Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaana Kavonikuselle syytteet kunnianloukkauksesta

Vierailija
30.05.2023 |

Kommentit (392)

Vierailija
221/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa palkata henkivartijat, nimittäin on todella vaara että listivät Jaanan. Ainahan ne sen tekee.

Kyllä nyt taas olet harhoissa.

Miksi esim opettajat ja virkamiehet listisivät jaanan? Hehän hakevat laillisin keinoin oikeudessa oikeutta itselleen ja halventavien juttujen poistamista netistä. Rangaistusta häirinnästä.

Tokkopa häntä muut on mukiloineet kuin ukkonsa, jompikumpi, niin epäilen. Tavallisin väkivallan muoto läheisväkivalta.

Hänet ollaan hakattu ja kotiakin tuhottu todella pahoin, kaikki on totta. Kaikesta on todisteet.

Taloudessa on kaksi lakimiestä. Miksi he eibät ole asiaa aikoinaan hoitaneet ja henkilöille rangaistusta?

Ovat toki yrittäneet, kaikki mahdolliset valitustiet ja oikeusasteet. Mutta kun on aiheeton valitustehtailija, ei vaan mene läpi. Ei mene läpi.

Vierailija
222/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme syyttäjää? Eikö tämä ole jo verorahojen väärinkäyttöä? Paljon oleellisempiakin käsiteltäviä asioita olisi, kuin yhden ihmisen kiusaaminen verorahoin. Eikö yksi ajojahti Räsästä ja Pohjolaa vastaan riitä. Syytteiden nostaminen osoittaa vain sen, että Jaanan väitteissä saattaa olla jotain perääkin, ainakin osin. Jos Jaanan tehtailemat tutkintapyynnöt olisivat täysin perusteettomia, niin ymmärtäisin, syytteen / syytteet väärästä ilmiannosta. Kunnianloukkausasioiden käsittely kolmen syyttäjän voimin on kuitenkin mielestäni järjetöntä verorahojen tuhlausta.

Jaanako se siellä piipittää. Ei tarvitse kantaa huolta, todennäköisesti vapaudut syytteestä mielentilatutkimuksen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme syyttäjää? Eikö tämä ole jo verorahojen väärinkäyttöä? Paljon oleellisempiakin käsiteltäviä asioita olisi, kuin yhden ihmisen kiusaaminen verorahoin. Eikö yksi ajojahti Räsästä ja Pohjolaa vastaan riitä. Syytteiden nostaminen osoittaa vain sen, että Jaanan väitteissä saattaa olla jotain perääkin, ainakin osin. Jos Jaanan tehtailemat tutkintapyynnöt olisivat täysin perusteettomia, niin ymmärtäisin, syytteen / syytteet väärästä ilmiannosta. Kunnianloukkausasioiden käsittely kolmen syyttäjän voimin on kuitenkin mielestäni järjetöntä verorahojen tuhlausta.

Siinä ollaan jo lähtökohtaisesti ylivallalla liikkeellä. Kolme yhtä vastaan. Ei ole tasapuolista.

Olen aina uskonut, että syyttäjät, kuten poliisikin ovat puolueettomia. Mutta aika epäreilulta tämä nyt vaikuttaa.

Niin, täällä aikuisten maailmassa pelataan Suomen lain mukaisilla pelisäännöillä ja käytännöillä. Teillä siellä hiekkalaatikolla on tuollainen käsitys, että yhtä rikollista vastaan pitäisi olla yksi syyttäjä.

Vierailija
224/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube kanavalla Jaanan tämän aamuinen puhelu lähetykseen.

https://www.youtube.com/live/HSZVPt_dStk?feature=share

Lähetys jatkuu muusta aiheesta Jaanan pitkän puhelun jälkeen.

Vierailija
225/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuu mielentilatutkimukseen ja todetaan mielisairaaksi , voi joutua Niuvanniemeen määräämättömäksi ajaksi, jos taas ei todeta mielisairaaksi, niin vankeus kutsuu. Jo Kavoniuksella käy "joulut " , niin saa ehdollista 1v 10 kk eikä joudu ensikertalaisena vankilaan. Sakkoja ja kuluja tulee kuitenkin. Tuomion jälkeen kannattaa pitää suu kiinni, muuten Niuva tai häkki heilahtaa.

Siis pelolla hallitsemista ja vaientamista. Eipä eroa DDR:stä ja Putinista Suomen poliisi-syyttäjä-ja oikeuslaitos.

Sananvapaus vaarassa.

Sananvapaus ei ole vapautta kunnianloukkaukseen. Toivon, että sinunlaisesi pamputetaan putkassa siniseksi. 

Vierailija
226/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaanaa on velkuutettu puolella miljoonalla eurolla ja lapsiakin yli 100 000 eurolla.

