Vaimo pitää jalat yhdessä
Vaimo ei enää halua antaa
Menee hermot, kun ei vaimo enää anna pimppiä. Käsihommia saan jos olen ystävällinen, noin kerran kahdessa, kolmessa viikossa. Mutta se ei vain riitä minulle. Vaimo väittää, että olen hoidon tarpeessa liiallisen seksihalukkuuteni takia? Viimeksi yhdyimme noin neljä kuukautta sitten. Menee hermot. Onko ystävät hyvät teillä neuvoja! Muuten meillä menee kuten aviopareilla yleensä, mutta hermot minulla kireällä 'saamattomuuteni` takia.
Ainako vain omin käsin
Kommentit (28)
Ei juma!!! Vähänkö täällä naurettu vakavalle asialle.
Vierailija kirjoitti:
Ei juma!!! Vähänkö täällä naurettu vakavalle asialle.
Heikkolahjaisten kustannuksella tosin.
Kuten tuolle viehekalastajan ukolle.
Syökö pillereitä? Ei ihme että näin käy.
Gaselli kanki kirjoitti:
meikäläinen syö vain gasellia ja seisokki on kuin rautatie kisko. Vaimo on ihan helisemässä ehdoti jopa jos hoitelisin välillä naapurin Helin ja sen siskon niin saisi kuulemma vapapäivän.
Gaselli on hyvää ja puhdasta ruokaa. Sielusi pysyy autuaana ja ruumiisi virkistyy, kuten itse kerrotkin. Mutta miten saataisiin ap:n vaimo nauttimaan gasellia. Kaarnetta hän tuskin haluaa syödä, vaikka sen teho onkin tieteellisesti todistettu.
Entäs sinä kertana, kun vaimosi seksiin suostuu,
niin mihin kaikkeen hän suostuu.
Oletko saanut selville mistä hän näyttäis
kiihottuvan. Miten toimii suuseksin antaminen
hänelle ? Sormettaminen ? Jne. Mutta jos et
alkuunkaan tunnu pääsevän, niin sitten flirtit
ym. tunnelman kohottaminen.
Jalat yhdessä ja polvet koukussa kyljellään onkin just paras asento peppuseksiin.
Kalu holahtaa suht kivuttomasti sisään suoleen ja nainen saa helpoiten orgasmin kun kärki painaa joka työnnöllä G-pisteen.
Vinkki: puolukkahillo kruunaa hyvän gasellipaistin. Ja aterian jälkeen sänkyhommiin
Vaimosi on viehekalastaja?