Naiskirkkoherra vihki oman homoksi ruvenneen poikansa!!!!!!!!
Kommentit (1650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka haukutte täällä homoseksuaaleja sairaiksi, mielenvikaisiksi, iljettäviksi sun muiksi: kertokaa vakaumuksenne, oletteko kristittyjä ja uskotteko Raamattuun? Vai onko taustanne joku muu?
T. Uskovainen lesbo
On paljon heteroita jotka hyväksyvät homppeliinit aivan täysin yhteiskunnassa. Joillekin kristityille on pari asiaa joita ei hyväksy. Toinen on kirkkohäät ja toinen adoptio-oikeus. Homppeliinien pitäisi antaa myös heteroiden elää rauhassa. Jos homppeliinit haluavat homppelimessut kirkkoihin niin miksi he syyttävät heteroita rasisteiksi jos heterot haluavat omat kirkkopäivät niin ettei kirkko ole täynnä homppelilippuja? Jos kirkko jakaantuisi kahdeksi kirkoksi. Hetero kirkko ja homppelikirkko. Niin heterot menevät kirkkoon kuuntelemaan Jumalan sanaa. Homppelien kirkko on täynnä homppelilippuja ja sinne mennään ilmoittamaan kaikille. Nyt on homppelipäivät Jumalan sanan tilalla. Anti Kristukseltahan tuo vaikuttaa. Miksi ei kirkosta voi jättää kaikki sateenkaarihomoilut pois. Eli sinne menee ne jotka Jumalan sanasta on kiinnostuneita oikeasti. Jumala kuitenkin tietää kaikkien synnit ja poikkeavuudet. Jos homppelipäivät järjestetään niin mites sitten ransupäivät kirkossa yms. Homoiluun on aika selkeästi otettu kantaa Raamatussa. Ei se sitä tarkoita etteikö homppeliinit olisi aivan yhtä tärkeitä ihmisiä kuin heterot mutta kirkkohäitä ei homppeliineilla pitäisi olla.
Pyydän että luet vastauksen, jonka annoin jo toiselle keskustelijalle. Jumalan sanan vääristely ja vihan levittäminen hänen ja Raamatun nimissä on syntiä. Käytät tekstissäsi tahallasi halventavia nimityksiä homoseksuaaleista, jotka ovat sinun lähimmäisiäsi, niinkuin sinäkin olet minun lähimmäisiäni. Se ei ole oikein. Mieti tekojasi. Tämä palsta on tosiaan anonyymi kaikille, paitsi Hänelle.
T. Uskovainen lesbo
Miten voi olla "uskovainen lesbo" Jumalan Sanaa vääristelemättä??
Olethan sinäkin uskovainen lähimmäisenrakkaudeton muiden ihmisten vainoaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoraakin Jumala rakastaa enemmän kuin homoa.
Jumala rakastaa kaikkia rajattomasti. Sinuakin, vaikka teet syntiä.
T. Uskovainen lesbo
Totta. Jumala rakastaa kaikkia.
Synneistä Hän kuiteinkin käskee meitä tekemään parannuksen.
Syntisiä olemme toki jatkuvasti, huomaamattakin. Jo ajatustasolla olemme täysin syntisiä. Tällaiset synnit Jeesus sovitti ristillä.
Jeesus ei sovittanut tahallisia syntejä= Raamatun Sanan vastaista elämämäntapaa. Jeesus ei kärsinyt/ kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa tahallisten syntien tekeminen/ näissä eläminen.
Eikö se ole tahallista syntien tekemistä jos vihoissaan vainoaa homoja keskustelupalstalla ihan työkseen? Mitä, jos joudutkin sinne helvettiisi ihan itse ;)
Uskovaisten suurin ongelma on juuri tuo, että kuvitellaan itse olevansa muiden yläpuolella. Aina on joku syy, joku raamatunkohta, joku oma aivopieru, joka oikeuttaa paskan käytöksen muita kohtaan. Ja aina riitelemässä. Uskovaiset eivät yksinkertaisesti osaa elää rauhanomaisesti. Aina pitää olla muiden ihmisten kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tahallista syntien tekemistä jos vihoissaan vainoaa homoja keskustelupalstalla ihan työkseen? Mitä, jos joudutkin sinne helvettiisi ihan itse ;)
Uskovaisten suurin ongelma on juuri tuo, että kuvitellaan itse olevansa muiden yläpuolella. Aina on joku syy, joku raamatunkohta, joku oma aivopieru, joka oikeuttaa paskan käytöksen muita kohtaan. Ja aina riitelemässä. Uskovaiset eivät yksinkertaisesti osaa elää rauhanomaisesti. Aina pitää olla muiden ihmisten kimpussa.
Jep, esimerkiksi Vladimir Putinhan oikeuttaa nyt hyökkäyssodan juurikin mm. homoudella, väittämällä että Ukrainan kansa on homoja ja sen vuoksi heitä on oikeus mennä sinne tappamaan. Uskovaisilla ei silti yhtään välähdä, että heidän oma logiikkansa on ihan yhtä usvainen kuin Putinin. Ihmisillä on oikeus elää omaa elämäänsä ilman vainoa, valoja päälle nyt!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, esimerkiksi Vladimir Putinhan oikeuttaa nyt hyökkäyssodan juurikin mm. homoudella, väittämällä että Ukrainan kansa on homoja ja sen vuoksi heitä on oikeus mennä sinne tappamaan. Uskovaisilla ei silti yhtään välähdä, että heidän oma logiikkansa on ihan yhtä usvainen kuin Putinin. Ihmisillä on oikeus elää omaa elämäänsä ilman vainoa, valoja päälle nyt!!!
En tahdo pahaa kenellekkään. Toivotan kaikille kaikkea hyvää.
Tuon esille mitä Raamattu sanoo. Haluaisin ohjata
Ihmisiä Jumalan tielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka haukutte täällä homoseksuaaleja sairaiksi, mielenvikaisiksi, iljettäviksi sun muiksi: kertokaa vakaumuksenne, oletteko kristittyjä ja uskotteko Raamattuun? Vai onko taustanne joku muu?
T. Uskovainen lesbo
On paljon heteroita jotka hyväksyvät homppeliinit aivan täysin yhteiskunnassa. Joillekin kristityille on pari asiaa joita ei hyväksy. Toinen on kirkkohäät ja toinen adoptio-oikeus. Homppeliinien pitäisi antaa myös heteroiden elää rauhassa. Jos homppeliinit haluavat homppelimessut kirkkoihin niin miksi he syyttävät heteroita rasisteiksi jos heterot haluavat omat kirkkopäivät niin ettei kirkko ole täynnä homppelilippuja? Jos kirkko jakaantuisi kahdeksi kirkoksi. Hetero kirkko ja homppelikirkko. Niin heterot menevät kirkkoon kuuntelemaan Jumalan sanaa. Homppelien kirkko on täynnä homppelilippuja ja sinne mennään ilmoittamaan kaikille. Nyt on homppelipäivät Jumalan sanan tilalla. Anti Kristukseltahan tuo vaikuttaa. Miksi ei kirkosta voi jättää kaikki sateenkaarihomoilut pois. Eli sinne menee ne jotka Jumalan sanasta on kiinnostuneita oikeasti. Jumala kuitenkin tietää kaikkien synnit ja poikkeavuudet. Jos homppelipäivät järjestetään niin mites sitten ransupäivät kirkossa yms. Homoiluun on aika selkeästi otettu kantaa Raamatussa. Ei se sitä tarkoita etteikö homppeliinit olisi aivan yhtä tärkeitä ihmisiä kuin heterot mutta kirkkohäitä ei homppeliineilla pitäisi olla.
Pyydän että luet vastauksen, jonka annoin jo toiselle keskustelijalle. Jumalan sanan vääristely ja vihan levittäminen hänen ja Raamatun nimissä on syntiä. Käytät tekstissäsi tahallasi halventavia nimityksiä homoseksuaaleista, jotka ovat sinun lähimmäisiäsi, niinkuin sinäkin olet minun lähimmäisiäni. Se ei ole oikein. Mieti tekojasi. Tämä palsta on tosiaan anonyymi kaikille, paitsi Hänelle.
T. Uskovainen lesbo
Lue mitä on olen kertonut täällä Raamatusta, Jumalasta ja lähimmäisen rakkaudesta. Kuulostavatko sanani ja käytökseni sinusta vääriltä? Epäkristillisiltä? Jumalaa pilkkaavilta?
Tuot sen esiin sen että olen lesbo, ja vaadit minua siitä tilille. Vaadi minua kuitenkin tilille sanoistani ja teoistani. Se on ainoa tapa tuomita kristitty.
T. Uskovainen lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä Jumalan tielle.
Ei sinun tarvitse ohjata muita ihmisiä. Sinulla ei ole siihen edes mitään oikeutta, koska Suomessa vallitsee perustuslain turvaama uskonnonavapaus. Muut ihmiset elävät omaa elämäänsä, elä sinä omaasi. Luulisi, että tuossa Jumalan tiellä olemisessa riittäisi sinulle hykertelemistä ihan vain itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskovainen lesbo
T. Uskovainen lesbo
Lue mitä on olen kertonut täällä Raamatusta, Jumalasta ja lähimmäisen rakkaudesta. Kuulostavatko sanani ja käytökseni sinusta vääriltä? Epäkristillisiltä? Jumalaa pilkkaavilta?