Vierailija
227/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube kanavalla Jaanan tämän aamuinen puhelu lähetykseen.

https://www.youtube.com/live/HSZVPt_dStk?feature=share

Lähetys jatkuu muusta aiheesta Jaanan pitkän puhelun jälkeen.

Kohdassa noin 28:40 alkaen on Jaana mukana.

Vierailija
228/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaanaa on velkuutettu puolella miljoonalla eurolla ja lapsiakin yli 100 000 eurolla.

Jos kanteet menevät läpi oikeudessa, Jaana voi joutua maksamaan korvauksia kaikille, joiden kunniaa on loukattu. Koska näitä on paljon, velkuutus voi kasvaa vielä huomattavasti.

Vierailija
229/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on sellainen tuntemus, että Kavonius on halukas tulemaan muihinkin lähetyksiin mukaan, jos kanava on vähänkin mielekäs. Haluaa asiansa leviävän yleiseen tietouteen.

Vierailija
230/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuu mielentilatutkimukseen ja todetaan mielisairaaksi , voi joutua Niuvanniemeen määräämättömäksi ajaksi, jos taas ei todeta mielisairaaksi, niin vankeus kutsuu. Jo Kavoniuksella käy "joulut " , niin saa ehdollista 1v 10 kk eikä joudu ensikertalaisena vankilaan. Sakkoja ja kuluja tulee kuitenkin. Tuomion jälkeen kannattaa pitää suu kiinni, muuten Niuva tai häkki heilahtaa.

Siis pelolla hallitsemista ja vaientamista. Eipä eroa DDR:stä ja Putinista Suomen poliisi-syyttäjä-ja oikeuslaitos.

Sananvapaus vaarassa.

Sananvapaus ei ole vapautta kunnianloukkaukseen. Toivon, että sinunlaisesi pamputetaan putkassa siniseksi. 

Screen shot otettu.

Uhkailet jo törkeällä väkivallalla.

Tämä kertoo tasosi.

Näinhän Jaana Kavoniuskin ja hakattiin ruhjeille ja mustelmille. Valokuvat julkaistu todisteiksi.

Tapahtumaa ei kukaan ole kieltänyt.

Vierailija
231/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus vaarassa.

Screen shot otettu.

Tämä kertoo tasosi.

Näinhän Jaana Kavoniuskin ja hakattiin ruhjeille ja mustelmille. Valokuvat julkaistu todisteiksi.

Ja sinä menet poliisilaitokselle screenshotin kanssa ja sanot "apuaaa, joku netissä moitti minua, ottakaa se kiinni"? Ne heittää sinut ulos sieltä

Vierailija
232/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullutkaan moisesta puolueesta. Nimi kuulostaa valheelliselta.

Vierailija
233/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus vaarassa.

Screen shot otettu.

Tämä kertoo tasosi.

Ottelet anonyymillä keskustelupalstalla screen shotteja. No, huvinsa kullakin. Kertoo samanlaisesta kverulatiivisesta paranoiasta kuin Kavoniuksellakin.

Vierailija
234/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että vainoamistapaus on laaja ja materiaalia paljon kertoo vaan siitä että vainoaminen on ollut pitkään ja on vakavaa ja jokin rinki on todella olemassa.

No ei ole. Mielipiteitään ei kannata perustaa Jaana Kavoniuksen kertomuksien varaan. Ehkä kannattaisi kuulla kerhotätejä ja opettajia ja miettiä, mitä jääräpäinen oman edun ajaminen saa aikaan ka se ettei voi myöntää olleensa väärässä.Pienestä asiasta alkanut tapahtumasarja on saanut valtavat mittasuhteet ja tulos on tämä.

Vierailija
235/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, eräs sukulainen alkoi uskoa salaliittoteorioihin saatuaan aivoinfarktin. En tiennytkään että tällä jutun henkilöllä myös ollut aivoinfarkti. Kuinkahan monella qanon-uskovaisella on itseasiassa osa aivoista kuollut?

Tai skitsofrenia.

Vierailija
236/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kuuluisuus Seppo Lehto sai kaksi ja puolivuotta linnaa ahkerasta nettikirjoittelustaan, joten Kavoniuksen tapauksessa on kyse uudesta Suomen ennätyksestä.

Vierailija
237/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kuullutkaan moisesta puolueesta. Nimi kuulostaa valheelliselta.

Puolue on kai perustettu ajamaan lähunnä Jaanan asiaa.

Jaanalla on myös alkanut kannattajakorttien keruu Jaanan presidenttivaaliehdokkuutta varten. On saatava 20 000 korttia kokoon. Aikaa 12.12 asti. Koska netin kautta kannatus ei onnistu, on ne kerättävä paperisina. On melkoinen haaste. Olisihan tosi mielekiintoista, jos Jaana pääsisi muiden ehdokkaiden kanssa vaalikeskusteluihin ylellä.

Vierailija
238/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Presidentti Sauli Niinistö arvioi sanomalehti Keskisuomalaisessa, että kunnianloukkausoikeudenkäyntejä voisi perustellusti syntyä paljon enemmän. Ja Niinistön mielestä olisi hyvä, jos niitä syntyisi. Sanotaan näin, että muutama varoittava esimerkki olisi paikallaan."

Nyt niitä Suomen paholaismaisimman WEF-presidenttimme kostotuomioita siis leivoskellaan. Sama Sauli on vastuussa niistä kaikista kymmenistä tuhansista ylikuolleisuusluvuista ja sadoilla prosenteilla miljooniin sairauksiin nousseista sairaustilastoista, joita Sauli Niinistön ja hänen palkitsemansa maanpetturin Sanna Marinin, Krista Kiurun ym. rokoteteloituksilla toteutettiin tahallaan. Niihin suositteli Sauli Niinistö 2021-2022, vaikka ylikuolleisuus ja valtavat sairausluvut ovat olleet tiedossa. Niistä ei saa uutisoida Saulin diktatuurissa mitään, jotta Saulin kopla ja virkamafiasta kukaan ei joudu vastuuseen.

Olen kerännyt Sauli Niinistön EU-valtiopetosrikollisuudesta ja muusta virkamafian rikollisuudesta todisteet 1996-2023. Minulle leivotuissa 30.5.2023 minulle Iltalehden toimittajan puhelinsoitolla paljastuneissa syytteissä ja täysin poikkeavassa 5 vuoden vankeusrangaistuksessa (ja sellaisella uhkaamisessa) ei ole kyse mistään minun rikoksestani. Minun rikoksiani ei ole olemassa, koska julkistan todisteet kaikesta, mistä totuutta paukutan julkisesti näkyviin. Sen sijaan kyse on siitä, että syytteitä leivotaan ja minua leivotaan hiljaiseksi kiven sisään 5 vuodeksi siksi, että tiedän liikaa heidän rikoksistaan, jotka todisteillani paljastuvat ja heitä se vankeus ja miljardien korvausvastuut uhkaavat, jos todisteeni käsitellään ja kun tieto heidän rikoksistaan julkaistaan.

Vierailija
239/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Presidentti Sauli Niinistö arvioi sanomalehti Keskisuomalaisessa, että kunnianloukkausoikeudenkäyntejä voisi perustellusti syntyä paljon enemmän. Ja Niinistön mielestä olisi hyvä, jos niitä syntyisi. Sanotaan näin, että muutama varoittava esimerkki olisi paikallaan."

Nyt niitä Suomen paholaismaisimman WEF-presidenttimme kostotuomioita siis leivoskellaan. Sama Sauli on vastuussa niistä kaikista kymmenistä tuhansista ylikuolleisuusluvuista ja sadoilla prosenteilla miljooniin sairauksiin nousseista sairaustilastoista, joita Sauli Niinistön ja hänen palkitsemansa maanpetturin Sanna Marinin, Krista Kiurun ym. rokoteteloituksilla toteutettiin tahallaan. Niihin suositteli Sauli Niinistö 2021-2022, vaikka ylikuolleisuus ja valtavat sairausluvut ovat olleet tiedossa. Niistä ei saa uutisoida Saulin diktatuurissa mitään, jotta Saulin kopla ja virkamafiasta kukaan ei joudu vastuuseen.

Olen kerännyt Sauli Niinistön EU-valtiopetosrikollisuudesta ja muusta virkamafian rikollisuudesta todisteet 1996-2023. Minulle leivotuissa 30.5.2023 minulle Iltalehden toimittajan puhelinsoitolla paljastuneissa syytteissä ja täysin poikkeavassa 5 vuoden vankeusrangaistuksessa (ja sellaisella uhkaamisessa) ei ole kyse mistään minun rikoksestani. Minun rikoksiani ei ole olemassa, koska julkistan todisteet kaikesta, mistä totuutta paukutan julkisesti näkyviin. Sen sijaan kyse on siitä, että syytteitä leivotaan ja minua leivotaan hiljaiseksi kiven sisään 5 vuodeksi siksi, että tiedän liikaa heidän rikoksistaan, jotka todisteillani paljastuvat ja heitä se vankeus ja miljardien korvausvastuut uhkaavat, jos todisteeni käsitellään ja kun tieto heidän rikoksistaan julkaistaan.

Laitoin postauksesi SuPo:lle IP-tietoineen. Seuraava ovikellonsoitto ei välttämättä ole postimies.

Vierailija
240/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, Jaana itse palstalla. Tiesitkö, että eräs paranoidisen skitsofrenian oire on neologismien eli tarpeettomien uudissanojen käyttö? Kuten "leivotaan hiljaiseksi" tai "velkuutetaan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän