Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Tuo Lyndall on aivan kamala akka. "Minä en tee mitään väärin, sainpas näpäytettyä." Lopussa todellinen luonne paljastuu, ja se luonne taitaa olla oikeampi syy sinkkuuteen kuin hänen sairautensa, jota koko ajan hokee.
Vierailija kirjoitti:
Jesse kyllä muuttui. Mies osasi näyttää tunteet. Tässä ohjelmassa on kyllä itsellä myös kyyneleet valunut pitkin poskia. On saanut myös nauraa.
No hyvä jos muuttuu. Olen nähnyt vasta kaksi jaksoa. Jesse muistuttaa ulkoisesti entisen naapurini miestä, joka ei ollut hirveän mukava. Pahat vibat tulevat tästä, mutta ehkä muuttuvat jaksojen edetessä?
Lyndal oliko hänen mies se jolla nuttura ja jostain korvesta ? Mies kyllä söpö , mutta eipä paljon tunteita näyttänyt ja eikä pussailut. Alkuun aivan söpö pari oli. Harrisson vaimo vaan puolustella miestään. Sitten Alyssa syytteli koko ajan miestään. Sitä sanoi myös asiantuntijat. Nyt on kiva kuunnella asiantuntijoita koska sanovat järkevästi ja eikä mitään hiton lässystä pareille.
Pareille olisi hyvä olla joku terapeutti heti koko jakson ajalle, alusta asti jos ongelmia ilmenee.
Mikä tuo Katsomon logiikka on, siellä kun lukee esim Kausi 10, 2/36. Sit seuraava (joka näkyy plussalta, mulla ei sitä ole) lukee jakso 28. Missä ne 26 välissä olevaa jaksoa on?!
Koska sarja vasta alkoi AVAlla, olisi mukavaa, jos te pidemmälle sarjaa katsoneet ette kertoisi juonenkäänteitä etukäteen, kiitos.
Adam ja se aasialainen vaimo, jolla on pakkomielle miehen uraan. Ihan järkyttävää. Hankkis itselleen rahantekorobotin. Hirveä ajatusmaailma naisella.
Tulee vähän sen edellisen kauden Tamara-vibat tuosta naisesta. Se nainenhan kuvitteli silloin, että aviomies oli tarjoilija, vaikka hänellä oli oma yritys.
Tosin Janellen taustan tietäen, sillä selittyy paljon. Aasialaisessa kulttuurissa miehen toimeentulo on tärkeä. Ja eikös se nainen kertonut, että hän on aiemmin deittaillut miehiä, joille ura ei ole tärkeä, ja hän on ikään kuin toiminut taloudellisessa mielessä äitinä näille.
Tosin mietin, että tuo on aika tärkeä asia kumppania valitessa. Miksi asiantuntijat eivät ole huomioineet tätä?
Nuoripari (26 veet) vaikuttaa aidoilta ja mukavilta.
Nuori pari ovat ohjelman parhaat. Huumori ja luottamus sitoo heidät. Asiantuntijat varsinkin mies ei sanoja säästele , kun pamautti suorat sanat eräälle sulhasella :))
Tätä katsoessa kaipaan Ensitreffit alttarilla 2.0. Ihanan kotikutoinen ja naiset luonnonkauniita eikä kellään ollut ankkahuulia
Vierailija kirjoitti:
Tätä katsoessa kaipaan Ensitreffit alttarilla 2.0. Ihanan kotikutoinen ja naiset luonnonkauniita eikä kellään ollut ankkahuulia
Mikä Ensitreffit alttarilla 2.0? Joka tapauksessa en ymmärrä näiden naisten halua laittaa noita törröttimiä naamaansa. En ymmärrä mitä kaunista niissä on.
Ulkonäöllisesti parhaimman näköiset miehet ovat Ollie ja Duncan.
Caitlinin ja Shannonin vihkimistä katon. Caitlinilla on kunnon "morsiuskimppu". Hervoton puska kainalossa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Harrison on varmasti narsisti. Heittää pommeja muita pareja kohtaan. Ilme on todella kylmä.
Samaa mietin. Vääntää mustan valkoiseksi ja päinvastoin.
Raukka pitää itseään jumalan lahjana naisille, vaikka on karsee punaniska könttyrä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vähän sen edellisen kauden Tamara-vibat tuosta naisesta. Se nainenhan kuvitteli silloin, että aviomies oli tarjoilija, vaikka hänellä oli oma yritys.
Tosin Janellen taustan tietäen, sillä selittyy paljon. Aasialaisessa kulttuurissa miehen toimeentulo on tärkeä. Ja eikös se nainen kertonut, että hän on aiemmin deittaillut miehiä, joille ura ei ole tärkeä, ja hän on ikään kuin toiminut taloudellisessa mielessä äitinä näille.
Tosin mietin, että tuo on aika tärkeä asia kumppania valitessa. Miksi asiantuntijat eivät ole huomioineet tätä?
Kiitos, just yritin tänää muistaa Tamaran nimen. Brett oli niiin mun makuun, vähän ehkä snobi, mut oisin kestänyt. Tamara ei tod ansainnu Bretiä.
Kun on noi nimet hakusessa kirjoitti:
Nimilistaa, mutta jos haluat ummistaa silmäsi kuinka sitten kävikään Älä avaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Married_at_First_Sight_(Australian_season…
Itse olen käynyt lukemassa sivustoja, kuinka sitten kävikään pareille, ja kummastelen kuinka useat eroaa tai vitkuttelee mukana, vaikka kaikki on päin persikkaa.
Voi hyvänen aika tuota Melissaa!! Joo, on upeaa, jos on sinut seksuaalisuutensa kanssa, mutta kun se on ainoa asia, mistä koko ajan pitää huutaa, se kääntyy vastenmieliseksi. Vähän tyylitajua, Melissa! Thor ja Thorin miekka. Oksennus.
Tällä kaudella on enemmän inhokkeja aiempiin verrattuna. Ihmetyttää myös muutaman naisen mies ei ota tarpeitani huomioon asenne, vaikka eivät itse osoita minkäänlaista huomiota heitä kohtaan.