Tuot sen esiin sen että olen lesbo, ja vaadit minua siitä tilille. Vaadi minua kuitenkin tilille sanoistani ja teoistani. Se on ainoa tapa tuomita kristitty.
T. Uskovainen lesbo
Olet aikaisemmin tässä ketjussa todennut että sinulla on oikeus toteuttaa lesboutesi, mennä kirkossa naimisiin. Olet myöskin sanonut että uskonto on ihmisiä varten.
Haluaisin ohjata sinua Jumalan tielle. Toivon sinulle kaikkea hyvää, vilpittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä Jumalan tielle.
Tässäpä uskonnon ydin. Luulee omistavansa tietoa, jota muilla ei ole, jolloin pitää valistaa, ohjata, opettaa, painostaa ja lopulta vainota muita ihmisiä. Kaikkien maailman ikävien ihmisten logiikka kulkee juuri näin, oli sitten psykopaatti tai diktaattori, tai mouhouskovainen. Se on jännä, että aina löytyy joku perustelu sille, miksi muka on muiden yläpuolella. Ei vaan voi nöyrtyä olemaan ihminen siinä missä muutkin. Erityisesti uskovaisten osalta tämä on todella irvokas piirre ihmisessä, kun samaan aikaan ollaan olevinaan niin hyväntekijöitä, vaikka tosiasiassa halutaan olla vain muiden yläpuolella. Myönnä pois, sinäkin olevinaan "tiedät" että tiedät enemmän kuin muut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoraakin Jumala rakastaa enemmän kuin homoa.
Jumala rakastaa kaikkia rajattomasti. Sinuakin, vaikka teet syntiä.
T. Uskovainen lesbo
Tuo ei ole totta. Jumala vihaa Esauta. Malakia 1: "Minä olen teitä rakastanut, sanoo Herra. Mutta te sanotte: "Missä sinä olet osoittanut rakkautesi meihin?" Eikö Eesau ollut Jaakobin veli, sanoo Herra,
ja Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin"
Jumala vihaa muitakin. Psalmit 5:6 "Ylvästelijät eivät kestä sinun silmiesi edessä; sinä vihaat kaikkia väärintekijöitä."
Jumala myös haluaa meidän vihaavan. Luukas 14:26. ""Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
Raamattu on suuri ongelma liberaalikristityille, koska he haluavat vääntää nämä asiat lempeiksi (kreikan verbin miseo, vihata, halutaan tarkoittavan "rakastaa vähemmän", joopa joo, ei toimi missään muussa antiikin tekstissä), ja Raamattu on suuri ongelma fundamentalisteille, koska heille sitten liberaaliasiat (luopukaa omaisuudestanne ja kääntäkää toinen poski ja pasifismi) ovat niin mahdottomia. Lukekaa hyvät ihmiset vaikka Philip Pullmanin Universumin tomu jos haluatte fantasiaa, jossa on ajattelevan ihmisen näkökulma hyvään ja pahaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskovainen lesbo
olet täytynyt lukea Raamatusta vaan ne jotka mielyttää mitä Raamattussa sanotaan joka makaa samaa sukupuolta olevien kanssa on iljetys Jumalan silmissä ja jos sinä et tee parannusta synneistäsi niin et sinä pääse taivaaseen lesbous on sama synti kuin olla homo lue Raamattua ja ymmärrä mitä luet
Ihmetyttää "kirkon" tulkinta siitä, ettei samaa sukupuoltaolevia voisi muka vihkiä Pyhään avioliittoon.(Matt. 18:19,20)
Raamattu, ei tätä ainakaan kiellä, vaan se perustuu yksinomaan tulkintaan. Avioliitto ja makaaminen samaa sukupuolta olevan kanssa, kun ovat kaksi täysin eri asiaa. Avioliittoon vihkiminen tai avioliiton siunaaminenhan, eivät tarkoita synnin siunaamista, vaan syntisen. Mikäli olisi, niin tällöin avioliittoon vihkiminen edellyttäisi kaikilta synnittömyyttä. Jumalahan vihaa vain syntiä, ei syntistä. Avioliiton kieltäminenhän kohdistuu nimenomaan syntiseen, ei syntiin, jotan avioliiton kieltäminen on syntisen tuomitsemista. Toisen tuomitseminen taas on kuolemansynti (Matt. 7:1,2 ja 1. Joh. 3:14,16). Sama kuin kieltäisi toiselta syntiseltä Jumalan armon, joka on Pyhän Hengen pilkkaamista (Matt. 12:31). Näin menetellessään kirkko asettaa itsensä Jumalaksi Jumalan sijaan (2. Moos. 20:3). Miksi "kirko" haluaisi tuomita itsensä kadotukseen? Makaaminen samaa sukupuolta olevan kanssa on syntisen ja Jumalan välinen asia, ei kirkon ja ja Jumalan.
