Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Taylassa on jotain pahasti vialla. Miten voi olla sairaanhoitaja, en tajua.
Evelyn on kivan ja järkevän oloinen vaikka onkin ihan tyrmäävän kaunis malli. Sopii Duncanille hyvin. Kaksi kivaa ja kaunista.
Alyssa on ihan pimee, syyttää Ducania vaikka on itse syypä KAIKKEEN.
Vierailija kirjoitti:
Jesse on kuin Jack Sparrow 🥰
Jesse on hassu ja ihana!
Voi kumpa Jesse ja Claire vielä päätyisivät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa Jesse ja Claire vielä päätyisivät yhteen.
Niinpä, he on niin toisilleen sopivat!
Tuon Taylan on pakko olla näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Huomisen vipassa jaksossa saamme varmaan lisää Taylanin möläytyksiä.
Cam on typerä moukka ja ällöttää katsoa sitä, kun se vastaillessaan tunkee ruokaa suuhunsa ja mussuttaa suu auki. Näkee kyllä, mitä elämä "takamailla" pelkässä miesseurassa saa aikaiseksi. 100% juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomisen vipassa jaksossa saamme varmaan lisää Taylanin möläytyksiä.
Tayla taitaa kuitenkin on sairaanhoitaja https://www.instagram.com/taylawinter/?hl=fi
Alyssa oli kyllä tosi typerä! Syytti tosiaan Duncania kaikesta eikä nähnyt itsessään mitään vikaa. Toivottavasti nyt kaduttaa! Todella hyvä se Duncanin puhe ja pakit 🤣🤣🤣
Hyvin Duncan sanoi että tiedän mitä rakkaus ja hyvä parisuhde on Onneksi ei suostunut Alyssan ovimatoksi!
Viimeinen jakso katsottu. Apuva, mitäs me sit katsotaan? Tai tehdään? Olin ihan koukussa sarjaan, ja nyt on sen kokoinen aukko päivässä. Katoin aina uuden jakson aamukahvilla. Mitäs nyt?
Ois kiva tietää minkälaisen raivarin Alyssa on saanu, kun on kuullut Duncanista ja Evelynistä! Varmaan seonnu täysin ja uhriutunu entistä enemmän.
Pettiköhän Ollie kun instasta sain sen kuvan ettei Tahnee voi enää sietää sitä???!
Vikassa jaksossa Alyssa huusi että hän antoi kaikkensa, vaikka nimenomaan itse vaikeili ja vaati ihmeellisiä juttuja. Oon edelleen niin tyytyväinen että Duncan laittoi sille pisteen!
Cam vaikutti aluksi hyvältä tyypiltä ja mikä hyypiö sit olikaan!
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen jakso katsottu. Apuva, mitäs me sit katsotaan? Tai tehdään? Olin ihan koukussa sarjaan, ja nyt on sen kokoinen aukko päivässä. Katoin aina uuden jakson aamukahvilla. Mitäs nyt?
Sama🤣. Aattelin kattoa yleltä Lola L pirteää italian posmotusta heti aamuun. Tulee matkakuume. Täytyy vaan keskittyä katsomiseen ja tekstiin, kun en kieltä täysin ymmärrä.
Järkky idiootti tuo Cam.