pitkälti toisen korvien välissä n
Ihan kuin mun kynästä. Tinderiin en ole koskaan mennyt ja kun en käy kuin töissä, jäi kokeiluun muut kanavat. Kuva kertoo niin vähän olet oikeassa.
ap
Nauti vapaudestasi.