Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Katson tätä vasta. Aivan järkyttävä ihminen tuo Olivia. Kiehun oikein raivosta.
Mistä te puhutte, itse katson tv sarjaa, jossa ovat mm.troy ja ash, dean ja tracy ja narttulehmä davina?
Ensitreffit Australian uusin kausi 10 alkaa heinäkuussa AVA:lla (Jipii!!!)
Tietääkö joku milloin se alkaa näkymään Katsomossa?
10-kausi alkanut viimeinkin Katsomossa. Seuraako kukaan? Jos seuraa, pitäisikö perustaa uusi ketju?
Olen katsonut vasta 10 minsaa ja ainakin miehistä muodostanut 2 inhokkia.
Vierailija kirjoitti:
10-kausi alkanut viimeinkin Katsomossa. Seuraako kukaan? Jos seuraa, pitäisikö perustaa uusi ketju?
Joo uusi ketju! Aloitan illalla myöhään katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo uusi ketju! Aloitan illalla myöhään katsomaan.
Toisaalta otsikko on oikein, meillä nyt nähtävä on 2023 vuoden tapahtumia.
Yhden jakson katsonut ja Harrison on ehdoton inhokkini. Äijä valehtelee mitä sylki suuhun tuo, eikä tajua, että Australian tv:ssa kaikki tulee ilmi. Ehkä on sitten kuitenkin palkattu näyttelijä?
Jos hänelle olisi sattunut pariksi Lyndall, joka sairastaa parantumatonta sairautta, äijä olisi lähtenyt tv:sta salamannopeasti.
Harrisson on aivan kauhea ja kuvottava. Täytyy sanoa , että paljon parempi kyllä on ohjelma kuin suomi versio. Tuli sitten katsottua monta jaksoa peräkkäin. On suosikki pari jo.
Melindan vihkivala oli aika listaus mitä miehen pitää olla. Olisi voinut laittaa vielä ulkonäkö vaatimuksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Melindan vihkivala oli aika listaus mitä miehen pitää olla. Olisi voinut laittaa vielä ulkonäkö vaatimuksetkin.
Saas nähdä mitä tuosta tulee, kun Melinda on noinkin hankala omissa häissään. Yrittäisi edes jutella miehelleen.
Jesse on myös alusta asti ollut toinen inhokki. Kauhea vaatimuslista mitä nainen ei saa olla. Asiantuntija yrittikin puhua vähän järkeä päähän, ettei sellaista naista ole olemassakaan, joka täyttäisi kaikki vaatimukset. Olisi voinut sanoa vain nätisti morsiamelleen, että en usko horoskooppeihin ja muihin henkisiin juttuihin, mutta se on ok, jos ne ovat sinulle tärkeitä. Ei voi vaatia,että pariskunnan pitää olla 100% identtinen, jos ei ole sitten kloonannut itseään.
Kiva seurata , kun pareja on paljon. Sekä kokoontuvat kaikki illalliselle. Taisi vanhin naisista olla Melissa ? Aivan hirveä valittaja. Seksiä seksiä ja muuta ei varmaan mielessä ole. Loppua kohden miten nainen voi puhua niin rumilla sanoilla miehille ?
Olen katsonut vasta kaksi ekaa jaksoa, mutta se naisten suhteen kokematon puuseppä landelta vaikuttaa aika lutuselta ja mukavalta. Toivottavasti ensivaikutelma ei petä.
Harrison on varmasti narsisti. Heittää pommeja muita pareja kohtaan. Ilme on todella kylmä.
Shannon on kaikista miehistä kamalin ja kakkosena tämän Aasialaisen naisen puoliso.
Katson sarjaa jo on pidemmällä, niin nämä 2 ovat kyllä täysiä sikoja molemmat.
Jesse on ihana 💜
Naisista tämä seksi seksi seksi henkilö on erikoisin tapaus, vaikka ei puolisokaan kaksinen ole , mutta ahdistuisin itsekin jatkuvasta seksin vonkaamisesta ja vihjailusta kyllä rankasti ja ehkä siksi on niin vaisu tyyppi.
Thorin vasara vain mielessä yök 😩
Jesse kyllä muuttui. Mies osasi näyttää tunteet. Tässä ohjelmassa on kyllä itsellä myös kyyneleet valunut pitkin poskia. On saanut myös nauraa.
Usealla Aussien ensitreffit alttarilla ratsastetaan sellaisella viihteellä, jota en hyväksy. Joukossa on kiusaajia jotka saavat ruutuaikaa provosoinneille. Pitänyt jo useampi kausi lopettaa kesken. Tuotannon pitäisi puuttua kiusaamiseen ja laittaa ulos formaatista. Muistan yhden kauden jossa 2 kiusaajaa laitettiin ulos ja heille sanottiin ettei tälläistä käytöstä suvaita.
Tämä viimeksi katsomani jäi kohtaan jossa Rebecca kiusaa Melissaa. Tätä jatkui ja jatkui, joten lopetin katsomisen. Rebecca ei näytä olevan etsimässä kumppania, nöyryyttänyt häntäkin alusta asti.