Yhden illan suhteet varatuille
Nyt kun kesäkausi alkanut, niin terasseilta ja yökerhoista, milloin mistäkin, tarttuu mukaan yhden illan huumaa. Ei näistä puhuta edes kavereille, mutta kyllähän moni risteilyllä, kesätapahtumissa tai vaikka mummotunnelissa käynyt oikeasti sitä näkee. Ja moni kunnollinen perheenisä tai -äiti tietääkin :)
Kuinka usein varatuille 40-60 vuotiaille näitä "sattuu"? Tässä uskallan tunnustaa että salasuhteita on vuosien varrella tullut niin ettei yhden käden sormet riitä. Takana on tietysti pitkä suhdekin, joten keskimäärin kerran vuodessa tai kahdessa ollut vieras mies suhteen aikana. Ei kuulosta minusta ahkeralta, mutta pääseehän tälläkin syntisten pöytään....Mieheni ei näistä syrjähypyistä tiedä, jostakin yksittäisestä naiskaveri tietää kuten minäkin hänen yksittäisestä, mutta ei me näistäkään olla kellekään muulle puhuttu. Tyttöjen välisiä salaisuuksia, jotka jätetty lomareissumuistoihin.
Kuinkahan yleistä tämmöinen oikeasti on? Tiedän että on pelimiehiä, varmaan naisiakin, jotka usein ja oikein etsimällä etsivät tindereistä tai muualta, mutta nyt tarkoitan sellaisia "normaaleja tilanteen niin sattuessa". On ainakin jotakin kiikkustuolissa muistettavaa :)
Kommentit (48)
Avioliittoni on käynyt vuosien mittaan harmaaksi. Lapset, vaimo ja arki kyllästyttää. Kaipaan vatsanpohjaa viiltävää jännitystä. Rakastan kyllä heitä mutta itsekäs olen. Kaikki on tappavan tylsää.
Töissäni on tilanne mistä voisi kehkeytyä jotain. Ei töissä mutta siinä ympäristössä. Viehkeä neito.
Elämä vaan ei aina ole makeaa, tarvitsee suolaakin elämään että jaksaa........
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on pirun jännittävää. Olen ehkä huono ihminen mutta tälläinen olen.
Seuraavana listassa on vaimoni paras ystävä joka on eronnut ja tilaisuuden koittaessa kokeilen onko kiinnostusta.
Toinen mikä pitäisi päästä kokeilemaan on ainakin 50v nainen, mitä isompi sitä parempi.
Itse sporttinen 30v 20cm kullilla mutta en oikein tiedä mistä sellaisen naisen löytäisi.
Vaihdetaanko pari sanaa XU:sta?
Ap, vastauksesi häpyhuulipalveluitten loppukäyttäjälle vetosivat ainakin minuun. Täältä (mies) kymmenen pistettä, papukaijamerkki on ihan siinä ja kinthaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, vastauksesi häpyhuulipalveluitten loppukäyttäjälle vetosivat ainakin minuun. Täältä (mies) kymmenen pistettä, papukaijamerkki on ihan siinä ja kinthaalla.
Mihin tämä metakeskustelu liittyy ja millainen vulva papukaijamiestä kiihottaa?
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä metakeskustelu liittyy ja millainen vulva papukaijamiestä kiihottaa?
M48
En ole ronkeli hitusvinkulan ulkomuotoseikkoihin, mitä seksiin tulee. Niin että allmost anything goes. Mikä on papukaijamies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana listassa on vaimoni paras ystävä joka on eronnut ja tilaisuuden koittaessa kokeilen onko kiinnostusta.
Toinen mikä pitäisi päästä kokeilemaan on ainakin 50v nainen, mitä isompi sitä parempi.
Itse sporttinen 30v 20cm kullilla mutta en oikein tiedä mistä sellaisen naisen löytäisi.Vaihdetaanko pari sanaa XU:sta?
Mikä on xu?
Erilaisissa paikoissa tulee tilaisuuksia joissa on kehittynyt jotain ja olen päässyt vieraan naisen päälle. Mainittakoon nyt leirintäalue, vaellusretki, lavatanssit, kesäsatama saaristossa, kaupan kassa. Ikä haitari on välillä. 22-68 v. En voi sanoa että nuorin oli paras ja vanhin huonoin. Kyllä 35-40 v naisissa on se paras. Mutta asiaan, kun on selvinpäin, siisti eikä tunkeileva niin tilanteita tulee. Mutta asiaan, koska liikutaan harmaalla alueella kannatta poistua takavasempaan pienestäkin syystä jos siltä tuntuu. Siinä ei menetä mitään.
Itse sporttinen 30v 20cm kullilla mutta en oikein tiedä mistä sellaisen naisen löytäisi.