Mies loukkaantui pikkuasiasta ja kieltäytyi tulemasta lapsemme yo-juhliin ensi lauantaina
Saan kuulemma ihan yksin järjestää ne ja ottaa vieraat vastaan. Syy, mistä hän hermostui oli se, että lapsemme halusi kutsua yo-juhliinsa kavereitaan ja istua meillä iltaa ennen ravintolaan lähtöä. Mies pakkasi kamppeensa ja lähti mökille.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa tähän mitään. Mutta voiko joku sanoa montako kananmunaa pannariin tulee?
Neljä.
Vielä jotkut vastaavat provoon, tyhmää sakkia.
Meillä mies kieltäytyi tulemasta perjantaina omiin hautajaisiinsa. Taidan jättää sen sian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy. Lähti toisen naisen luo. Suuttui siksi, ettei halua esiintyä enää yhtenä perheenä sukulaisten edessä. Yo-juhlien jälkeen ilmoittaa haluavansa erota.
321 tykkäystä, mutta palstalla ei ole miesvihaa.
Mitä ihmeen miesvihaa? Onhan se nyt ihme, että isä tai äiti sabotoi lapsensa ylppärijuhlia ja luistaa vastuustaan. Tässä ja monessa ketjussa esitetyssä tapauksessa se sattuu olemaan isä eikä se ole naisten vika, että miehet eivät kanna omaa vastuutaan. Tässä ketjussa on täysi vapaus kirjoittaa myös äideistä, jotka ovat sabotoineet jälkikasvunsa juhlat.
Jep, ei se nyt ole sukupuolesta kiinni, kuka tahansa noin toimiva on lapsellinen ääliö. Olen monta kertaa miettinyt, että olisi mielenkiintoista jos tämän tyyliset avaukset tehtäisiin paljastamatta aloittajan ja puolison sukupuolta, millaisia oletuksia ihmiset tekisi. Usein kun nämä täyttyy aivan tyhjänpäiväisestä "miehet aina sitä ja naiset aina tätä" länkytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa tähän mitään. Mutta voiko joku sanoa montako kananmunaa pannariin tulee?
Riippuu minkä kokoisen pannarin haluaa. Mitä enemmän munaa, sitä parempi pannari. Itse laitan litran taikinaan vähintään 6 munaa
Wanttus kirjoitti:
Mä en usko, että mun mies jäisi oman lapsensa ylioppilasjuhlista pois, vaikka olisin suututtanut sen niin, että häipyisi pysyvästi lapsen juhlien jälkeen. Suuttuminen (ex)puolisoa kohtaan ei saa olla syy siihen, että tekee noin paskamaisesti omalle lapselleen. Että oli se koko totuus mitä tahansa, niin tuollaisen tempun jälkeen saisi mun puolesta jäädäkin sinne mökille.
No sepä, ei kunnon vanhempi tekisi sellaista lapselleen. Nyt vielä on kääntänyt lapsen syyksi sen ettei tule (kun tämä halusi niitä kavereitaan kutsua). Tuo on ihan yksinkertaisesti vaan täysin vastenmielistä, lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiseltä, anteeksiantamatonta. Oli todellinen syy sitten mikä vaan. Ja oli sukupuoli sitten mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy. Lähti toisen naisen luo. Suuttui siksi, ettei halua esiintyä enää yhtenä perheenä sukulaisten edessä. Yo-juhlien jälkeen ilmoittaa haluavansa erota.
Mitä ihmeen miesvihaa? Onhan se nyt ihme, että isä tai äiti sabotoi lapsensa ylppärijuhlia ja luistaa vastuustaan. Tässä ja monessa ketjussa esitetyssä tapauksessa se sattuu olemaan isä eikä se ole naisten vika, että miehet eivät kanna omaa vastuutaan. Tässä ketjussa on täysi vapaus kirjoittaa myös äideistä, jotka ovat sabotoineet jälkikasvunsa juhlat.
Kuvitteleeko joku muka, että naisen toimintaa pidettäisiin jotenkin ihan ok:na jos toimisi kuten aloittajan mies? Ei pidettäisi.
Tänään halpaa pörssisähköä, tehkää nyt piirakoita, munkkeja, voileipäkakkua ei laiteta uuniin, pohjia, karjalanpiirakat tietysti itse tehdyt jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä.
Riippuu siitä, kuinka ison pannarin aikoo tehdä. Neljällä munalla saa jo kaksi pellillistä pannaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä kokoisen pannarin haluaa. Mitä enemmän munaa, sitä parempi pannari. Itse laitan litran taikinaan vähintään 6 munaa
Tuohan on sitten munakasrulla ei enää pannari. 2 munaa riittää litran taikinaan meillä, kun emme halua pannarin maistuvan munakkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on sitten munakasrulla ei enää pannari. 2 munaa riittää litran taikinaan meillä, kun emme halua pannarin maistuvan munakkaalle.
Oikeastiko joku kysyy täältä pannariohjeita, kun kuukkeloimalla löytyy netistä loputtomasti ohjeita. Ja itsekin laitan vaan 2 munaa ja ihan hyvää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin, että kuinka tästä häpeästä selviän. Mitä selitän vieraille?
ap
Sanot totuuden, että hän ei halunnut juhlia joten keksi pienen asian josta voi vetää herneen nenään ja häipyä.
Olispa oma isänikin vain häipynyt juopottelemaan eikä jäänyt pilaamaan minun yo juhlia.
Sano vaan suoraan, että oli riitaa juhlista ja mies häipyi mökille. Teillä on varmasti ihan hyvät juhlat ilmankin sitä ukkoa, ehkä paremmatkin. Meille piti aikoinaan tulla synttärivieraita ja kun kyseltiin, ovatko tulossa, pariskunta ilmoitti ettei pääsekään tulemaan kun on riita kesken :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei se nyt ole sukupuolesta kiinni, kuka tahansa noin toimiva on lapsellinen ääliö. Olen monta kertaa miettinyt, että olisi mielenkiintoista jos tämän tyyliset avaukset tehtäisiin paljastamatta aloittajan ja puolison sukupuolta, millaisia oletuksia ihmiset tekisi. Usein kun nämä täyttyy aivan tyhjänpäiväisestä "miehet aina sitä ja naiset aina tätä" länkytyksestä.
Testin mukaan miesten haukkuminen tuo satoja tykkäyksiä, naisista sama viesti ei tuo kuin muutaman.
Jännä juttu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko joku muka, että naisen toimintaa pidettäisiin jotenkin ihan ok:na jos toimisi kuten aloittajan mies? Ei pidettäisi.
Kun nainen toimii noin ja asiasta haluaa keskustella, naiset tiedustelevat mitä paska mies jättää kertomatta koska hän ansaitsee lapsen kanssa tuon käytöksen.
Mikä miesvauva. Viestität miehelle, että jos haluaa oman lapsensa tärkeän juhlan missata, niin oma on häpeänsä. Toivottavasti katuu sitä lopun elämäänsä, että suuttui tuossa tilanteessa jostain pikkuasiasta ja jäi pois juhlista.
Hirveää käytöstä myös aviomiehenä, että jättää vaimonsa yksin silloin kun yhdessä pitäisi jotain tärkeää asiaa valmistella ja molempien panosta tarvitaan. Raukkamaista häipyä ja jättää toinen yksin selviytymään.
Ap, miten eilinen meni? Mitä ajattelet nyt avioliitostasi?
Lämmin halaus sinulle ja onnea ylioppilaalle <3
Vierailija kirjoitti:
Ketuttaako, kun et saanutkaan miestä orjaksi juhliisi?
Mietin just samaa että on monenlaisia juhlien järjestäjiä jotka pitäytyvät suunnitelmissaan runnoen läpi kivenkin ja ottavat kunniaa järjestämisestä, ns hiljaista kunniaa. Päättävät vielä kaiken itse.
Eiköhän se vaimon ajattelun tulos ole, että mies on joko narsisti, pettäjä tai piiloalkoholisti tai kahta tai kolmea noista.
Jos miehellä on jotain lieventäviä asianhaaroja, tuokoon ne esiin IHAN ITSE.