Miten paljuttomat aiotte selvitä kesästä?
Itse en voisi kuvitellakaan kesää ilman paljua. On tammikuusta asti ihmiset kärttäneet kutsua paljuilemaan mutta moni joutuu pettymään.
Kommentit (248)
Ei ole tarvetta paljulle kun asuu järven rannalla ja saunaosastolla on poreallas.
Jännä nähdä, miten kesästä taa selvitään. Kaupunkiasuntoni on 20 metrin, ja kesäasuntoni 15 metrin päässä Suomen suurimmasta järvialtaasta. Noin 20 vuotta sitten olen käynyt elämäni ainoan kerran erään oligarkin omistamassa kalliopaljussa, mutta muuten olen pärjännyt ihan ilman paljua, kun en ole ollut vankilassakaan. Ehkä tästä selvitään jotenkuten, niin kuin olemme selvineet jo 10 000 vuotta!
Palju? Tykkään istua vedellä täytetyssä pakastimessa.
Ei tule kuuma.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007704475.html
Pystyn pesemään helposti itseni suihkussa.
En tarvi paljua läskipoimujen huuhtomiseen.
Paljut ovat rikkaitten porvareitten elvistelyä. Kunhan vallankumous tulee kansallistamme rikkaitten paljut proletaarien käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palju taitaa olla yksi niistä oksettavimmista bakteeripesistä mitä voin kuvitella 🤮🤮🤮🤮
Oletko kuullut sanonnan ketusta ja pihlajamarjoista?
Ap
Ootko kuullu että vedessä pierressä hulahtaa suoleen vettä. Ja se vain käy siellä.
Mulla on palju parvekkeella. Tai no ei ihan palju mutta vanna kuitenkin. Siinä on kiva polskutella ja katsella kadulla käveleviä hikisiä ihmisiä 😁
Todennäköisemminhän paljuttomat selviävät kun eivät huku kännipäissään paljuun. Enemmän olen huolissani paljullisten selviämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Paljuilu on kivaa ehkä kaksi kertaa vuodessa, muuten se on aika turhanpäiväinen kapistus. Suosittelen vuokraamista, mutta en oman ostamista. Jos maksukykyä riittää kunnon jacuzziin niin se on sitten aivan eri asia.
Miten tuollainen jacuzzi käytännössä eroaa paljusta? Ihan vilpittömästi kysyn, paljusta ei paria kertaa lukuunottamatta ole kokemusta ja jacuzzista ei sitäkään vähää. Mietin vaan, mikä voi olla niin erilaista vesialtaassa lillumisessa, että kannattaisi mieluummin hommata tuollainen monta kertaa kalliimpi väline sit ävarten.
Inhoan paljussa töräytettyjä märkiä pieruja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin uida tuolla meidän uima-altaassa.
Onko sellainen sininen viritelmä maan pinnalle. Ei ne ole uima-altaita.
Taitaa helteitten alkaessa paljuttomalla rupusakilla muuttua ääni kellossa. 🤽
Vierailija kirjoitti:
Taitaa helteitten alkaessa paljuttomalla rupusakilla muuttua ääni kellossa. 🤽
Ihan samanlainen ääni on kellossa kesät talvet. Tik-tak-tik-tak kuuluu ulkolämpötilasta riippumatta.
Ensinnäkin, on paljon mukavampi lillua lämpöisessä vedessä kun on kylmät kelit. Toisekseen meillä on ollut kerran palju vuokralla ja siitäkin on jo useampi vuosi, joten todennäköisesti tämäkin kesä pärjätään oikein hyvin ilman.
Jos en selviä ilman paljua, se on sitten kohtaloni. Ei voi mitään.
Pissahikikeittopalju? Ei kiitos.
Jos paljun omistaisin, käyttäisi sitä enintään minä ja puolisoni. Tosin vettä menisi hirveä määrä, koska toisin kuin kylpyammetta, paljua ei pestä käytön jälkeen..
Hyi! Kaikki joilla on ollut kylpyamme muistaa kyllä hyvin sen, kun pintaa puhdisti, mikä lika siitä irtosi vaikkei edes silmin näkynyt..
Vieraaseen paljuun en jalallani astuisi
Toivon todella, että ap on tosissaan ja aloitus on aito! Sillä ihanaa, että jossain on ihminen, joka on näin vilpittömän onnellinen jostain hemmetin paljusta! :D Sen onnen kyllä ap:lle ilomielin suon, ja toivon hänelle oikein mukavaa kesää palju-investointinsa kanssa.