Ihmisen Pojalle on annettu vain valta antaa syntejä anteeksi maan päällä, ei valtaa tuomita. (Joh. 3:17 ja Mark. 2:9,10 sekä Matt. 21:23,32) Kuka siis on antanut "kirkolle" valtuuden tuomita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei homoksi ruveta. Seksuaalinen suuntautuminen määräytyy jo hedelmöittymisessä. Itse olen onnekkaassa asemassa, koska olen heteroseksuaalinen nainen. En minä valinnut, että kiinnostun miehistä. Homoseksuaalit eivät valitse viehättyvänsä samasta sukupuolesta.
Seksuaalinen suuntaus ei muodostu sikiövaiheessa.
Itse homous/lesbous ei ole synti, jos ei toteuta näitä seksuaalisesti.
Homo/lesboseksi ovat tahallisia syntejä, vastoin Raamatun Sanaa.
Lihan himoja.
Raamatun mukaan vain avioliittoseksi miehen ja naisen välillä on sallittu.
Eli myöskään heterot eivät tulisi harrastaa seksiä jos eivät ole avioliitossa.
Homo/ lesbo voi valita selibaatin, kuten naimaton heterokin.
Kyllä se muodostuu sikioväiheessa. Niin tutkijat sanovat nykyisin. En usko sinun höpö juttuja.
Miksi ette käy esiaviollisen seksin harrastajien (heteroiden) tai pettäjien kimppuun? Eikös se läpyskänne tuomitse nekin?
"No joo mutta kun tää homous ja siitä nillittäminen on jotenkin niin paljon jännempää, samalla voi miettiä miten ÄLLÖÄ VARMAAN on se homoseksi hihih"...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette käy esiaviollisen seksin harrastajien (heteroiden) tai pettäjien kimppuun? Eikös se läpyskänne tuomitse nekin?
"No joo mutta kun tää homous ja siitä nillittäminen on jotenkin niin paljon jännempää, samalla voi miettiä miten ÄLLÖÄ VARMAAN on se homoseksi hihih"...
Yst. lue viestini nro, 845 !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No keskimäärin sitä kuitenkin tapahtuu eksponentiaalisesti enemmän kuin homoseksiä, koska heteroita on niin paljon enemmän. Miksi siis juuri homot kiinnostavat sielunpelastusmielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No keskimäärin sitä kuitenkin tapahtuu eksponentiaalisesti enemmän kuin homoseksiä, koska heteroita on niin paljon enemmän. Miksi siis juuri homot kiinnostavat sielunpelastusmielessä?
Raamatun Sana. Kehotan tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun Sana. Kehotan tutustumaan.
Ai siellä on sanottu, että vainoa mieluummin homoja kuin vaikkapa aviorikoksia tekeviä heteroita? Saako siitä paremmat taivaspisteet jumalan silmissä? :) Ei, kyseessä on vain yksinkertaisesti kiusaamisesta, ja koska homot ovat ERILAISIA, niin heidän tekemänsä "synnit" ovat ne, joista teidän pitää mussuttaa. Heterot, jotka teidän logiikkanne mukaan kuitenkin YHTÄ LAILLA joutuvat helvettiin syntisestä ELÄMÄNTAVASTAAN, eivät ansaitse huomiotanne. Tuo on sanalla sanoen lapsellista vähemmistön edustajien silmätikuksi ottamista ja vainoamista.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tunnetusti vihasi kaikkea paitsi tiukassa avioliitossa harjoitettua heteroseksiä.
Katsokaa sisimpäänne ja miettikää oletteko synnittömiä ja sopivia heittelemään kiviä?
Muistakaa tuomita vastaavasti myös avioliiton ulkopuolinen seksi, mikä on nykyään homoutta paljon laajemmalle levinnyt kuolemansynti.
Ihan aluksi, huomioiden sen ajan muistiinpanot, on lapsellista väittää että Jeesus tunnetusti teki yhtään mitään. Toisekseen, saman satukirjan mukaan ensin oli Aatami ja Eeva, eikö? No, ihmiset olisi loppuneet kyllä heti siihen jos joku / jotkut eivät olisi harjoittaneet tiukan avioliiton ulkopuolista heteroseksiä. Tekisi mieli heittää vielä se insestikortti tähän mutta oisko tuossa jo tarpeeksi?
Uskovaisen logiikka on aina yhtä taipuisa. Moraali muuttuu siinä missä oma mielikin. Aina löytyy omaan fiilikseen sopiva pätkä raamatusta, joka osoittaa, että muut elävät väärin ja minä itte olenkin parempi ja siksi saan tulla sanomaan miten muiden pitäisi elää.