Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Australia 2023

Vierailija
04.06.2023 |

Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))

Kommentit (1446)

Vierailija
1361/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt vikan jakson. Duncan oli loppuun asti fiksu ja rauhallinen, Alyssan jutut oli ihan harhaisia eikä hän ymmärtänyt vieläkään omaa osuuttaan. 

Vierailija
1362/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nyt vikan jakson. Duncan oli loppuun asti fiksu ja rauhallinen, Alyssan jutut oli ihan harhaisia eikä hän ymmärtänyt vieläkään omaa osuuttaan. 

Ymmärtääköhän Alyssa oman osuutensa kun on nähnyt jaksot telkkarista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettiköhän Ollie kun instasta sain sen kuvan ettei Tahnee voi enää sietää sitä???!

Ilmeisesti. Talossa naisia ja ainakin yhdet  vieraat korvakorut Tahnee löysi siivotessaan yhteistä kotia

https://www.mamamia.com.au/mafs-what-happened-tahnee-ollie/

Vierailija
1364/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUHU DOKUMENTTI ihmishirviöistä.

Mitään normaalia  ja  luonnollista   ei heissä kenestäkään ollut. Ihmisrodun häpäisy ohjelma, tällaisesta pitäisi  sakottaa.

Tällaista sontaa ei tarvitse  telkkarissa esittää koko KESÄÄ,  joka vuosi.

Vierailija
1365/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAUHU DOKUMENTTI ihmishirviöistä.

Mitään normaalia  ja  luonnollista   ei heissä kenestäkään ollut. Ihmisrodun häpäisy ohjelma, tällaisesta pitäisi  sakottaa.

Tällaista sontaa ei tarvitse  telkkarissa esittää koko KESÄÄ,  joka vuosi.

No älä katso. Kuka pakottaa?

Vierailija
1366/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkky idiootti tuo Cam.

Miehillä (osalla) taitaa vaikuttaa itsetuntoa kohottavasti se, jos joku heidän mittapuulla riittävän sexy nainen osoittaa huomiota. Junteinkin alkaa keulimaan, kun kuvittelevat itsestään enemmän kuin ovat, jos vaan joku sexpommi niin vakuuttaa. Kuvittelvat nousevansa jollain hierarkiamittaristolla. Näille ei muut ominaisuudet merkkaa, kunhan nainen on riittävän "kuuma". Minun silmissä Camille kävi näin. Vaimonsa oli kuitenkin kauniimpi ja tyylikkäämpi, kuin tää Tayla (?) ikinä.

Vierailija
1367/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen jakso katsottu. Apuva, mitäs me sit katsotaan? Tai tehdään? Olin ihan koukussa sarjaan, ja nyt on sen kokoinen aukko päivässä. Katoin aina uuden jakson aamukahvilla. Mitäs nyt?

Eiköhän heti ala uudet jaksot, mä oon kattonu näitä jo 10 seasonia. 

Vierailija
1368/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, ja yleensäkin katsovatkohan jaksoja itse, se voisi olla avartavaa. 

Vierailija
1369/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alyssa on ihan pimee, syyttää Ducania vaikka on itse syypä KAIKKEEN.

Alyssan analyysi Duncanista kuulostaa siltä, että puhuu jostain ihan toisesta ihmisestä. Noi hänen pohdinnat eivät vaan osu maaliin. Ei kyl näköjään muiden osallistujienkaan mielestä. Onko niin satutettu, että näkee kaikki miehet pahiksina? On niin epävarma, et on pakko alistaa mies täysin oman määräysvallan alle. En tiedä, pohdin. 

Vierailija
1370/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin toivon, että Jessestä ja Clairesta tulisi pari :) 

Vierailija
1371/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen jakso katsottu. Apuva, mitäs me sit katsotaan? Tai tehdään? Olin ihan koukussa sarjaan, ja nyt on sen kokoinen aukko päivässä. Katoin aina uuden jakson aamukahvilla. Mitäs nyt?

Ei hätää. Katsomossa odottaa brittien ja USA:n ensitreffit.

Vierailija
1372/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikollahan alkaa myös uusi kausi Suomen Ensitreffejä alttarilla. Mä olen kyllä sen verran draamannälkäinen, että pidän Suomen versiota aika tylsänä verrattuna tähän aussiversioon ja muutenkin, yksi jakso viikossa on liian tylsää ja hidasta. Jään kyllä kaipaamaan tätä keskustelua, palataanko asiaan taas kun uusi kausi tulee? :)

Vierailija
1373/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alyssa on ihan pimee, syyttää Ducania vaikka on itse syypä KAIKKEEN.

Alyssan analyysi Duncanista kuulostaa siltä, että puhuu jostain ihan toisesta ihmisestä. Noi hänen pohdinnat eivät vaan osu maaliin. Ei kyl näköjään muiden osallistujienkaan mielestä. Onko niin satutettu, että näkee kaikki miehet pahiksina? On niin epävarma, et on pakko alistaa mies täysin oman määräysvallan alle. En tiedä, pohdin. 

Miksiköhän kukaan ei sanonut hänelle mitään suoraan?

Onko kukaan lukenut Australian tai muita enkunkielisiä keskustelupalstoja, toivottavasti Alyssalle on tullut selväksi, mitä mieltä ihmiset hänen käytöksestään ovat. 

Vierailija
1374/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettiköhän Ollie kun instasta sain sen kuvan ettei Tahnee voi enää sietää sitä???!

Ilmeisesti. Talossa naisia ja ainakin yhdet  vieraat korvakorut Tahnee löysi siivotessaan yhteistä kotia

Eiiiiii.... Mä en kestä miksi miehet ovat tällaisia pettäjä paskoja! Nämä olivat niin söpö pari. Vaikuttivat hyvin maanläheisiltä ja kypsältä parilta, että mikä tuota Ollieta vaivaa. Muutti Sydneyhin ja asuivat yhdessä kuusi viikkoa kunnes ero tuli. Heti oli pakko päästä tutustumaan muihin naisiin. Miksi edes muutti?

Vierailija
1375/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, ja yleensäkin katsovatkohan jaksoja itse, se voisi olla avartavaa. 

Mut sit voi aina sanoa, et ohjelma vääristää. Kaikilla ei  ole kykyä itsereflektioon.

Vierailija
1376/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiiiiii.... Mä en kestä miksi miehet ovat tällaisia pettäjä paskoja! Nämä olivat niin söpö pari. Vaikuttivat hyvin maanläheisiltä ja kypsältä parilta, että mikä tuota Ollieta vaivaa. Muutti Sydneyhin ja asuivat yhdessä kuusi viikkoa kunnes ero tuli. Heti oli pakko päästä tutustumaan muihin naisiin. Miksi edes muutti?

Tuliko ohjelma siellä jo silloin ulos? Jos meni hattuun saamansa huomio?

Vierailija
1377/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Harrison on kuin eläin. Varmaan kuvittelee olevansa alfa. 

Vierailija
1378/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kuvittelee! Mun silmiin todella vastenmielinen yksilö. Ei yhtään komea, päinvastoin.

Vierailija
1379/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkky idiootti tuo Cam.

Miehillä (osalla) taitaa vaikuttaa itsetuntoa kohottavasti se, jos joku heidän mittapuulla riittävän sexy nainen osoittaa huomiota. Junteinkin alkaa keulimaan, kun kuvittelevat itsestään enemmän kuin ovat, jos vaan joku sexpommi niin vakuuttaa. Kuvittelvat nousevansa jollain hierarkiamittaristolla. Näille ei muut ominaisuudet merkkaa, kunhan nainen on riittävän "kuuma". Minun silmissä Camille kävi näin. Vaimonsa oli kuitenkin kauniimpi ja tyylikkäämpi, kuin tää Tayla (?) ikinä.

Kyllä vaikuttaa siltä, että Cameronin itsetuntoa hiveli se, että Tayla ihastui koko miesjoukosta juuri häneen. Lyndall oli sentään vain pakotettu yhteen Cameronin kanssa, mutta Tayla tykkäsi ihan omasta tahdostaan. Eikä Cameron sitten päässyt siitä ihanasta tunteesta yli, että joku ihastui juuri häneen. Ja olivatko Cameron ja Tayla samoilta seuduilta kotoisin? Ainakin Tayla sanoi kaipaavansa "back to the bush". En tiedä sitten onko niitä puskia muuallakin kuin siellä Darwinin seuduilla.

Vierailija
1380/1446 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä omahyväisin ja ilkein. Tosin menetti asemansa porukassa kun he vaan nauroi Harrisonin jutuille.

Naisista omahyväisin ja pihalla Alyssa. Luuli Duncanin haukkuvan häntä ja haukkui itse urakalla Duncania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän