Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten syntymäpäivät ovat nykyään todella uuvuttavia. Vaaditaan sirkushuveja ja kakkupuffet

Vierailija
04.06.2023 |

Hirveä nurina että on tylsää jos aikuinen ei ole keksimässä jotain viihdykettä.
Tavallinen kermakakku ja paketillinen keksejä saavat nyrpistelemään nenää .
Ja sitten kysellään vielä ettå missäs lahjapussit,me saadaan aina sellaiset.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pojalla oli "riehumissynttärit"! Saivat juosta, kiljua ja mekastaa niin paljon kuin halusivat, hyvä kuin mehua jossain välissä ehtivät juomaan. Päiväkodissa/esikoulussa hoitajatkimän kertoivat, että lapset ovat innoissaan puhuneet poikani synttäreistä, kun on ollut niin hauskaa!

Naapureilla varmaan ei ollut ihan yhtä hauskaa.

Missä sanottiin että nuo järjestettiin kerrostaloasunnossa?

Vierailija
62/69 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lahjapussi?

Aikuinen menee suihkuverhon taakse ja lapset jää toiselle puolen onkimaan lahjoja. Oli jo ysärillä.

AV-palsta on ainoa, jossa olen edes lukenut tällaisesta. Missään en ole nähnyt ja minun lapseni viettivät 1990-luvulla paljon synttäreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pojalla oli "riehumissynttärit"! Saivat juosta, kiljua ja mekastaa niin paljon kuin halusivat, hyvä kuin mehua jossain välissä ehtivät juomaan. Päiväkodissa/esikoulussa hoitajatkimän kertoivat, että lapset ovat innoissaan puhuneet poikani synttäreistä, kun on ollut niin hauskaa!

Naapureilla varmaan ei ollut ihan yhtä hauskaa.

Asutaan maalla eikä naapureita lähellä, joten älä murehdi.

Vierailija
64/69 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,meillä kesällä ekat kaverisynttärit (lupasin jo edellisenä vuonna että saa sellaiset kun haluaa) ja on vaadittu yhtä sun toista (no kavereillakin oli). Siis on tulossa pinjataa, ongintaa, lahjapuuseja ja kaikki pitää olla samaa teemaa (sellaista mitä ei sitten perusmarketista saa). Katsotaan koska menee hermot...(kun ei niitä toiveita meinaa mistää löytyä ja budjetti ei ole ihan rajaton). 

Vierailija
65/69 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö alkoi itkeä kun kaverit supisi päät yhdessä miten tylsää ja pa""kaa kaikki on,sanoin kovaan ääneen, tuossa on pleikka ja ulkona tramppa. Prinsessat vaan nyrpisteli. Tyttö itki kun vieraat lähti, sanoi, "äiti mä en enää pidä synttäreitä".9-vuotta täytti silloin.Eikä muuten enää pidetty meillä juhlia! 

Siis etkö ollut järjestänyt lapsille mitään ohjelmaa? Kai niillä nyt oli tylsää, jos oli vaan syötävää (kai sentään oli syötävää?) ja mahdollisuus omatoimisesti alkaa pelata pleikkaria?

Kyllä minun lapsuudessani 90-luvulla synttäreille järjestettiin yleensä jotakin ohjelmaa, kuten esimerkiksi tuota ongintaa, aarrejahtia, musiikkia ja tanssia, jotain ilmapalloleikkejä jne.

Olen kasarin lapsi. Me järkkäsimme itse omat ohjelmamme. Leikittiin, pidettiin tietokilpailuja, tanssittiin, urheiltiin, pelattiin Nintendolla/Segalla. Olisi ollut täysin kummallista, jos joku aikuinen olisi järjestänyt meille ohjelmaa. Ei meitä edes tarvinnut kouluikäisinä mitenkään valvoa. Kaverien isä/äiti oli läsnä lähinnä tarjoilijan roolissa :)

Vierailija
66/69 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1980 ja kyllä muistan ettei meitä mitenkään viihdytetty vaan kakun syömisen jälkeen aloimme omatomisesti leikkiä jotain.

Nykyää lapset istuvat rinkiin ja toljottavat niska kyyryssä kännyköitä,kunhan on ensin sanattomin elein pilkattu vaatimattoman tarjoilupöydän karnevaalikeksit ja sipsit.

Vierailija
67/69 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpomalla pääsee ku järjestää ne synttärit vaan HopLopissa.

Vierailija
68/69 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytön synttäreillä oli joka vuosi sama loppuohjelma. Iso lauma tyttöjä pihalle, meidän pari vanhempaa poikaa ja muutamien vieraiden mukaan tulleet isoveljet ja me vanhemmat. Sitten juostiin poliisia ja rosvoa pitkin omakotitalon pihaa. Tytöt rosvoja ja me muut poliiseja. Tytöt oli 12 v kun luokalle tuli uusi tyttö isommasta kaupungista. Kun tätä tyttöä tultiin hakemaan kotiin niin huokasi että parhaat synttärit millä on ikinä ollut. Tämä ohjelma toistui vieraiden toiveesta jonkun 7-13 v synttäreiden aikoina. Nyt tyttö täyttää 18v ja oli puhe että pitäisikö nostalgia syistä järkätä taas poliisirosvo leikki kuten ennen. Juhlissa paljon jo eskariajoista olleita kavereita niin voisi aiheuttaa kyllä  aika hauskoja kommentteja. Muilta vaatisi kyllä aikapaljon huumorintajua lähteä moiseen mukaan yhtäkkiä. 

Vierailija
69/69 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli puuhattu synttäreille yhtä sun toista, mutta lapsia kiinnosti sitten eniten meidän uusi lemmikki, käärme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme