Kyllä se parisuhteen saaminen on kiven alla
Ei vaan onnistu. Kukaan ei halua tavata ei treffeille pääse ja elämä on yksinäistä. No ainaski on töitä. Ei tarvi valittaa. Ei sitä jaksa enää etsimällä etsiä.
Kommentit (174)
Urheilen.. en polta. Kehitän itseäni ja silti olen yksin vaan. Tuntuu pahalta.
Minkä ikäinen olet?
Asutko omillasi?
Osaatko käyttäytyä ja huomioida kumppanin?
Pahimmat puutteesi?
Ilmeisesti miehen pitää olla aika täydellinen että kelpaa naiselle??
No jos siihen asti pääsee, niin siitä se urakka vasta alkaa, että kestäisi myös 😏
Mites jos etitkin Jeesusta naisen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Asutko omillasi?
Osaatko käyttäytyä ja huomioida kumppanin?
Pahimmat puutteesi?
38v mies. Asun yksin. Hieno asunto. Olen kehittänyt itseäni. Masentunut olen ollut mutta nyt parempaan suuntaan. Sinkkuna jo vuosia olen ollut.
Eli miehen pitää olla täydellinen että saa parisuhteen. Asia selvä!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tosi hyvä. Miksi kukaan muuta haluaisi?
AP, katsoit väärän kiven alle, koita sitä isompaa.
Mussa on omia vikoja, mutta myös paljon hyvää ja yritän kehittää itseäni.
Käyn myös baareissa ja ihmisten ilmoilla, mutta ei vaan tärppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli alfa. 20 tonnin auto. Komea kroppa täydellinen hiusraja. Tumma. Tietenkin sosiaalinen itsevarma.
No huonoa tuuria mulla ainaski. Yksin täytyy elää. Jos huomenna vaikka baariin.
Kukaan ei ole täydellinen. Mutta perässävedettävä valittaja, joka ei näe omassa käytöksestään mitään vikaa on yleisin miestyyppi, jolle tulee säännönmukaisesti annettua pakit. Ja hälytyskellot soi myös jokaisen sellaisen miehen kohdalla, joka alkaa ensimmäiseksi selittää, kuinka tykkää siitä että nainen pukeutuisi korkkareihin/olisi blondi/brunetti/tykkäisi siitä tai tästä. Toki unelmia ja toiveita sen kumppanin suhteen saa olla, mutta on helvetin hajottavaa kun pahuksen moni mies aloittaa nykypäivänä parisuhteen muodostuksen sillä, että kertoo tutustumisvaiheessa mitä naisen pitäisi olla, tutustumatta tähän ensin henkilönä.
Anteeksi kärkäs vastaus, mutta viime aikoina aika hitokseen miehiin väsähtäneenä pakko todeta se toinenkin puoli.
On niitä monia muitaki sinkkuja. En oo onneksi ainut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli alfa. 20 tonnin auto. Komea kroppa täydellinen hiusraja. Tumma. Tietenkin sosiaalinen itsevarma.
Alfuus kiinnostaa miehiä. Autot samoin. Komea kroppa plussaa, kivat hiukset plussaa. Tumma tai vaalea - kullakin on makunsa ja useimmille käy kumpi vaan. Sosiaalisuus ja itsevarmuus ovat tietenkin hyviä ominaisuuksia miehissä ja naisissa.
Vierailija kirjoitti:
No huonoa tuuria mulla ainaski. Yksin täytyy elää. Jos huomenna vaikka baariin.
Mene baariin. Pidä hauskaa. Ole rento. Tutustu kivoihin ihmisiin, naisiin ja miehiin, ilman pariutumisen paineita ja epätoivoa. Tee itsellesi kiva elämä, yksin tai parisuhteessa.
Olen yrittänyt erilaisia naisia, mutta eivät kiinnostu ja tutustun aina vääränlaisiin naisiin