Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, jos haluaisit saada seksiä tänään, kuinka todennäköisesti sitä saisit?

Vierailija
03.06.2023 |

Tinderin seksiseuranhakijat on useimmat varattuja, heiltä ei kyllä saa mitään lauantaina ja sinkuillakin on ties mitä menoja. Pitääkö mun nyt vongata exältä??

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisen olemuksen puolesta ei olisi esteitä mutta estynyt/ujo persoona tekee siitä käytännössä mahdotonta.

Vierailija
42/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuudet tasan 0%, ei varmaan tule kenellekkään yllätyksenä kun olen mies. Jo yli 4 vuotta elänyt ilman seksiä ellei runkkaamista lasketa. Maksullisilta voisin saada mutta eipä niitäkään täällä tuppukylässä ole. Kyllä naisille on helppoa seksin saanti mutta siitäkin jaksatte itkeä ettei muka kiinnosta tai sopivaa miestä ei ole tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, että millaista seksiä. Eikö se jo kerro jotain tarjolla olevan seksin laadusta, että minä ja kymmenet tuhannet muut tämän kaupungin sinkkunaiset ovat mieluummin kotona tai kavereiden kanssa, kuin seksiseuralaisen luona.

Vierailija
44/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisen olemuksen puolesta ei olisi esteitä mutta estynyt/ujo persoona tekee siitä käytännössä mahdotonta.

Itsellä on estynyt ja ujo persoona, ruma ulkonanäkö, lisäksi olen lyhyt ja mulla on pälvikalju.  Raha ja omaisuus on ainut mitä mulla on mutta kuinka kauan? Maailman taloustilanne on mennyt niin huonoksi että omaisuuskin hupenee silmissä. On vielä monta muutakin asiaa muunmuassa vakavia terveysmurheita joista voisin ja mulla on täysi oikeus valittaa mutta en nyt jaksa.

Vierailija
45/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin keneltä vain heteromieheltä. Surullista.

Vierailija
46/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköisesti.

Oliskohan 8 vuotta viime kerrasta muistaakseni.

suunnilleen samoin. Oisko ollut 2016 vai 2014 ehkä ja suunnilleen. Eikä ollut hääviä senkään kanssa petihommat.

Vierailija
47/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko sitten mieluummin mies niin et todennäköisesti saisi koskaan keneltäkään?

Vierailija
48/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti saisin. Ei ehkä 100%, mutta 90% ja skaala on laaja, kaikkea parikymppisestä neidistä ylöspäin, tosin parikymppisen pitää olla monella tavalla poikkeuksellinen, että kiinnostaa kun itse jo kuitenkin 45, mutta kyllä niitäkin välillä löytyy, vähän joutuu nollaamaan aivot kun oma poika suunnilleen sen ikäinen, niin ei sovi liikoja miettiä. En edes ymmärrä miksi sitä seuraa löytyy niin helposti, mutta olen päätellyt, että kun näytän ja käyttäydyn kuin rocktähti, omaan kuitenkin myös käytöstavat, en vonkaa tai yritä tehdä vaikutusta vaan olen ihan oma itseni, sekä en ota itseäni turhan vakavasti vaan olen valmis laittamaan itseni likoon monella tavalla, myös naurunalaiseksi niin varmaan noista piirteistä on ainakin apua. Oletan, että myös ulkonäköni on hyvä, mutta siitä on paha itse sanoa. Yhtä kaikki, seuraa löytyisi enemmän kuin tarvetta, siksipä joutuu karsimaan.

Vierailija
49/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaisi, niin 5 min?

Vierailija
50/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko sitten mieluummin mies niin et todennäköisesti saisi koskaan keneltäkään?

En saa koskaan keneltäkään. Saisin, jos niiden varattujen limanuljaskoiden haluaisin jostain syystä tekevän tarpeensa minuun.

Vierailija
51/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 v tantta, mahdollisuus 0,%..

Vierailija
52/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100%

Yksi varma nakki, joka suostuu aina.. jos on kaupungissa. Jos ei o ja panettais, niin kävisin baarista hakee.

N26

Vierailija
53/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyis sellanen mies mulle tänään kun Jamie Dornan? Mä voisin olla Dakota

Vierailija
54/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän toi naapurin sinkkumies tuumais jos menisin pimpottamaan ovikelloa......... mitä veikkaatte

Vierailija
55/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin muttaa en jaksa soitella eksälle. On minulla eksän kanssa ollut seksi sutinaa.

Vierailija
56/73 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa koskaan keneltäkään. Saisin, jos niiden varattujen limanuljaskoiden haluaisin jostain syystä tekevän tarpeensa minuun.

Miksi varattujen kun vapaitakin olisi pilvin pimein? Eikä kaikki ole mitään "limanuljaskoja".

Vierailija
57/73 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen baariin mennyt on halutessani saanut seksiseuraa.

Kauniit naiset saa aina miehen.

Vierailija
58/73 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Viime yönä viimeksi ja muutoinkin silloin kun haluan.

Vierailija
59/73 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 %, koska palstan mukaan naisella on aina jono, mistä valita. 

N51, 89 kg

Vierailija
60/73 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko varmasti saisin. Ei ehkä 100%, mutta 90% ja skaala on laaja, kaikkea parikymppisestä neidistä ylöspäin, tosin parikymppisen pitää olla monella tavalla poikkeuksellinen, että kiinnostaa kun itse jo kuitenkin 45, mutta kyllä niitäkin välillä löytyy, vähän joutuu nollaamaan aivot kun oma poika suunnilleen sen ikäinen, niin ei sovi liikoja miettiä. En edes ymmärrä miksi sitä seuraa löytyy niin helposti, mutta olen päätellyt, että kun näytän ja käyttäydyn kuin rocktähti, omaan kuitenkin myös käytöstavat, en vonkaa tai yritä tehdä vaikutusta vaan olen ihan oma itseni, sekä en ota itseäni turhan vakavasti vaan olen valmis laittamaan itseni likoon monella tavalla, myös naurunalaiseksi niin varmaan noista piirteistä on ainakin apua. Oletan, että myös ulkonäköni on hyvä, mutta siitä on paha itse sanoa. Yhtä kaikki, seuraa löytyisi enemmän kuin tarvetta, siksipä joutuu karsimaan.

Varmaan ulkonäkö suurin syy ja toisena itsevarmuus. Itse ollut jo niin kauan yksin enkä oikein missään tekemisissä naisten kanssa kuin what's appin välityksellä että luultavasti juoksisin karkuun jos sellainen ihme tapahtuisi että joku nainen kiinnostuisi meikäläisestä.

T: Ruma ätmi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän