Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Al Pacino, 83, saa lapsen 29-vuotiaan naisystävänsä kanssa

Vierailija
31.05.2023 |

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha pappara antaa lapselle huonot geenit ja suuremman mahdollisuuden että lapsi ei synnykään ihan terveenä. Tietysti sama koskee myös iäkkäitä äitejä. Aika itsekästä touhua ja lapsen kannalta kurjaa, jos isä on ylivanha. Kohta saattaa vaimolla olla kaksi hoidettavaa.

Kehtaako lapsi koulun kevätjuhlissa kertoa, että tuo houraileva 90-kymppinen on mun isä.

Jos minun isä olisi Al Pacino, niin siitä tietäisi koko maailma.

Vierailija
62/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuutonta lapsen puolesta. Lapsi tulee kokemaan oman vanhemman kuoleman jo alaikäisenä ellei pikkulapsena. Ja loppuelämänsä missaa isän läsnäolon kaikissa elämän käännekohdissa missä muilla lapsilla/nuorilla/nuorilla aikuisilla omat vanhemmat olisi tukena. Ihan uskomatonta että saattaa oman lapsena tuollaiseen asemaan ihan tieten tahtoen.

T.vanhempansa nuorena menettänyt

No jokainen voi menettää ihan minkä ikäisen isänsä milloin tahansa tahansa ja sen kanssa on vaan pärjättävä. Mutta 83-v isä🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha pappara antaa lapselle huonot geenit ja suuremman mahdollisuuden että lapsi ei synnykään ihan terveenä. Tietysti sama koskee myös iäkkäitä äitejä. Aika itsekästä touhua ja lapsen kannalta kurjaa, jos isä on ylivanha. Kohta saattaa vaimolla olla kaksi hoidettavaa.

Kehtaako lapsi koulun kevätjuhlissa kertoa, että tuo houraileva 90-kymppinen on mun isä.

Mitä sä sitten tekisit? Jonkun wtc-iskun? En tiedä mitään hänen muistakaan lapsistaan.

Vierailija
64/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oispa rahaa niin ottaisin noita parikymppisiä ankkahuulia seksileikkeihin t eläkeläinen

Leiki sinä suihkussa kylpyankoilla. Olisit aikanas tehnyt töitä niin nyt ei oltais tässä jamassa.

T. Omaishoitajasi

Vierailija
65/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä olla aivot pehmentyneet, jos vielä yli kasikymppisenä lapsia tekee?

Alle 30-kymppisenä kuitenkin. Ja onhan se mies rikas

Nyt on ihan pakko kysyä tuolla tavalla kirjoittavalta, että millä logiikalla kirjoitat 30-kymppinen eli 300-vuotias? Jos tarkoitat kolmekymppistä ja haluat sen väkisin lyhentää, niin 3-kymppinen.

Tämä täysin utopistinen logiikka on vaivannut kauan, joten voisitko avata vähän?

Samanlaiset ihmiset sanovat myös "puolet enemmän"

kun tarkoittavat tuplasti enemmän.

Tai jos asiaa kysyy, tarkoittavatko 150% kertoimella vaiko 200%:n kertoimella, niin ovat äimän käkenä.

Vierailija
66/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra mun varjele. Ei mitään järkeä koko touhussa.

Ei kuulu sulle eikä mulle..

Vierailija
67/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al'ia ymmärrän, tulevasta lapsesta on hänelle varmaankin enemmän iloa kuin haittaa. Eikä hänen tarvitse enää huolehtia huomisesta, jälkeensa jäävä omaisuus tekee sen hänen puolestaan.

Sen sijaan nuoren naisen mielenmaisemaa hämmästelen. Tosin eipähän hänen varmaankaan tarvitse yksin olla hoitovastuussa lapsesta. Lastenhoitajat oletettavasti hoitavat.

Tähän voisi analysoida vaikka mitä isähahmon etsimisestä, mutta jätetään se sikseen. Ei oikein kuulu mulle.

Turvattu tulevaisuus on kuitenkin nuorikolla. Eikä tarvitse normaaleihin päivätöihin haaskata aikaa.

Vierailija
68/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pacino on yhä komea. Kannattaisi kyllä kuontalo vetää lyhyeksi.

Vierailija
69/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti isukki varmistaa paperiasiat kuntoon myös iltatähtensä osalta, etteivät isommat sisarukset vie pottia

Vierailija
70/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet ei kelpaa naisille mutta sitten rikas eläkeläinen kelpaa?

No gold diggereille ei tietenkään, mitä kuvittelit?

Vierailija
71/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikey Jaggerin entinen ja siinä välissä ennen Al Pacinoa ehti olla joku miljardööri, gold digger?

Toivottavasti Pacino älyää varmistaa isyytensä eikä luota pelkästään naisen sanaan.

Vierailija
72/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Kannattaako elää elämäänsä sen mukaan mitä lapsi kehtaa ja ei kehtaa koulun kevätjuhlissa. Melkein kaikki lapset häpeää vanhempiaan. Se on osa kasvua.

Vierailija
73/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siitti ?

Vierailija
74/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole outoa, kun on tarpeeksi nimeä ja kuuluisuutta, niin ei haittaa ikä eikä jopa pituuskaan kun pysyy komeena? Al Pacino on 1,67cm. Lieneekö enää sitäkään.

Vierailija
75/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tietäisi, mutta ei sitä sinulta kysyttäisi.

Vierailija
76/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on nuori nainen, joka todella tykkää vanhuksista!

Vierailija
77/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea? Pieni sintti on ollut koko elämänsä. Ihan mukavat kasvonpiirteet.

Vierailija
78/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella, mies tekee lapsen tuolla iällä. nainen ei tee, eli naisen markkina-arvo putoaa ratkaisevasti 30 vuotiaana. tämän takia nämä sitruunaakin happamammat mammat täällä arvostelee herra pacinoa. hyi teitä.

Vierailija
79/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ikä vaikuttaa lapsen autismiriskiin tutkimusten mukaan. Mitä vanhempi ikä, sen suurempi riski. Itsekästä toimintaa mielestäni. Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Ei jatkoon.

Vierailija
80/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea? Pieni sintti on ollut koko elämänsä. Ihan mukavat kasvonpiirteet.

Jokin on miehessä vetänyt naisia puoleensa. Ei ole koolla väliä. Ei ainakaan Alin kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi