Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen loukkaantui pikkuasiasta ja kieltäytyi tulemasta lapsemme syntymäpäiville ensi sunnuntaina

Vierailija
30.05.2023 |

Saan kuulemma ihan yksin järjestää ne ja ottaa vieraat vastaan. Syy, mistä hän hermostui oli se, että lapsemme halusi kutsua juhliinsa kavereitaan ja istua meillä iltaa ennen ravintolaan lähtöä. Nainen pakkasi kamppeensa ja lähti mökille.

Kommentit (96)

41/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä aivan kippurassa!

Vierailija
42/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsi halusi jotain, ja nainen suuttui sinulle? Eiköhän se ole aika selvä homma, että nainen voi sitten vaikka jäädä sinne mökille ihan pysyvästi, mitä tuommoisella lapsinaisella tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna naiselle nyt mitään valtaa. Ei yhtään viestiä, soittoa, pyyntöä. Järjestät kaiken ilman hänen apuaan.

Juhlapäivänä, jos sattuu tulemaan kotia, niin mene lasten kanssa omalla kyydillä, älä muuta mitään suunnitelmia hänen takiaan. Kuohujuomien aukaisemisen ja tarjoilun voit antaa hänelle tehtäväksi.

Jos ei tule paikalle, niin vastaat kuten eräskin ehdotti.

Ei ole sinun häpeä, vaan miehen.

Juhlien jälkeen on keskustelun paikka. Minä jättäisin naisen, mutta sinä teet kuten parhaaksi koet.

Vierailija
44/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että akalla on korona ja pistitte sen eristyksiin. Joku ripulikorona.

Vierailija
45/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että akalla on korona ja pistitte sen eristyksiin. Joku ripulikorona.

Tai sit sanoo vain että nainen lähti mökille kun ei kestänyt sitä että lapsella on oma tahto.

Vierailija
46/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sanot että nainen on mökillä sairastamassa koronaa. Lähtäkohtaisesti mainitset naisen vain jos joku hänestä kysyy ja pidät selitykset lyhyenä. Toisena vaihtoehtona voit todeta, että nainen ei oikein kestä sosiaalisia tilaisuuksia ja hän lähti mökille juhlia karkuun. Totuuden kertominen toimii usein yllättävän hyvin. Lisäksi pidemmän päälle on hyvä avata noita naisen peliliikkeitä edes hieman omille läheisille, jotta he eivät ylläty ja jää "täydellisen naisen" pauloihin siinä vaiheessa kun päätät lopulta erota.

Sen vuoksihan nainen tätä tekee, että tietää sen aiheuttavan sinulle stressiä, ahdistusta ja häpeää. 

Vierailija
47/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tartte sanoa mitään. Naiselle sanoisin, että "katoppa, vuoden äiti siinä taantuu ihan lapsen tasolle. Ai aiot oikein pilata lapsesi juhlat ja tuottaa pahaa mieltä.  Tervemenoa vaan, ja ilman sinuakin pärjätään tässä ihan hyvin, myös jatkossa, eihän sunlaisella naurettavalla pellellä mitään tee. Hauskaa mökkilömaa. Ps. kerron muuten kaikille, kuka juhlat pilasi ja käyttäytyi kuin kakara. Ihan on oma häpees. No missasit sitten synttärit. Vau mikä mutsi!"

Mokoman epäluotettavan kanssa en kyllä jatkaisi, jos ei tule järkiinsä. Löydä ap sun itsetunto ja itsekunnioitus samalla. 

Vierailija
48/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät akat vastailevat täysin keksittyyn provoon, kyllä olette vedätettävissä.

Vierailija
49/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerät akat vastailevat täysin keksittyyn provoon, kyllä olette vedätettävissä.

Miehiä nuo vastaajat on.

Vierailija
50/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vanhemmuus on aivan liian usein näin haurasta. Olisiko huonona, ettei itse nyt saa huomiota ja on kateellinen lapselleen?

Vierailija
51/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole ylen harvinaista, että aikuinen nainen kiukuttelee ,kuin 5-vuotias pikkulapsi. Milloin mistäkin asiasta. Ei ole minulle ikinä selvinnyt. Kysynyt olen . Kun lasten ollessa kouluikäisiä ,meillä kävi heidän kivoja kavereita, niin akka paha aina silloin sai jonkun huutokohtauksen ilman mitään normaalia syytä.

Kerrot vaan ap vieraille todellisen syyn ,älä ihmeessä sievistele. Kyllä se on naisen häpeä, eikä sinun. Luulen ,että lapsesi muistavat tämän lopun ikäänsä ja toivottavasti muistuttavat äitiään typerästä käytöksestä jatkossakin.

Älä vaan maanittele sitä akkaa nyt kotiin. Teet kivat juhlat ja kun korvat luimussa tulee joskus kotiin ,keksit kyllä hyvän koston.

Voit käsitellä sitä ,kuin olisi ilmaa.

Vierailija
52/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minustaa tuntuu, että olin lukenut samanlaisen vastaavan aloituksen pari päivää sitten, mutta vain niin, että roolit oli eri tavalla (mies oli se, joka siinä loukkaantui ja pakkas kamat, eikä tullut lapsensa juhliin).

Apeellä käynyt entinen aloitus nuppiin ja päättänyt "keksiä" samanlaisen aloituksen.

Vierailija
53/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa lapsia vaimosi kotona, ei ole ok. Pari kaveria ehkä ja kakku jne. Yleensä kaverisynttärit järjestetään muualla kuin kotona, jos on enemmän. Vaimolta ei kysytty mitään? Hän ei halua hoitaa isoja juhlia ja tiskejä, ei jaksa melua. Ravintolaan kenen kanssa?

Vierailija
54/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä sekä äitinä että puolisona. Miten voi tehdä noin lapselleen? 

Vierailija
55/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin, että kuinka tästä häpeästä selviän. Mitä selitän vieraille?

ap

Vierailija
56/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, ettei se nainen palaa mökiltä juhliin niitä pilaamaan, mutten kyllä luottaisi siihen. Ehtii mukavasti vielä sunnuntaiaamuksi paikalle haukkumaan lapsen ennen vieraiden tuloa. Illalla sitten jauhaa kaatokännissä noloja muistoja juhlakalun lapsuudesta kaverien kuullen ja naureskelee lapsen "höpsöydelle ja typeryydelle"

Vierailija
57/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa nokkela ja hauska varioidessasi toista aloitusta. Taidatpa vielä vastata itse itsellesi jotta pysyy vastaukset linjassa. Joo, olen paljon palstalla.

Eiköhän se alkuperäinenkin kirjoitus oltu saman kirjoittajan näppäimistöstä.

Vierailija
58/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n naisella on ilmeisesti hyvin vaikea luonne. Muu asia, mikä tuli mieleen, on naisen mahdollinen psyykkisesti heikko terveydentila. Onko naisen käytöksessä ollut selviä muutoksia viime aikoina? Terve ja normaali ihminen ei pilaa lapsensa syntymäpäiväjuhlia.  Moni ihminen, joka on vähäsen "hankala" tyyppi, pystyy silti olemaan nätisti yhden päivän, kun on tosi kyseessä.

Vierailija
59/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sai aina kauheet raivarit ennen mitän tahansa juhlia. Monet synttärit pilasi multakin, kun piti riehua (väkivaltaisesti) ennen niitä. Turha syyttää ketään muuta (esim. isää hössöttämisestä, juhlien järjestäminen vaatii tekemistä ja on alentavaa sanoa niitä järjestelyitä hössöttämiseksi), aikuisen ihmisen pitää sietää se, että huomiota saa joku muukin kuin hän. Mun äiti ei siis ole normaali, vaan sillä on päässä vikaa ja toi ennen juhlia riehuminen on vaan yksi asia, jota se teki. Synttäreitten lisäksi piti mm. joka joulu keksimällä keksiä syy, jonka varjolla pistää pystyyn raivarit ja saada muu perhe itkemään ja pelkäämään.

Vierastan sitä, että nykyään kaikki vähänkin hankalat ihmiset leimataan narsisteiksi, mutta luultavasti mun äiti on sellanen. Jos ap:n nainen muutenkin temppuilee, niin jotain on silläkin vialla päässä.

Vierailija
60/96 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella teki riidan pikkuasiasta jotta voi lähteä mökille. Tietää varmasti ettet ole viikonloppuna tulossa. Onkohan ihan itsekseen ja onko varmasti mökillä? :D

Ei sellaisesta kannata välittää. Aikuiset voivat ja saavat elää omaa elämäänsä ja vaikka kuinka tyhmästi.

Siihen ei vaan toisella ole mitään sanomista loppupeleissä.

Ei siis kannata välittää tai riidellä. 

Vaan pitäkää te todella hauskat juhlat lapsen ja sen kavereiden kanssa!