Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden illan suhteet varatuille

Aikuinen nainen vm 1973
04.06.2023 |

Nyt kun kesäkausi alkanut, niin terasseilta ja yökerhoista, milloin mistäkin, tarttuu mukaan yhden illan huumaa. Ei näistä puhuta edes kavereille, mutta kyllähän moni risteilyllä, kesätapahtumissa tai vaikka mummotunnelissa käynyt oikeasti sitä näkee. Ja moni kunnollinen perheenisä tai -äiti tietääkin :)

Kuinka usein varatuille 40-60 vuotiaille näitä "sattuu"? Tässä uskallan tunnustaa että salasuhteita on vuosien varrella tullut niin ettei yhden käden sormet riitä. Takana on tietysti pitkä suhdekin, joten keskimäärin kerran vuodessa tai kahdessa ollut vieras mies suhteen aikana. Ei kuulosta minusta ahkeralta, mutta pääseehän tälläkin syntisten pöytään....Mieheni ei näistä syrjähypyistä tiedä, jostakin yksittäisestä naiskaveri tietää kuten minäkin hänen yksittäisestä, mutta ei me näistäkään olla kellekään muulle puhuttu. Tyttöjen välisiä salaisuuksia, jotka jätetty lomareissumuistoihin.

Kuinkahan yleistä tämmöinen oikeasti on? Tiedän että on pelimiehiä, varmaan naisiakin, jotka usein ja oikein etsimällä etsivät tindereistä tai muualta, mutta nyt tarkoitan sellaisia "normaaleja tilanteen niin sattuessa". On ainakin jotakin kiikkustuolissa muistettavaa :)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja hyvää kesää.

Häpyhuulteni erityispiirteet paljastuvat vain erityisen hyvin valikoiduille uroksille. Ei helmiä sioille. Sopivia kohteita tulee vastaan tosi harvoin, ja ennakolta arvaamattomissa hetkissä tai tilaisuuksissa. Mutta onnekseni tulee, aika ajoin.

Ap.

Muista myös että kaikki vulvat ovat normaaleja, eikä sinullakaan ole siltä osin erityispiirteitä.

M48, guru

Vierailija
22/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma on ainakin AP:n kanssa aika sama? Ymmärtävä mutta tietoinen että pettäminen on väärin. Mutta silti sitä tehdään. Ja enemmän tai vähemmän tietoisesti. Ehkä vääryys on osa sen houkuttelevuutta, kiihkoa, kokemusta ja elämää??

Enkä ole sen parempi kuin moni muu. On tullut nainen iskettyä ja vietyä hotellihuoneeseen ja arvaatte loput. Varattu nainenkin oli: pantiin koko yö. Aamulla sellainen erilainen fiilis: Kumpikin meistä tiesi että väärin mutta onnellinen. Viimeiset sanat oli molemmilta: ihana yö, en kadu. Lähdimme kotiin eri puolin Suomea. Enkä olekaa katunut. Vieraaksi jäimme, mutta kerran kohtasimme yli vuoden jälkeen, isossa seminaarissa. Mitä tapahtui Helsingissä, jäi Helsinkiin. totesimme ja hymyilimme. Kummallakin suhteet jatkuneet.

Kaikki hyvin. Jos luet E., niin olet pysynyt muistoissa, hyvissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on uskoton, niin mies menettää

arvostuksen häneen. Samalla menee miehen

arvostus koko naissukupuoleen yleensä.

Siinä käy kuin siinä vanhassa rosvoroope

balladissa - mut tyttö jota lempi, hän oli

petturi ja siksi tuli Roopesta julma ryöväri.-

Taisi Tauno Palo sitä laulella

Vierailija
24/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun n. kerran, kaksi vuodessa yksin suomessa harrastukseni parissa ja näillä matkoilla olen päätynyt lakanoiden väliin vieraan kanssa. Olen mies ja usein on panokaveriksi valikoitunut juuri hyvin erilainen nainen kuin oma rouva. Varmaan se erilaisen vartalon ja erilaisen pillun viehätys. Tosin pillusta ei voi etukäteen tietää millaiset huulet löytyy. Yleensä aina kumin kanssa, mutta jokunen vuosi sitten tapasin entisen heilani ja silloin mentiin paljaalla. Ei ehkä viisainta kummaltakaan, mutta näin teimme. Kumpikin olimme varattuja.

Vierailija
25/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikun n. kerran, kaksi vuodessa yksin suomessa harrastukseni parissa ja näillä matkoilla olen päätynyt lakanoiden väliin vieraan kanssa. Olen mies ja usein on panokaveriksi valikoitunut juuri hyvin erilainen nainen kuin oma rouva. Varmaan se erilaisen vartalon ja erilaisen pillun viehätys. Tosin pillusta ei voi etukäteen tietää millaiset huulet löytyy. Yleensä aina kumin kanssa, mutta jokunen vuosi sitten tapasin entisen heilani ja silloin mentiin paljaalla. Ei ehkä viisainta kummaltakaan, mutta näin teimme. Kumpikin olimme varattuja.

Eikös olekin viehättävää kun jokaisen naisen häpy kuin sormenjälki - kaikki erilaisia mutta pilluja kaikki.

Vierailija
26/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aloittanut seksin harrastamisen jo nuorena, esim. 14-15 vuotiaana, niin satunnaisia kumppaneita kertyy 50 ikävuoteen mennessä helposti 100-200 kpl, jopa enemmän, varsinkin, jos libido on vahva. Vakituinen parisuhde ei tuota määrää välttämättä vähennä mihinkään. Se mitä puoliso ei tiedä, se ei puolisoa satuta.

Vierailija
27/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole minulle tuollaista määrää partnereita kertynyt.

Ap

Vierailija
28/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole minulle tuollaista määrää partnereita kertynyt.

Ap

Ilmeisesti sille ei olisi mitään estettä -> tervetuloa SyysHimokselle. https://xperienceunited.com/

Vierailija
29/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, nyt huomasin että ei tuo sinulle käykään.

Me emme nai siellä ainoastaan yhtä iltaa vaan neljä vuorokautta tauotta.

Vierailija
30/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 50-ikävuoteen mennessä ehtii Petriä, Tuomoa, Mikkoa, Tuomasta, Pekkaa ja monta muuta tallaajaa kertyä, vaikka harvemmin vieraissa kävisi. Varsinkin jos naisella on ulkonäkö ja halut kohdillaan.

Vierailija
31/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta ei ole minulle tämä homma

Ap

Vierailija
32/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä kuinka yleistä on pitkissä parisuhteissa. Noin 30 % naisista on pettänyt, mutta suhteen pituutta ei ole eritelty. Itse en ole yli 20 v suhteessa pettänyt, se ei sovi omaan moraaliini.

Vierailija
33/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Puhut kokemattomuuden syvällä B-kuppiäänellä.

Vierailija
34/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tällaisista juhlissa omaan tosiaan täydellisen kokemattomuuden. Ei tunnu minulta, mutta jollekin voi tietenkin sopia erittäin hyvin. B on kyllä oikein arvattu. AP

Vierailija
35/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tällaisista juhlissa omaan tosiaan täydellisen kokemattomuuden. Ei tunnu minulta, mutta jollekin voi tietenkin sopia erittäin hyvin. B on kyllä oikein arvattu. AP

Tabu kulkee siis jossain rintojen alapuolella, rinnoistasi olet valmus kertomaan mitat ilman kysymistä mutta vulvan mallista et, kuin sen että mielestäsi siinä on erityispiirteitä.

Vierailija
36/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kuppi ja brunette

Vierailija
37/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan näitä. Puolen vuoden aikana kahdeksan hoitoa ja vaimon lisäksi rakastajatar. Sellaista se on.

Vierailija
38/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profet kirjoitti:

B-kuppi ja brunette

ja luonnonkihara tukka

Vierailija
39/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profet kirjoitti:

B-kuppi ja brunette

Yllättävän moni suomi-mirjami on brune b-kuppi.

Se miten auliita ovat terassilla jakamaan aviopillua on nyt tämän jutun keskiössä.

Sivujuoni on ko. pillun ulkomuodon selvittäminen.

Vierailija
40/48 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. No emme me naiset ole "auliita jakamaan aviopillua", kyllä se on niin että aika kova taso on miehessä oltava että peuhaamaan pääsisi :D . Eihän siinä muuten olisi riittävästi kiihkoa ja intohimoa, jotain peräkylä-Pentin kanssa jyystämistä. Ketä se nyt kiinnostaisi :)