Sinkku, jos haluaisit saada seksiä tänään, kuinka todennäköisesti sitä saisit?
Tinderin seksiseuranhakijat on useimmat varattuja, heiltä ei kyllä saa mitään lauantaina ja sinkuillakin on ties mitä menoja. Pitääkö mun nyt vongata exältä??
Kommentit (73)
Jos olisin sinkkumies niin saisin seksiä vain tiputtamalla rimaa korkean rasvaprosentin tai iän naisiin, ehkä yksinhuoltajiin.
M37
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkkumies niin saisin seksiä vain tiputtamalla rimaa korkean rasvaprosentin tai iän naisiin, ehkä yksinhuoltajiin.
M37
Olemmekin tästä jo hyvin tietoisia.
Todennäköisyys varmaan jotain 0.01 % luokkaa, jos sitäkään.
Paitsi siis jos siis maksan seksistä. Mutta oletan että sitä ei tässä kohtaa lasketa...
M39
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän, että millaista seksiä. Eikö se jo kerro jotain tarjolla olevan seksin laadusta, että minä ja kymmenet tuhannet muut tämän kaupungin sinkkunaiset ovat mieluummin kotona tai kavereiden kanssa, kuin seksiseuralaisen luona.
Niin. Ei niitä komeita pelimiehiä riitä panemaan kaikkia naisia, vaikka he kyllä parhaansa tekevätkin.
100 eurolla saisin varmsti alan naiselta. Jos menisin baariin ja yrittäisin niin varmaan lähempänä nollaa koska en ole koskaan onnistunut pokaamaan baarista.
Elän yksin, en seurustele, irtosuhteita pidän ällöttävinä.
Vierailija kirjoitti:
M37
Laihduta!
Just sain nettikamerapalvelun kautta hyvää naista. Kai sekin lasketaan.
Jos puhutaan niistä miehistä joiden kanssa oikeasti haluaisin harrastaa seksiä ja joihin koen vetoa, niin todella epätodennäköistä.
Jos kuka tahansa mies kävisi, niin silloin todennäköisyys olisi aika lähellä 100%.
Kyse oli siitä, saisitko TÄNÄÄN?
Kyllä minäkin saisin muuten, mutta aika monta pitäisi esim netissä kahlata läpi, että löytyisi joku tänään.
Ap
Välillä melkein toivoo että olis syntynyt naiseksi. Niin paljon paremmat oikeudet naisilla nykyaikana ja seksinsaantikin on yleensä varmaa. En silti mikään homo ole tai aio sukupuolenvaihdos leikkaukseen mennä.
Mä puhun seksistä/panemisesta ja olen parisuhteessa.