Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, jos haluaisit saada seksiä tänään, kuinka todennäköisesti sitä saisit?

Vierailija
03.06.2023 |

Tinderin seksiseuranhakijat on useimmat varattuja, heiltä ei kyllä saa mitään lauantaina ja sinkuillakin on ties mitä menoja. Pitääkö mun nyt vongata exältä??

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta. Olen lihava mies 53.

Vierailija
22/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ahdistun naisten seurasta. En suostuisi harrastamaan seksiä vaikka kuinka nainen itseään tyrkyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin käymästä missään kun kaikkialla vongattiin. En tiedä olisiko jo rauhoittunut, en jaksa kuunnella yhtään vonkamiestä enää.

Vierailija
24/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan yrittänyt.

Vierailija
25/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % todennäköisyydellä ja saisi valita parhaan. Yllättävän monta komeaa ja hyväkroppaista nuorta miestä on pyrkimässä sänkyyn.

N41

Vierailija
26/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo mies eikä yksikään nainen ole koskaan tullut baarissa edes juttelemaan. Minkäs kai teet.

Vierailija
27/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 % todennäköisyydellä ja saisi valita parhaan. Yllättävän monta komeaa ja hyväkroppaista nuorta miestä on pyrkimässä sänkyyn.

N41

Miten määrität sen parhaan?

Vierailija
28/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen, niin 100 %, jos mies niin aika lailla nollan tuntumassa.

Vierailija
29/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sen verran iso kaupunki, että maksullisia löytyy aina, jos ei jaksa treffeille tai baariin vaivautua.

Eli 100% varma saanti, jos tosissaan haluaa.

Vierailija
30/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Miten määrität sen parhaan?

Kohtelias ja muutoinkin miellyttävä, komeuden lisäksi.

Vierailija
31/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% todennäköisyys, mutta nyt on vähän päänsärkyä niin ei huvita.

Vierailija
32/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin löytää täksi kesäksi kumppanin, jota saisi halata takaapäin, kiehnätä nenän kärjellä tämän kasvoja vasten, pyöräillä yhdessä uimarannalle, livauttaa reppuun jäätelö helteisenä päivänä, lukea yhdessä tuotteiden etikettejä kaupassa, nauraa somevideoille, laittaa ruokaa...

toki haluaisin myös suukotella kumppanini pimppiä vasta siivotun aitan parisängyllä lämpimänä kesäpäivänä ja kertoa miten kiihottava hän on. 

Alapeukuttajat voitteko selittää miksi tätä piti alapeukuttaa? Ymmmärrättekö, että mies suurinpiirtein itkisi hyvästä olosta, jos joku nainen osaisi kirjoittaa noin kauniisti miehestä?

Vierailija
33/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolielinten esittelyä ja yhteenhinkkausta - 100 %:n todennäköisyys

Intohimoa ja myös minun tarpeeni tyydyttävää seksiä, ehkä 15 %:n todennäköisyys, jos etsimällä etsii. Todennäköisimmin sitä saisi varatuilta miehiltä.

Sellaista seksiä, jota minä haluaisin, eli kahden sinkun välistä seksiä jossa on mukana tunnetta ja luottamusta - 0 %.

t. N+30v

Vierailija
34/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intohimoa ja myös minun tarpeeni tyydyttävää seksiä, ehkä 15 %:n todennäköisyys, jos etsimällä etsii. Todennäköisimmin sitä saisi varatuilta miehiltä.

Sellaista seksiä, jota minä haluaisin, eli kahden sinkun välistä seksiä jossa on mukana tunnetta ja luottamusta - 0 %.

t. N+30v

Eli vuorovaikutustaitosi eivät ole kovin hyvät tai et vain halua panostaa, vaan miehen pitäisi myös käyttää sinua puhuvana nukkena ja lukea ajatuksesi. 

Seksi ei voi olla huonoa kuten joku leivos, vaan se on kahden ihmisen yhteispeliä, kuten tanssi. 

Vierailija
35/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N+30v

Eli vuorovaikutustaitosi eivät ole kovin hyvät tai et vain halua panostaa, vaan miehen pitäisi myös käyttää sinua puhuvana nukkena ja lukea ajatuksesi. 

Seksi ei voi olla huonoa kuten joku leivos, vaan se on kahden ihmisen yhteispeliä, kuten tanssi. 

Tässä puhuttiin, että aikaa etsimiseen on alle päivä. Siinä ajassa ei kenestäkään kouluteta itselle sopivaa rakastajaa. Toisaalta, joidenkin kohdalla hommat voi mennä yksiin jo ekalla kerralla, siksi tuossa oli aika korkea (15 %) todennäköisyys tyydyttävään seksiin. Tunne ja luottamus ei puolestaan synny päivässä kenenkään kanssa, siksi 0 %. 

Vierailija
36/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N+30v

Totta, seksi on kuin tanssia. Molempiin pätee sanonta: "Mie vien, sie vikiset."

Vierailija
37/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä. N60

Vierailija
38/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkkää seksiä? Varmasti saisin heti tänään halutessani. Tinderin vaan lataisin niin siinä se. n28

Vierailija
39/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä kerrasta on 6v aikaa, mutta aika varmuudella saisin entiseltä tapailumieheltä, joka on pyydellyt viimeiset 3v.

Vierailija
40/73 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100%, soitto toyboy:lle ja tunnin kuluttua minun luona.

(ex) Rva 57v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän