Miten paljuttomat aiotte selvitä kesästä?
Itse en voisi kuvitellakaan kesää ilman paljua. On tammikuusta asti ihmiset kärttäneet kutsua paljuilemaan mutta moni joutuu pettymään.
Kommentit (248)
Paljut ovat juntteja juoppoja varten, joten aivan mainiosti pärjään.
Menemällä porealtaaseen. Omaan tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
2 järveä ja meri 1,5km säteellä. Joka päivä uin. Inhoan paljuja!
2. kodissamme uima-allas pihassa, 1-5km päässä 2 isoa uimalaa ja meri tunnin ajomatkan päässä
Tuntiko sulla menee 1,5 km ajomatkaan??
Hiivapaljuiksi noita meillä päin kutsutaan. Kerran olen käynyt. Mieluummin uin joessa.
Eikös siihen mene aika paljon vettä. Melkoinen vesilasku tulee kyllä. Uin mieluiten järvessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palju taitaa olla yksi niistä oksettavimmista bakteeripesistä mitä voin kuvitella 🤮🤮🤮🤮
Oletko kuullut sanonnan ketusta ja pihlajamarjoista?
Ap
"– Paljujen lämmin, noin 38 asteinen vesi, on otollisin lämpötila myös bakteereille. Keuhkokuumeen lisäksi paljun lämpimässä vedessä viihtyvät myös ihottumaa ja ihoinfektioita aiheuttavat bakteerit".
Voihan sellaisen paljun ostaa jos jostain syystä paljuilu alkaisi kiinnostaa. Tällä hetkellä ei tunnu että kiinnostaisi. Ymmärtäisin aloittajan kysymyksen jos kyse olisi jostain kalliista asiasta.
Palju? Siis sellainen persaukisten jacuzzi? Juu en ole vaihtamassa meidän hierovaa poreallasta sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
En käytä päihteitä, joten olen selvä koko kesän, ilman paljuakin.
Onko palju siis alkoholijuomien valmistukseen tai säilytykseen tarkoitettu kapistus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. kodissamme uima-allas pihassa, 1-5km päässä 2 isoa uimalaa ja meri tunnin ajomatkan päässä
En ole tuo jolle kommentoit, mutta mä kommentoin sulle, että opettele lukemaan.
No kesällä olisi tarkoitus tosiaan mennä pitkästä aikaa istahtamaan muutaman kuukauden kakku. Pääsen suht uuteen taloon istumaan joten eiköhän siellä ole oma vessa suihkuineen ja pönttöineen. Viimeksikään tosin ei ollut enää paljua vaan ihan pöntöllä varustetun sellin sain. Ei taida niitä paljusellejä enää ollakaan?
-Linnavenkula jo 70-luvulta lähtien
Sivistymättömät moukat eivät taida tietää, että paljuun vaihdetaan puhdas vesi joka päivä. Ilo ilman paljua on teeskentelyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljuilu on kivaa ehkä kaksi kertaa vuodessa, muuten se on aika turhanpäiväinen kapistus. Suosittelen vuokraamista, mutta en oman ostamista. Jos maksukykyä riittää kunnon jacuzziin niin se on sitten aivan eri asia.
Karmii pelkkä ajatuskin vuokrapaljusta, epäilen vahvasti, että suurinta osaa niistä ei todellakaan puhdisteta asiakkaiden välillä 🤢
Kakkis kirjoitti:
Hiivapaljuiksi noita meillä päin kutsutaan. Kerran olen käynyt. Mieluummin uin joessa.
Kerran kävit ja heti ne sinun jäljiltäsi nimettiin hiivapaljuiksi? Hieno suoritus!
Palju on kyllä ihan kiva, erityisesti vähän viileämmällä ilmalla, mutta hyvin selvisin ennen sen hankintaakin.
Paljukin olisi ihan jees, mutta silti enempi mä kaipaan takkaa. Enkä siis tykkää helteistä enkä palele näissäkään keleissä eli en siksi lämmönlähdettä kaipaa vaan enemmän takasta iloa mulle olisi kuin paljusta. Takka on jotenkin ihanan tunnelmallinen ja kodikaskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle kommentoit, mutta mä kommentoin sulle, että opettele lukemaan.
Anteeksi lukihäiriöni jota muutama nauttimani olut vielä pahentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä päihteitä, joten olen selvä koko kesän, ilman paljuakin.
Onko palju siis alkoholijuomien valmistukseen tai säilytykseen tarkoitettu kapistus?
Kauheessa kännissä saattaisi harkintakyky pettää ja menisin paljuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljuilu on kivaa ehkä kaksi kertaa vuodessa, muuten se on aika turhanpäiväinen kapistus. Suosittelen vuokraamista, mutta en oman ostamista. Jos maksukykyä riittää kunnon jacuzziin niin se on sitten aivan eri asia.
Karmii pelkkä ajatuskin vuokrapaljusta, epäilen vahvasti, että suurinta osaa niistä ei todellakaan puhdisteta asiakkaiden välillä 🤢
Kai sinä nyt osaat itse yhden samoin pestä?
Olen lillumatta saastaisessa vedessä kuppaisten muiden kanssa. Siis ei "muiden kuppaisten", siinä on ero.