Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Al Pacino, 83, saa lapsen 29-vuotiaan naisystävänsä kanssa

Vierailija
31.05.2023 |

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että oli outoa kun Hugh Grant ja Alec Baldwin perustivat suurperheet kuusissakymmenissä, mutta hehän kerkeääkin näköjään vielä parinkymmenen vuoden päästä vielä kolmannelle kierrokselle.

Vierailija
22/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että oli outoa kun Hugh Grant ja Alec Baldwin perustivat suurperheet kuusissakymmenissä, mutta hehän kerkeääkin näköjään vielä parinkymmenen vuoden päästä vielä kolmannelle kierrokselle.

Pieni ongelma vaan on, että heidän pitäisi ensin elää niin vanhaksi. Useimmat miehet eivät elä kasikymppisiksi toisin kuin naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni ongelma vaan on, että heidän pitäisi ensin elää niin vanhaksi. Useimmat miehet eivät elä kasikymppisiksi toisin kuin naiset.

Varakkaat hyväkuntoiset +60v miehet elävät suurella todennäköisyydellä yli 80 vuotiaiksi. Nuorten miesten suurempi kuolleisuus laskee keskiarvoa. Terveesti elävä mies elää kutakuinkin yhtä pitkään kuin nainenkin.

Olisi mielenkiintoista nähdä tilasto, miten 20v miestä nuorempi nainen vaikuttaa elinikään. Ja sama juttu 30 ja 40v nuorempien naisten vaikutuksesta.

Vierailija
24/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan kauan menee kun joku woke tulee itkemään että nuorta naista käytetään hyväksi.

Ei, vaan vanhaa ukkoa on käytetty hyväksi, sori siitä jos tuotan sulle pettymystä.

Vierailija
25/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotelkaa milloin Ralph Fiennes rupeaa tekemään lapsia. Olen aina pitänyt häntä fiksuna että kun tykkää hypätä kukasta kukkaan niin tajunnut olla tekemättä lapsia. Niin olin kyllä Hugh Grantistakin.

Vierailija
26/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo... Minulla on paremman näköinen tyttöystävä kuin Al Pacinolla. Olenko siis häntä korkeammalla yhteiskunnassa tasoteorian mukaan?

Vierailija
27/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolla ruuti kuivaa 👍 Naisilla paukut loppuu siinä 4kympin kieppeillä mutta miehillä ruutia niin kauan kuin sydän lyö.

Vierailija
28/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakkaat hyväkuntoiset +60v miehet elävät suurella todennäköisyydellä yli 80 vuotiaiksi. Nuorten miesten suurempi kuolleisuus laskee keskiarvoa. Terveesti elävä mies elää kutakuinkin yhtä pitkään kuin nainenkin.

Olisi mielenkiintoista nähdä tilasto, miten 20v miestä nuorempi nainen vaikuttaa elinikään. Ja sama juttu 30 ja 40v nuorempien naisten vaikutuksesta.

60-vuotiaalle miehelle elinajanodote on 23 vuotta ja naisille 29 vuotta Suomessa

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009408850.html

En nyt ehkä luottaisi siihen, että parin viimeisen elinvuoden aikana, jolloin kunnon romahdus on huima ja terveydenhuoltokulut suurimmat, vielä lisää lapsia siittäisin.

Vierailija
29/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al Pacino on tehnyt edellisetkin lapset iäkkäänä. Viis-kuuskymppisenä.

Vierailija
30/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan kauan menee kun joku woke tulee itkemään että nuorta naista käytetään hyväksi.

Ei, vaan vanhaa ukkoa on käytetty hyväksi, sori siitä jos tuotan sulle pettymystä.

Ajattele 160cm, 83vuotias pappa alasti lähestymässä itseäsi lapsen teko mielessä. Eiköhän Al ole pakastanut spermaansa ja nyt vanhuuden höperyttään antanut käyttää sitä.

Vierailija
31/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä miesten tulevaisuus on turvattu kun 83 vuotiaanakin saa vielä tuollaista herkkupesää - eläkepäiviä odotellessa

Joo, ehkä Al Pacino ja Mick Jagger saa.

Vierailija
32/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele 160cm, 83vuotias pappa alasti lähestymässä itseäsi lapsen teko mielessä. Eiköhän Al ole pakastanut spermaansa ja nyt vanhuuden höperyttään antanut käyttää sitä.

Kuka on sanonut, että on ollenkaan käytetty Alin spermaa? On niitä luovutussiittiöitäkin.

Vierailija
33/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin eläkepäivillä ekat lapseni teen jos olen rikas silloin. Olen vielä ikisinkku ja elätän itseni kohtuu hyvin mutta ei varani ehkä riittäisi elättämään lasta ja maksamaan enemmän kuluja.

M32

Vierailija
34/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel....... mitä iljetyksiä nää vanhat ukot, myös de Niro.

Vierailija
35/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain mustasukkainen, kun itse et heille koskaan kelpaisi. Samoin Till Lindemannille et kelpaa.

Vierailija
36/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60-vuotiaalle miehelle elinajanodote on 23 vuotta ja naisille 29 vuotta Suomessa

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009408850.html

En nyt ehkä luottaisi siihen, että parin viimeisen elinvuoden aikana, jolloin kunnon romahdus on huima ja terveydenhuoltokulut suurimmat, vielä lisää lapsia siittäisin.

Tuossa tilastossa ovat kaikki mukana. Kiinnostaisi nähdä 60v terveesti elävän, varakkaan ja 30v nuoremman naisen kanssa elävän eliniän odote.  

Vierailija
37/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystävä on Jaggerin exä melkein kymmenen vuoden takaa

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8042be94-223a-4ec7-b558-a55250…

Eli suoraan sanoen hän on julkkis vanhusten prostutioutu. Hänellä mitään monen vuoden suhdetta ollut esim. Mick Jaggeriin, kunhan panivat muutaman kerran. Jagger sai noihin aikoihin lapsen sen jonkun ballerinan kanssa.

Vierailija
38/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nainen voinut käydä vieraissakin, kuka tietää.

Vierailija
39/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain mustasukkainen, kun itse et heille koskaan kelpaisi. Samoin Till Lindemannille et kelpaa.

Kyllä ihmisen pitää tajuta että 70-80 vuotiaana ei enää tehdä lapsia. Ihan sairasta.

Vierailija
40/106 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän parhaat naurut.....kiitos niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan