Nelosen "petolliset"
https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3414)
Vierailija wrote:
Oon yllättynyt, miten tunteisiin tää peli menee monella katsojallakin. Mäkin oon montaa mieltä eri henkilöistä, mutta ei oo tarvetta räntätä niitä täällä. Mieluummin spekuloi pelillä ja pelitapahtumilla, toki myös henkilöillä mutta menemättä henkilökohtaisuuksiin. Täällä kommenteissa on ihmeen paljon kritiikkiä Sitalle ja Heikille, vaikka onhan ne pelannut tätä peliä ihan törkeen hyvin pääsemällä tähän pisteeseen ilman suurempia epäilyjä. Janne sen sijaan on ollut oudon passiivinen ja jaksoissa on ollut monta kiusallista tilannetta, joissa häneltä kysytty ketä on petollisia, mutta hän vaan kiemurtelee niissä epäaidosti sanomatta mitään. Ei ihmekään, että herättää epäilyksiä.
Se, että jatkuvasti on äänestetty uskollisia pois, on Elinan ja eräiden muiden uskollisten ansiota. Ei Sita ja Heikki ole tuoneet esille yhtään muuta nimeä kuin Jannen parissa viime jaksossa. Eli he ovat pelanneet hyvin lähinnä tekeytymällä näkymättömiksi. Janne toi aiemmin esiin Juuson nimen ja nyt tämä karkoitettiin.
Ja Jannehan teki vielä fiksun vedon siinäkin, että vaikka ensin sanoikin äänestävänsä Ellua, äänestikin lopulta Juusoa, koska huomasi, että tämä näyttää nyt saavan ääniä muiltakin. Silti, vaikka Juuso olikin hetkeä aiemmin puhunut Jannen puolesta, että on varma, ettei tämä ole ainakaan petollinen.
Vierailija wrote:
Oon yllättynyt, miten tunteisiin tää peli menee monella katsojallakin. Mäkin oon montaa mieltä eri henkilöistä, mutta ei oo tarvetta räntätä niitä täällä. Mieluummin spekuloi pelillä ja pelitapahtumilla, toki myös henkilöillä mutta menemättä henkilökohtaisuuksiin. Täällä kommenteissa on ihmeen paljon kritiikkiä Sitalle ja Heikille, vaikka onhan ne pelannut tätä peliä ihan törkeen hyvin pääsemällä tähän pisteeseen ilman suurempia epäilyjä. Janne sen sijaan on ollut oudon passiivinen ja jaksoissa on ollut monta kiusallista tilannetta, joissa häneltä kysytty ketä on petollisia, mutta hän vaan kiemurtelee niissä epäaidosti sanomatta mitään. Ei ihmekään, että herättää epäilyksiä.
Ei minusta ole yhtään outoa, että katsojilla menee tunteisiin. Moni tuntee luontaisesti empatiaa altavastaajaa kohtaan, eikä tykkää juonittelijoista. Kyllähän Selviytyjissäkin peliin kuuluu juonittelu, mutta on monta eri tapaa pelata. Katsojilla meni tunteisiin myös Shirlyn ja Even peli ja sympatiat kohdistui altavastaaja Pauliin. Kyllähän silloinkin olisi voinut sanoa: "onhan Shirly pelannut tätä peliä ihan törkeen hyvin pääsemällä tähän pisteeseen ilman yhtäkään kisavoittoa". Ei silti kovin moni sanonut...🤭
Olisipa kiva nähdä se, että palkinto menisi Sita tätin ja Heikki sedän nenän edestä kenelle muulle tahansa kuin heille.
Sitan mie mie sössötys ja heikin ämmämäinen nillitys.... toivottavasti Janne hoitaa homman
Sita vaikuttaa todella itsekkäältä ja ikävältä ihmiseltä. Vähän semmoinen, minä, minä minä tyyppi. 🤮
Toivottavasti Sita tippuu. En pidä. Niin itseään täynnä.
Ihan huippu ohjelma! Taas pitää jaksaa odottaa viikko. Jade on kaunis kuin kukka🌸
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei minusta ole yhtään outoa, että katsojilla menee tunteisiin. Moni tuntee luontaisesti empatiaa altavastaajaa kohtaan, eikä tykkää juonittelijoista. Kyllähän Selviytyjissäkin peliin kuuluu juonittelu, mutta on monta eri tapaa pelata. Katsojilla meni tunteisiin myös Shirlyn ja Even peli ja sympatiat kohdistui altavastaaja Pauliin. Kyllähän silloinkin olisi voinut sanoa: "onhan Shirly pelannut tätä peliä ihan törkeen hyvin pääsemällä tähän pisteeseen ilman yhtäkään kisavoittoa". Ei silti kovin moni sanonut...🤭
Lopeta jo tuo Shirly ja Eve jankutus. Siellä oli homman "aivoina" Viki Eerikkilä ja Heikki Sorsa.
Suomen Petolliset on kyllä surkein versioista joita olen katsonut, sori vaan. Joukko (aivan ulapalla olevia) kakkosluokan julkkiksia keskellä talvea ratkomassa uuvuttaman tylsiä tehtäviä. Seuraavalla kaudella, tuottajat, HUOM:
- Kuvaukset kesällä
- Mukaan mielenkkiintoisia persoonia, joiden mielenkiintoisuus ei perustu siihen että oon hei julkkis
- Vähän panostatte niihin tehtäviin, että olisi vähän muuta kuin puusta roikkuvan wc-paperirullan etsiskelyä puoli ohjelmaa
Jukka, Sita, Nipa, Jade, Tinze ja Heikki ovat päässeet kaikki aivan liian helpolla. Ei mitään kuumotusta. Kun Nipa kysyi toissajaksossa Sitan epäilyksistä, heti tuli joltain noottia: "Ei saa painostaa!" ja se jäi siihen.
Hyvä, että Elinakin vihdoin hoksasi Herban pudotuksen jälkeen, että nykykokoonpanosta vain hän ja Janne ovat saaneet ääniä, muut ei yhtäkään. Toivottavasti Elinalla (ja muilla uskollisilla) alkaisi nyt raksuttaa. Tinzekin jo epäili, että on päästänyt petolliset ihan lähelleen (Sita, Heikki tai Ellu).
Vierailija wrote:
Sita vaikuttaa todella itsekkäältä ja ikävältä ihmiseltä. Vähän semmoinen, minä, minä minä tyyppi. 🤮
Tuli muuten hyvin ilmi siinäkin, kun hän oli vankitehtävän aikana omien sanojensa mukaan kiroillut ja töninyt/repinyt Tinzeä vaatteista(??), koska oli olluy niin kova tarve saada itselleen kisan voitto ja mahdollisuus kilpeen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lopeta jo tuo Shirly ja Eve jankutus. Siellä oli homman "aivoina" Viki Eerikkilä ja Heikki Sorsa.
Aivot ja Heikki ei mahdu samaan lauseeseen.
Suomimammojen Sita-viha on huvittavaa. Pistäähän se ei-lammasmainen normaalipainoinen kaunis nainen vihaksi kotisohvalla, ymmärtäähän sen.
Kukahan seuraavaksi m*rhataan, Nipako kenties? Janne totesi lopussa, että kun ei päästä yhteisymmärrykseen, pitää tehdä kompromissi. Jukka ei käynyt Jannelle, Tinze ja Ellu ei muille, Jadella Heikki uskotteli olevan kilpi. Ainoa, jota kukaan ei näyttänyt vastustavan oli Nipa.
Sita ja Heikki hyökkää Jannea vastaan. Eikö kukaan ihmettele?
Vierailija wrote:
Suomen Petolliset on kyllä surkein versioista joita olen katsonut, sori vaan. Joukko (aivan ulapalla olevia) kakkosluokan julkkiksia keskellä talvea ratkomassa uuvuttaman tylsiä tehtäviä. Seuraavalla kaudella, tuottajat, HUOM:
- Kuvaukset kesällä
- Mukaan mielenkkiintoisia persoonia, joiden mielenkiintoisuus ei perustu siihen että oon hei julkkis
- Vähän panostatte niihin tehtäviin, että olisi vähän muuta kuin puusta roikkuvan wc-paperirullan etsiskelyä puoli ohjelmaa
Minusta talvi kuvausten ajankohtana sopii tähän oikein mainiosti. Lumi, kylmyys, pitkä ja pimeä ilta ja yö linnan uumenissa luo juuri sopivaa tunnelmaa.
Haluaisin myös kehua ohjelman tunnaria. Ihanan pahaenteinen musiikki ja osallistujien kuvat kuin muistotauluja.
Sita on todella ikävä ihminen. Mie mie mie. Heikki peesaa mukana. Ärsyttävä myös.
Sita vie Heikkiä kuin pässiä narussa. Toivon että Janne tai Jade voittaa.
Sita pelaa kyllä hyvin. Jos saa Jannen pudotettua lähiaikoina ja Janne on eka petollinen, niin saa varmaan lisää hyvisluottamusta. Jotenkin toivoisin että osuisi omaan nilkkaan, mutta tuskin.