Nainen loukkaantui pikkuasiasta ja kieltäytyi tulemasta lapsemme syntymäpäiville ensi sunnuntaina
Saan kuulemma ihan yksin järjestää ne ja ottaa vieraat vastaan. Syy, mistä hän hermostui oli se, että lapsemme halusi kutsua juhliinsa kavereitaan ja istua meillä iltaa ennen ravintolaan lähtöä. Nainen pakkasi kamppeensa ja lähti mökille.
Kommentit (96)
Silläkin uhalla että tätä palstalla hoetaan jatkuvasti niin... olisiko narsisti? Pakko väkisin keksiä joku syy millä pilata toisen juhlat. Eihän se sovi että muut on iloisia eikö varsinkaan että joku muu on vielä huomion keskipisteenä.
Ketuttaako, kun et saanutkaan naista orjaksi juhliisi?
Oletpa nokkela ja hauska varioidessasi toista aloitusta. Taidatpa vielä vastata itse itsellesi jotta pysyy vastaukset linjassa. Joo, olen paljon palstalla.
Suuttui kun lapsensa haluaa juhlia kavereiden kanssa kotona?
Kenen juhlat ne ovat, äidinkö?
No järjestä ja kerro vieraille myös miksei mies osallistu! Ei ole sinun häpeäsi! Älä stressaa liikaa juhlista, osta valmista ja tee vain pari mieluisaa juttua tai bravuuriasi itse. Rennompaa ja hauskempaa kaikilla tulee olemaan juhlissa ilman murjottavaa ja äksyilevää akkaa. Varmaan suunnitellut koko jutun jo etukäteen, joku tekosyy piti vain keksiä suuttumiseen ja lähtemiseen. Eihän normaali täysipäinen ihminen noin käyttäydy! Mukavia juhlia sinulle ja nuorellasi!
Olisit nyt edes pikkuisen muuttanut tekstiä. Tässä tuntee myötähäpeää sinun puolesta.
Miksi rustata näitä, viimeksi mies ei tullut lapsen ylppäreihin. Hyppää järveen olet paska provoilija.
Naurettavaa keski-ikäisen naisen kiukuttelua. Eikö tuo ole kaikkien onni, että pysyy poissa pilaamasta tärkeää päivää ja juhlia? Mikä ongelma naisella oli tuossa asiassa? Vaikka eihän tuohon mitään järjellistä selitystä löydy. Aikuinen nainen ei lapsensa puolesta pysty yhtään nöyrtymään ja tulemaan vastaan. Säälittävää.
Kyseessä kaikesta mielensä pahoittava kotityranni, jonka mielestä on aina joku vähän huonosti? Kun juhlat on ohi ja nainen palannut draamareissultaan kotiin niin on edessä tiukka keskustelu tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt edes pikkuisen muuttanut tekstiä. Tässä tuntee myötähäpeää sinun puolesta.
Tämä.
Sillä on toinen mies.
Nainen ei hermostu jos ei ole pedannut toista miestä turvasatamakseen ennalta.
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu vai?
Meneekö ihon alle?
Erityisesti kiinnostaisi tietää, mitä naisen isä ajattelee tyttärensä toiminnasta, kun tulee juhliin
Lapsi on ilmeisesti täysi-ikäinen, kun on kerran ravintolaan menossa illalla kavereidensa kanssa? Entä jos te vanhemmat menisitte molemmat mökille ja antaisitte aikuisen lapsenne ottaa itse vastuu omista juhlistaan ja niiden järkkäämisestä. 🤷
Onko pilannut aiemmin juhlia, juhlapyhiä tai matkoja? Narsistit tekee noin.
Oma narsisti-äitini jätti rippijuhlani ja ylppärini väliin (odotetusti) ja narsistinen tyttökaverijätti (ei-odotetusti) tulematta ylppäreihini.
Nollatoleranssi tuollaiselle. Jos aikuinen ei osaa tajuta, milloin on se hetki, kun on vaan skarpattava ja siirrettävä omat tunteet sivuun niin sen koko aikuisen voi kyllä siirtää sivuun. MItäpä, jos sinäkin vaan väsähtäisit ja toteaisit, että paskat koko juhlista. Niinpä, aikuiseen on voitava luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on ilmeisesti täysi-ikäinen, kun on kerran ravintolaan menossa illalla kavereidensa kanssa? Entä jos te vanhemmat menisitte molemmat mökille ja antaisitte aikuisen lapsenne ottaa itse vastuu omista juhlistaan ja niiden järkkäämisestä. 🤷
Kyllä sukulaisille pitää juhlat järjestää. Saa rahat kerättyä.
Vierailija kirjoitti:
Onko pilannut aiemmin juhlia, juhlapyhiä tai matkoja? Narsistit tekee noin.
Oma narsisti-äitini jätti rippijuhlani ja ylppärini väliin (odotetusti) ja narsistinen tyttökaverijätti (ei-odotetusti) tulematta ylppäreihini.
Nollatoleranssi tuollaiselle. Jos aikuinen ei osaa tajuta, milloin on se hetki, kun on vaan skarpattava ja siirrettävä omat tunteet sivuun niin sen koko aikuisen voi kyllä siirtää sivuun. MItäpä, jos sinäkin vaan väsähtäisit ja toteaisit, että paskat koko juhlista. Niinpä, aikuiseen on voitava luottaa.
Aloitus on provo.
Hitsit toi olis kyllä kamala tilanne.
Mun oma nainen tekee vähän vastaavia juttuja tai usein murjottaakin koko juhlien ajan.
Mut mun nainen onkin usein aika järkky tyyppi.
Eikai kaikkien naiset ole samanlaisia?
Mitä ihmettä teillä oikein tapahtuu?