Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan henkisesti herännyt vai mistäköhän tämä rento asenne ja elämänilo kumpuaa? - entinen masentunut

Vierailija
03.06.2023 |

Onpa mahtavaa, nautin joka hetkestä. Kaikki on kiinnostavaa ja sitä katsoo elämää tarkkailijana. Huvittuneena ja rentona. Juuri mitään draamaa en keksi asioista ja mielessäni nauran kun ihmiset ovat jonkun kehittelemänsä dramaattisen tilanteen pauloissa.
Saatan mennä mukaan (koska minulle halutaan avautua) ja samalla tiedostan, että tämä ihminen tuntee aidosti asian epämiellyttävänä ja ymmärrän.
En kuitenkaan sisimissäni näe ongelmaa, vain ratkaisuja ja valinnan vapautta. Iloa ja tiedän, että kaikki on hyvin.

Mikä vaan "leijun" tässä elämässä. Välillä on tietenkin ikäviä tunteita, tarkkailen niitä. Joskus saatan mennä mukaan ja silloin itken lohduttomasti. Ymmärrän kuitenkin, että silti kaikki on oikeasti hyvin.

Vaikeaa kuvailla kenties. Joka hetkestä on tullut omanlaisensa seikkailu. Kaikki on niin ihmeellistä.
Sitä vain katsoo ympärilleen ja ymmärtää valheellisuuden ja ihmisten luoman tilan. Silti vain huvittaa ja on vapaa olo.

Olen vain muuttunut kärsimyksen myötä.

Kommentit (522)

Vierailija
521/522 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se alkaa siitä kun ymmärtää että kaikki tunteet on vaan omassa päässä. Muu maailma pyörii ihan samalla lailla riippumatta siitä mitä tunteita sun pään sisällä pyörii

Ei minun tunteeni päässäni asu. Mitä tällä tarkoitetaan oikeasti?

Minulla on päässäni hiukset sekä järki. Tunteet tuntuu kehossa, ja "sydämen ääni" siis oikeudentunto ja moraali ilmenee myös järkenä.

Joo kyllä mutta puhetta olikin siitä että tunteet asuisivatkin aivoissa. Kuulostaa oudolta. Kyllähän nyt tunteet tuntuvat koko ihmisessä ja mielessäkin tiedostaa asioita. Kunhan kiinnostuin kommentista vain.

Vierailija
522/522 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi, että menet juttelemaan lääkärin kanssa, ehdottomasti psykiatrin.

Pyydä Lamictal lääkitystä, se auttaa bipolarihäiriön masennukseen. Sen avulla vältät masennuksen.

Menet psykiatrin erikoislääkärin vastaanotolle.

Pyydät tiettyä lääkitystä.

Näinköhän se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla