Sinkku, jos haluaisit saada seksiä tänään, kuinka todennäköisesti sitä saisit?
Tinderin seksiseuranhakijat on useimmat varattuja, heiltä ei kyllä saa mitään lauantaina ja sinkuillakin on ties mitä menoja. Pitääkö mun nyt vongata exältä??
Kommentit (73)
En mitenkään. Ahdistun naisten seurasta. En suostuisi harrastamaan seksiä vaikka kuinka nainen itseään tyrkyttäisi.
Lakkasin käymästä missään kun kaikkialla vongattiin. En tiedä olisiko jo rauhoittunut, en jaksa kuunnella yhtään vonkamiestä enää.
En tiedä, en ole koskaan yrittänyt.
100 % todennäköisyydellä ja saisi valita parhaan. Yllättävän monta komeaa ja hyväkroppaista nuorta miestä on pyrkimässä sänkyyn.
N41
Olen ujo mies eikä yksikään nainen ole koskaan tullut baarissa edes juttelemaan. Minkäs kai teet.
Vierailija kirjoitti:
100 % todennäköisyydellä ja saisi valita parhaan. Yllättävän monta komeaa ja hyväkroppaista nuorta miestä on pyrkimässä sänkyyn.
N41
Miten määrität sen parhaan?
Jos nainen, niin 100 %, jos mies niin aika lailla nollan tuntumassa.
Tää on sen verran iso kaupunki, että maksullisia löytyy aina, jos ei jaksa treffeille tai baariin vaivautua.
Eli 100% varma saanti, jos tosissaan haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Miten määrität sen parhaan?
Kohtelias ja muutoinkin miellyttävä, komeuden lisäksi.
90% todennäköisyys, mutta nyt on vähän päänsärkyä niin ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin löytää täksi kesäksi kumppanin, jota saisi halata takaapäin, kiehnätä nenän kärjellä tämän kasvoja vasten, pyöräillä yhdessä uimarannalle, livauttaa reppuun jäätelö helteisenä päivänä, lukea yhdessä tuotteiden etikettejä kaupassa, nauraa somevideoille, laittaa ruokaa...
toki haluaisin myös suukotella kumppanini pimppiä vasta siivotun aitan parisängyllä lämpimänä kesäpäivänä ja kertoa miten kiihottava hän on.
Alapeukuttajat voitteko selittää miksi tätä piti alapeukuttaa? Ymmmärrättekö, että mies suurinpiirtein itkisi hyvästä olosta, jos joku nainen osaisi kirjoittaa noin kauniisti miehestä?
Sukupuolielinten esittelyä ja yhteenhinkkausta - 100 %:n todennäköisyys
Intohimoa ja myös minun tarpeeni tyydyttävää seksiä, ehkä 15 %:n todennäköisyys, jos etsimällä etsii. Todennäköisimmin sitä saisi varatuilta miehiltä.
Sellaista seksiä, jota minä haluaisin, eli kahden sinkun välistä seksiä jossa on mukana tunnetta ja luottamusta - 0 %.
t. N+30v
Vierailija kirjoitti:
Intohimoa ja myös minun tarpeeni tyydyttävää seksiä, ehkä 15 %:n todennäköisyys, jos etsimällä etsii. Todennäköisimmin sitä saisi varatuilta miehiltä.
Sellaista seksiä, jota minä haluaisin, eli kahden sinkun välistä seksiä jossa on mukana tunnetta ja luottamusta - 0 %.
t. N+30v
Eli vuorovaikutustaitosi eivät ole kovin hyvät tai et vain halua panostaa, vaan miehen pitäisi myös käyttää sinua puhuvana nukkena ja lukea ajatuksesi.
Seksi ei voi olla huonoa kuten joku leivos, vaan se on kahden ihmisen yhteispeliä, kuten tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N+30v
Eli vuorovaikutustaitosi eivät ole kovin hyvät tai et vain halua panostaa, vaan miehen pitäisi myös käyttää sinua puhuvana nukkena ja lukea ajatuksesi.
Seksi ei voi olla huonoa kuten joku leivos, vaan se on kahden ihmisen yhteispeliä, kuten tanssi.
Tässä puhuttiin, että aikaa etsimiseen on alle päivä. Siinä ajassa ei kenestäkään kouluteta itselle sopivaa rakastajaa. Toisaalta, joidenkin kohdalla hommat voi mennä yksiin jo ekalla kerralla, siksi tuossa oli aika korkea (15 %) todennäköisyys tyydyttävään seksiin. Tunne ja luottamus ei puolestaan synny päivässä kenenkään kanssa, siksi 0 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N+30v
Totta, seksi on kuin tanssia. Molempiin pätee sanonta: "Mie vien, sie vikiset."
Siis pelkkää seksiä? Varmasti saisin heti tänään halutessani. Tinderin vaan lataisin niin siinä se. n28
Edellisestä kerrasta on 6v aikaa, mutta aika varmuudella saisin entiseltä tapailumieheltä, joka on pyydellyt viimeiset 3v.
100%, soitto toyboy:lle ja tunnin kuluttua minun luona.
(ex) Rva 57v
Ihan mahdotonta. Olen lihava mies 53.