Tänään kaikki yli 30v pysyttelee sitten kiltisti kotona, nuorten päivä juhlia
Kommentit (64)
Luulen, että siellä ulkomaalaiset saalistaa humalaisia teinityttöjä seksi juttuihin esim hesassa. Mutta sellaista se on ja paljolti riippuu miten on kasvatettu tytöt. Luultavasti nuoria, naiiveja ja kokeilunhaluisia niin kaikkea sattuu ja tapahtuu.
Itse ajattelin mennä kaupungille illalla metsästämään "kisakireää"
T. 31v Kalevi😎😎😎
Menen ässämersulla kylille pokaamaan tuoreita ylioppilastypyjä 👍
Siellä olisi kyllä nuoria ja kiimaisia 18-19 vuotiaita tylleröitä jotka ihailevat setämiestä mutta taidan tyytyä tänään punttisaliin
M37
Ai että yksi ikäluokka sanelisi mitä muut saisivat tehdä? Yks perskarvan hailee mitä kakarat puuhailevat tänään(luemme luultavasti huomenna otsikoista)
Nuorena niillä kivoilla ja villeillä biletytöillä oli juhlien jälkeen kuumaa seksiä hauskojen ja komeiden poikien kanssa. Mutta ne kilteinmät pojat eivät edes olleet niissä juhlissa. 😔
Miksi minua kiinnostaisi tenujen juhlat?
T. N30
Vierailija kirjoitti:
Nuorena niillä kivoilla ja villeillä biletytöillä oli juhlien jälkeen kuumaa seksiä hauskojen ja komeiden poikien kanssa. Mutta ne kilteinmät pojat eivät edes olleet niissä juhlissa. 😔
Rumilla pojilla ei ollut mitään mahdollisuutta. Naisilta pitäisi kieltää rumien poikien synnyttäminen.
Itse olen esimerkiksi niin katkera ja vihainen elämälle tästä. Rumana miehenä en saanut nauttia nuoresta tytöstä tai naisesta. Todennäköisesti olen tästä koko loppuelämäni vihainen ja katkera hautaan asti.
M38
En ole kotona. Hyvin on ennenkin mahduttu nuorten kanssa samaan paikkaan.
T. 52v.
Vierailija kirjoitti:
Ja mies pysyy kotona lakkiaisistakin jos ei osaa olla tiirailematta "huomaamatta"! Onhan selvä!!!
Mut jos on upee runko? 😘
Todellakin pysyy.Sitä teinien örvellystä jaksa kukaan katella.
Ei pelkoa, minä en juhlinut edes teininä. Kun suurin osa lähti yöllä kaupungille juhlimaan, minä vedin peiton ylleni ja menin mieluummin höyhensaarille. Ihan omasta tahdostani siis, ei johtunut siitä että kotona olisi ollut niin kova kuri.
Klassista panhuilumusiikkia kaikelle kansalle, varsinkin nuorisolle.
Juokse sinä junan alle siitä määräilemästä ...
Vierailija kirjoitti:
Menen ässämersulla kylille pokaamaan tuoreita ylioppilastypyjä 👍
Onko pinkki auto?
Niin mä pysynkin. Käyn saunassa, juon pari lasia punkkua, katson leffan. Ei vois teidän ipanoiden aktiviteetit vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaappaan oes pitännä lähtee tännään vuan kaet se on sittä nälässä oltava.
Minä voen tuuvva kalakukon ja tirripaestia sulle ennen ku ruppeevat penskat mellastammaan. Syyvään yhessä ja katotaan parvekkeelta ku nuoriso riekoeloo.
Kolmekymppisenä olo on vähän hankalaa. Et ole oikein millekään muulle ikäluokalle sopivan ikäinen. Parikymppisille keski-ikäinen ja 40- ja 50-vuotiaille nuori.