Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljuttomat aiotte selvitä kesästä?

Vierailija
03.06.2023 |

Itse en voisi kuvitellakaan kesää ilman paljua. On tammikuusta asti ihmiset kärttäneet kutsua paljuilemaan mutta moni joutuu pettymään.

Kommentit (248)

Vierailija
41/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ajattelin uida luonnonvesissä, kuten tähänkin asti

Vierailija
42/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palju taitaa olla yksi niistä oksettavimmista bakteeripesistä mitä voin kuvitella 🤮🤮🤮🤮

Tämä. Parikymmentä tunki sinne samaan aikaan ja kun lähtivät ei jäänyt vettä jäljelle, vain limakerros ja pohjalla jonkun mälliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljussa mitään vikaa ole kunhan tosiaan vaihtaa sen vedenkin välillä. Jostain syystä tällä palstalla tunnutaan vihaavan paljuja kun ei niistä tajuta mitään. Jos joku kaverinne sai hiivan paljusta kun ei kädettömyyttään osannut pitää sitä puhtaana niin ei se tarkoita että paljut olisi aina saastaisia.

Vierailija
44/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palju taitaa olla yksi niistä oksettavimmista bakteeripesistä mitä voin kuvitella 🤮🤮🤮🤮

Tämä. Parikymmentä tunki sinne samaan aikaan ja kun lähtivät ei jäänyt vettä jäljelle, vain limakerros ja pohjalla jonkun mälliä.

Surkea trolli.

Vierailija
45/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 järveä ja meri 1,5km säteellä. Joka päivä uin. Inhoan paljuja!

2. kodissamme uima-allas pihassa, 1-5km päässä 2 isoa uimalaa ja meri tunnin ajomatkan päässä

Tuntiko sulla menee 1,5 km ajomatkaan??

En ole tuo jolle kommentoit, mutta mä kommentoin sulle, että opettele lukemaan.

Anteeksi lukihäiriöni jota muutama nauttimani olut vielä pahentaa. 

Ei mitään. Mäkin olen nauttinut muutaman oluen, mutta ainakin vielä osaan lukea. :D 

Vierailija
46/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljuilu on kivaa ehkä kaksi kertaa vuodessa, muuten se on aika turhanpäiväinen kapistus. Suosittelen vuokraamista, mutta en oman ostamista. Jos maksukykyä riittää kunnon jacuzziin niin se on sitten aivan eri asia.

Karmii pelkkä ajatuskin vuokrapaljusta, epäilen vahvasti, että suurinta osaa niistä ei todellakaan puhdisteta asiakkaiden välillä 🤢

Kai sinä nyt osaat itse yhden samoin pestä?

Ai joku vuokraisi paljun ja ensi töikseen pesisi sen itse? Ihan niin kovasti en paljua kaipaa, että moiseen ryhtyisin.

Vierailija
47/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilppi, viileät suihkut, merenrantaan 1 km

Vierailija
48/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistymättömät moukat eivät taida tietää, että paljuun vaihdetaan puhdas vesi joka päivä. Ilo ilman paljua on teeskentelyä.

Ap

Persaukiset juntit eivät taida tietää että poreammeissa on suodattimet ja vedenpuhdistusaineet jotta ei tarvitse vaihdella koko ajan paskavesiä.

Vierailija
49/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kaksi kertaa palju vuokralla kun on kaveriporukalla saunottu meidän pihasaunassa ja lilluttu paljussa. Hauskoja iltoja ollut ja onhan se mukavaa siellä paljussa olla. 

Vierailija
50/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljuilu on kivaa ehkä kaksi kertaa vuodessa, muuten se on aika turhanpäiväinen kapistus. Suosittelen vuokraamista, mutta en oman ostamista. Jos maksukykyä riittää kunnon jacuzziin niin se on sitten aivan eri asia.

Karmii pelkkä ajatuskin vuokrapaljusta, epäilen vahvasti, että suurinta osaa niistä ei todellakaan puhdisteta asiakkaiden välillä 🤢

Ai joku vuokraisi paljun ja ensi töikseen pesisi sen itse? Ihan niin kovasti en paljua kaipaa, että moiseen ryhtyisin.

No yleensä tuollaiset hygienian kanssa tekemisissä olevat tuotteet on syytä pestä itse ennen kuin ne ottaa käyttöön. Ihan sama oletko ostanut tai vuokrannut sen. En tosin ihmettele tuota asennettasi kun olet tämän palstan uusavuttomia kädettömiä.

Vierailija
51/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljussa mitään vikaa ole kunhan tosiaan vaihtaa sen vedenkin välillä. Jostain syystä tällä palstalla tunnutaan vihaavan paljuja kun ei niistä tajuta mitään. Jos joku kaverinne sai hiivan paljusta kun ei kädettömyyttään osannut pitää sitä puhtaana niin ei se tarkoita että paljut olisi aina saastaisia.

Meillä palju lämpiää muutaman kerran kesässä ja laitetaan siihen uusi vesi aina joka kerta.

Vierailija
52/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistymättömät moukat eivät taida tietää, että paljuun vaihdetaan puhdas vesi joka päivä. Ilo ilman paljua on teeskentelyä.

Ap

Persaukiset juntit eivät taida tietää että poreammeissa on suodattimet ja vedenpuhdistusaineet jotta ei tarvitse vaihdella koko ajan paskavesiä.

Rikkaalla juntilla taitaa olla turhan suuret luulot niistä suodattimista ja puhdistimista.

Vierailija
53/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hankalaa. Ruiskusta liuottimet pintaan, odota pari minuuttia ja huuhtele sillä samalla letkulla minkä hait jo veden täyttöä varten.

Vierailija
54/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tyhmiä kavereita minulla ei ole. Google kertoo noista paskasammioista - ihan Ylenkin artikkeleita löytyy.

Vierailija
55/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rikkaalla juntilla taitaa olla turhan suuret luulot niistä suodattimista ja puhdistimista.

Voi olla. Rikas sivistyneistö kuitenkin ymmärtää suodattimien fysiikan ja allaskemikaalien toiminnan joten ei tarvitse luulla mitään.

Vierailija
56/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ulkomaalaiset murtokoplat valitsevat uhreikseen taloja joissa palju pihalla. Tietävät talossa olevan laatudesignia ja arvokasta taidetta.

Vierailija
57/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tyhmiä kavereita minulla ei ole. Google kertoo noista paskasammioista - ihan Ylenkin artikkeleita löytyy.

Mitä se google sinulle niistä sitten on jutellut? Että sai hiivan kun meni pesemättömään paljuun? Yhtä hyvin suihkun lattialta voi saada jalkasienen jos siellä ei huolehdita hygieniasta kunnolla. Ja ylen artikkeleille voi vaikka pieraista. Lähtivät aikanaan hehkuttamaan myös ruotsalaistutkimusta jonka mukaan perunalastut voivat aiheuttaa syöpää. No voivathan ne jos niitä syö montakymmentä kiloa päivässä.

Vierailija
58/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin uida tuolla meidän uima-altaassa.

Itse en pidä kylmästä vedestä.

Ap

Sun aloitus ihmetytti! Ihanko oikeasti teillä on niin tökeröitä tuttuja, että pyrkivät teidän paljuun? Kannattanee vaihtaa kaveripiiriään. Ei meidän ystävistä/ tutuista/ kavereista, saati naspureista ole sinne vinkannut haluavansa 😊.

Toisin on asuntoauton kanssa: sitä mollataan tälläkin palstalla, mutta ykskaks on ihan hyvän päivän-tututkin kummasti halunneet keskustella mahdollisesta vuokrauksesta. Kiitos, mutta ei kiitos 😅

Vierailija
59/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuossa juuri kerroin meidän vuokranneen paljun pari kertaa. Viimeksi kun sen vuokrasimme niin sitä ei oltu pesty kunnolla. Paljun omistaja ei ollut ehtinyt sitä tarkistaa ja kiitti kun mainitsimme asiasta paljua palauttessa. Vuokraamisen ehtoihin kun kuuluu, että se pitää puhdistaa käytön jälkeen. 

Vierailija
60/248 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi olla. Rikas sivistyneistö kuitenkin ymmärtää suodattimien fysiikan ja allaskemikaalien toiminnan joten ei tarvitse luulla mitään.

Suodattimien fysiikka lienee jotain mistä me tavalliset kuolevaiset emme varmaan ole kuulleetkaan kun emme ole jauhaneet paskaa hipsterikahviloissa. Voisitko minulle putkimiehellekin kertoa siitä fysiikasta? Ehkä minäkin oppisin siitä vielä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi