Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaikki yli 30v pysyttelee sitten kiltisti kotona, nuorten päivä juhlia

Vierailija
03.06.2023 |

Ettäs tiedät

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasuja satelee tänään kun lapset riekkuu kännissä.

Vierailija
2/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn aina kotona muutenkin. Ja muutkin illat vuodessa ovat yleensä nuorten iltoja juhlia, harvoin tuolla ulkona näkee +35-vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona muutenkin koko viikonlopun ilman teidän juhlianne.

4/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainaki meen TÖI_HI 🤩

Vierailija
5/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, en mene töihin. Voitte itse pitää baarinne ja kauppanne auki. Toivottavasti ensiavussa on teinit vuorossa.

Vierailija
6/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nuori ei tiedä?

Mä ainakin menen, koska valmistun tänään ja se on munkin juhla. Oon 51- vuotias.

Niin

Vierailija
7/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nuori ei tiedä?

Mä ainakin menen, koska valmistun tänään ja se on munkin juhla. Oon 51- vuotias.

Niin

No jo oli aikakin! Sä voit mennä.

AP

Vierailija
8/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on hyvä päivä pokata tuoreita ylioppilaita.

Vierailija
9/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenpä tästä nappaamaan parisenkymmentä tuoppia kun janottaa, ja sitten suuntaan linnanpuistoon päihteettömään konserttiin häiriköimään alta kolmekymppisiä.

Jollei ap olisi yrittänyt sanella mitä voin tehdä olisin makoillut kotona sohvalla, mutta periaatteesta pitänee pullikoida vastaan typeriä kehoituksia. 😎👍

Vierailija
10/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappaan oes pitännä lähtee tännään vuan kaet se on sittä nälässä oltava.

Vierailija
11/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ilma niin miksi piip menisin ulos juhlimaan? Onneksi en ole enää mikään kakara niin saan tehdä melkein mitä haluan. Jotain saatan tehdä ihan omalla luvalla. Meikäläisen näkökulmasta kolmekymppiset on nuoria.

M.52

Vierailija
12/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan mä oon kotona senkin p***********

Vierailija
13/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauttavaa, ei tarvi järjestää juhlia eikä mennä. Viime vuonna oli pojan valan vannominen Hgin yliopiston juhlasalissa. 

Vierailija
14/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdenpä tästä nappaamaan parisenkymmentä tuoppia kun janottaa, ja sitten suuntaan linnanpuistoon päihteettömään konserttiin häiriköimään alta kolmekymppisiä.

Jollei ap olisi yrittänyt sanella mitä voin tehdä olisin makoillut kotona sohvalla, mutta periaatteesta pitänee pullikoida vastaan typeriä kehoituksia. 😎👍

Tuo on oikea asenne. Soita poliiseja kaatamaan alaikäisten alkoholit maahan. Lällättele vieressä ja ota huikkaa. Voittaja fiilis on varmaa. Toinen hyvä on takavarikoida itse ne juomat. Ilmainen känni ja hyvä mieli kun pelastit nuoria päihteiden vaaroilta.

Vierailija
15/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin, kunhan alle 18v. Ovat kotonaa viimeistään 22.30

Vierailija
16/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polliisit on tytyväisiä, jos nuorten seassa liikkuu päihteettömia yli 30v immeisiä.

Vierailija
17/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polliisit on tytyväisiä, jos nuorten seassa liikkuu päihteettömia yli 30v immeisiä.

On ne tyytyväisä siihenkin jos sataa räntää ja tuulee kovaa. Kännisten paimentaminen on ihan tarpeeksi ärsyttävää. Saa edes vähän hymyn huulille istua lämpimässä autossa ja katsoa kun jääräpäisimmät ryyppää räntäsateessa. Selkeesti onnellisin kansa.

Vierailija
18/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huvittavia näkyjä "ostareilla", tänäänkin kolme tsirbulaa istui penkillä vierekkäin, jalat ristitty kaikilla samaan suuntaan ja jokainen tuijotti sitä omaa luuriaan xD

Vierailija
19/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 22-vuotiaana aion viettää koko päivän peiton alla lämpimässä. Ei kiinnosta lähteä kaupungille viileään säähän katselemaan mitään juoppoja.

Vierailija
20/64 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niiltä ottaa rahar kun pyytävät ostamaan alkoholia. Hah siinäpä itkevät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi