Mitä teet lastesi piirrustuksille ja askarteluille?
Minulla on kaksi alle kouluikäistä lasta. Kumpikin käyn neljänä päivänä viikossa kerhossa. Lähes joka kerta kerhossa piirretään, maalataan tai askarrellaan, joten viikossa tulee 8 uutta taiteen saavutusta kotiin.
Ylpeinä lapset aina esittelevät työnsä, ja asiaan kuuluvasti niitä ihailen, kuten lasten isäkin. Mutta todellisuudessa manaan, että mihin tuokin epämääräinen pahvitötsä taas laitetaan.
Olen paljon heitellyt roskiin lasten selän takana, mutta pahalta se aina on tuntunut. Säilyttäkö tunnollisesti lastenne työt, heitättekö roskiin
vai mitä niille kaikille teette?
Kommentit (5)
sen jälkeen osa heitetään pois (ovat jomennett huonoiksikin).
Säilytän kuitenkin pysyvästi edustavan otoksen lasten kehityksen eri vaiheista, kiinnostaneista aiheista ja opituista asioista.
roskiin tai lapsi itse jos on vaikka jo mennyt rikki ym..ja paljon meillä pidetään lasten töitä myös esillä!
loput roskiin, kun lapset eivät niitä enää itsekään muista tai osaa kaivata. Joskus on tullut selittelyä, kun yllättäen onkin jotain työtään kysynyt.
kyllä heittää mitään lasten töitä pois ja se onkin ongelma.
Meillä pursuilee joka laatikko niitä.
Parhaat tottakai säilytän ikuisuuden ja on kehyksissä ja jääkaapin ovessa, mutten osaa mitään heittää pois..'
koht on kai pakko
piirustuksille, jotka päivämäärätään tietty. askartelut menee aarrelootaan.
tärkeää on myös pitää uusimpia teoksia esillä tietyn aikaa.