onko teillä varattu lapsille talveksi kahdet toppavaatteet?
Ostin tänään pojalle (1,5 v) toiset talvihaalarit, vähän paremmat kuin aikaisemmat. Ajattelin vain, että onkohan kahdet haalarit kuitenkaan tarpeen. Mites muilla?
Kommentit (16)
vai oletko saanut niitä?
kyllä kahdella pärjää hyvin
Lisäksi 2 hienompaa talvitakkia ja 1 hiukan iso pihahaalari.
hienostelupuku x2
ja sitten on vielä yksi sellanen söpistelupuku
Kaikki olen itse ostanut..
Viime vuonna oli samalla tavalla ja siksi ostin tänäkin vuonna uudet samalla tavalla.
en raaskisi neljälle moista repertuaaria ostaa
Meidänkin lapsella oli ihan vauvana jotain kuusi toppapukua, mutta sitten totesin sen olevan liikaa.
tuollainen
Missä niitä ehtii edes käyttää?
11
Meillä on kahdet ...Eli kun toiset kastuu tai on pesussa, niin toisia vaihtohaalareita käytetään.
Säästää aikaa, vaivaa ja vanhempien HERMOJA.
Suosittelen.
Eli ykköset uutena ostetut laadukkaat ja
vaihtovaatteet kirpparilta tai halvempaa merkkiä.
Ennen olen ostanut housupuvun kakkoseksi, mutta kun se jäi käyttämättä, niin en viitsi rahojani turhuuteen laittaa.
Saatan ostaa sitten pelkän takin jota voi sitten pitä esim. farkkujen kanssa kaupungilla.
11, hyvin kerkeää käyttää!!
3 kertaa päivässä kun käy ulkona niin eihän se paljoa ole edes tuo 3 ulkopukua...
Eikä kiva jos aina vierailu/ostoksillakäynti vaatteena sama puku... Niin tarvii toisenkin.
Mulle kävisi noin monen kanssa niin, että käyttäisin yhtä tai kahta lempparia ja muut jäisivät käyttämättä.
Sit lisänä viime vuoden haalari ja tutuilta saatu takki+housut äärimmäiseen hätään (on niin kulunut).
Kyllä yhdellä kunnon haalarilla pärjää ulkoilut vaikka kävisikin 3 kertaa päivässä ulkona.
Niitä on hieman eri kuntoisia, ja eri kokoisia. Jotkut menevät nippanappa vielä päälle, jotkut ovat jo hieman ohuet kun on pesty niin usein, tai sitten ovat muuten jostain hieman rikki (vetskarin vedin rikki, joku nappi rikki, tms.).
Sitten on sellaisia takkia jotka ovat kokolapun mukaan tyttöni kokoa, mutta nyt kun sovitin, niin taitaa mennä korkeintaan lopputalvesta päälle, kun on sen verran iso.
Talvitakkeja on pitkiä sekä vyötärönmittaisia, ja niissäkin sitten on tosi lämpimiä untuvatakkeja, ja sitten jo moneen kertaan pestyjä, jotka sopviat enää nollakeleille.
Lisäksi meillä on vielä yksi ihan talvihaalari, ja tietenkin sitten vielä n. 7 kpl toppahousuja.
Ja lapsi on 10v.
Jos on kyse siitä millä lapsi pärjää aivan vallan mainiosti tai mitä vanhemmat ostavat, niin ne on kaksi eri asiaa. Itsellä oli viime talvena ap:n lapsen ikäinen poika. Kotihoidossa, ulkoiltiin 2x päivässä. Ja aivan yhdellä haalarilla pärjättiin, ei mitään ongelmaa. Sen lisäksi oli yksi toppatakki kyläreissuja varten. niiden kanssa ei edes ollut toppahousuja.
Yhdellä selviää, kaksi olisi varmaan kaikkein paras ja mukavin, kaikki muut on aivan vanhemman omaa höpsötystä, osti sitten 5 tai 10 haalaria.
Kaksi toppahaalaria. Sitten tietysti lisäksi talvitakki.