YLE: Pride-liikettä kritisoidaan Lieksan valtuustossa
Aika värikästä ollut
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieksassa on perinteisesti suojaikäraja ollut 8 vuotta.
Näin se vain on! Paikallisia perinteitä kunnioittaen nuoret on usein tutustettu rakkauden saloihin oman perheen miesväen toimesta.
Lähde väitteellesi?
Kansalaistutkijoiden selvitykset ja oikeuden pöytäkirjat vuodesta 1862.
Olen itsekin perehtynyt noihin pöytäkirjoihin. Melko erikoista luettavaa ja hämmentävää verrata tapausten lukumäärää muihin paikkakuntiin samalta ajalta.
Lieksaan asutettiin jo 1700 - luvulla paljon romaneja kuninkaan käskystä olemaan poissa silmistä. Heillähän tämä sukulaisten nu**iminen ilmeisesti kuuluu kuvioihin.
Olen liberaali.
Mua ei häiritse Pride ollenkaan jos se ottaa selkeän ja julkisen linjan jossa tuomitaan kaikki lapsiin kohdistuva väkivalta mukaan lukien transhoidot lääkkein ja kirurgisin toimenpitein ellei niille ole lääketieteellistä perustetta hengen ja terveyden turvaamiseksi.
Selvästikin hieno paikka joka ylläpitää uskon ihmisen hyvyyteen.
Lieksassa ei anneta pahalle valtaa vaikka kuinka paha huutaa ja vaatii sitä.
Vierailija kirjoitti:
Missä persu, siellä vilppi, valhe ja Venäjän vaikutus.
"Rehellinen demari on kuin joulupukki
- molemmat satuolentoja"
Järkeä Lieksassa.
Lieksan kaupunginvaltuusto päätti lopulta äänin 25–10, ettei kaupunki järjestä Pride-liputusta kiinteistöissään.
Suomalainen vihaa epärehellisyyttä.
On aina vihannut.
Naurettavaa tehdä rikosilmoitus puheenvuorosta. Suomessa on perustuslakiin kirjattu sananvapaus ja Suomessa on oikeus kritisoida pride- liikettä.
Ääriajatteluun taipuvaiset kyseisen liikkeen aktivistit ollet asialla kuitenkin.
Upeat Perussuomalaiset ovat Suomen puolella ja varsin fiksua porukkaa.
Äänestystulos kertoo paljon!
Eihän tuota voi kuin kritisoida. Oksettava valtaa hamuava liike, joka sanelee muille, mikä muka on oikein. Nolojen ihmisten kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Jopas oli juttu. Mutta vakavasti ottaen odottaisin kaikilta Pride-aktiiveilta selvää ulostuloa jossa yksiselitteisesti tuomitaan kaikki suojaikärajojen rikkomukset. Sitä asiaa he väistelevät. Miksi?
Miksi Pride-aktiivin pitäisi ottaa kantaa suojaikärajoihin? Pride ja suojaikärajat eivät liity mitenkään toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Selvästikin hieno paikka joka ylläpitää uskon ihmisen hyvyyteen.
Lieksassa ei anneta pahalle valtaa vaikka kuinka paha huutaa ja vaatii sitä.
Ovatko vähemmistöt sinusta pahoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas oli juttu. Mutta vakavasti ottaen odottaisin kaikilta Pride-aktiiveilta selvää ulostuloa jossa yksiselitteisesti tuomitaan kaikki suojaikärajojen rikkomukset. Sitä asiaa he väistelevät. Miksi?
Miksi Pride-aktiivin pitäisi ottaa kantaa suojaikärajoihin? Pride ja suojaikärajat eivät liity mitenkään toisiinsa.
Miksi noin selvään ihmisoikeuteen ei Pride-aktiivit pysty ottamaan selvästi ja yksiselitteisesti kantaa? Mikä asiassa on niin vaikea sanoa ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Olen liberaali.
Mua ei häiritse Pride ollenkaan jos se ottaa selkeän ja julkisen linjan jossa tuomitaan kaikki lapsiin kohdistuva väkivalta mukaan lukien transhoidot lääkkein ja kirurgisin toimenpitein ellei niille ole lääketieteellistä perustetta hengen ja terveyden turvaamiseksi.
Älä unta nää, vassu.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa tehdä rikosilmoitus puheenvuorosta. Suomessa on perustuslakiin kirjattu sananvapaus ja Suomessa on oikeus kritisoida pride- liikettä.
Riippuu miten kritisointisi teet. Herjaaminen, valehtelu ja väkivaltaan kannustaminen ei ole sallittua vaikka miten olisi sananvapaus. Sananvapaudesta puhuvilta tuppaa unohtumaan vastuu sanomisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Upeat Perussuomalaiset ovat Suomen puolella ja varsin fiksua porukkaa.
Äänestystulos kertoo paljon!
Eikö sinusta seksuaalivähemmistön edustaja ole suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liberaali.
Älä unta nää, vassu.
Miksi Pride välttelee selvän kannan ottamista lasten ihmisoikeuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin selvään ihmisoikeuteen ei Pride-aktiivit pysty ottamaan selvästi ja yksiselitteisesti kantaa? Mikä asiassa on niin vaikea sanoa ääneen?
Miksi pitäisi ottaa kantaa? Annatko kattavan listan mihin kaikkeen Pride-aktiivin tulisi sinusta ottaa kantaa, että on oikeus ajaa jotain ihan muita asioita.
Lieksassa ei ole yhtään sen enempää sekopäitä kuin muuallakaan Suomessa. Se että puhhuu levveesti ei tee ihmisestä sekopäätä. Lieksassa on paljon kivoja ja fiksuja ihmisiä. Asuin siellä aikoinaan yli 10 vuotta. Nyt asun eteläsuomessa.