Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies tykkää siitä että oon prinsessa

Vierailija
28.05.2023 |

Hän todella rakastaa mua tällaisena tuittupäisenä ja voimakastahtoisena prinsessana kuin olen ja tulen aina olemaan. Myöntää kyllä, että moni mies ei kestäis mun kaltaista naista. Tosin hän ei pelkästään kestä vaan hän tykkää.

Sen ansiosta hän saa myös mun hyvät puolet ja se on toisten miesten kateus siitä että hänellä on niin kaunis nainen kuin minä rinnallaan. Tiedän itsekin että olen todella seksikäs ja käytän sitä surutta hyväkseni. Olen tosi älykäs ja hauska myös. Ammattini on tasoa ballerina.

Etsikää prinsessat vastinkappaleenne ja dropatkaa miehet jotka eivät arvosta teitä sellaisena kuin olette.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naiivi maailmankuva kyllä romahti taas hieman. Te ootte aivan hirveitä ihmisiä suurin osa täällä. Siis sellaisia oikein väkeviä sekoituksia kateellisista ja pahantahtoisista paholaisen kätyreistä.

Kyllä mä tiesin että suomalaiset on kamalaa porukkaa ja varsinkin naiselliselle naiselle, mut toi mitä te kirjoitatte, on sairasta. Siis miten teillä voi olla noin paljon vihaa?

Vierailija
62/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi älykäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi älykäs?

Miksi ei?

Vierailija
64/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, boomer.

Vierailija
65/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä avaus.

Kai tämä nyt provo on?!?

Vierailija
66/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök mikä avaus.

Kai tämä nyt provo on?!?

Mikä on yök?

Vierailija
67/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen sanoo toisesta ihmisestä yök. Syljettekö te ravintolassa ruuan pöydälle jos ei maistu hyvältä? Luultavasti.

Vierailija
68/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on siis kuningas. Mutta kuka sai puoli valtakuntaa?

Vierailija
69/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök mikä avaus.

Kai tämä nyt provo on?!?

Mikä on yök?

Kaikki.

Vierailija
70/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa!

Minkä maan prinsessa olet?

Vierailija
71/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies oli sammakko ennen kuin suutelit sitä?

No ei ihme että tykkää

Vierailija
72/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa naisen määritelmästä on tullut sellainen, että kunnon naisella on mielenterveysongelmia, ylipainoa ja hän on riippuvainen sosiaalituista. Elämänhallinta on epänaisellista vissiin? Lapset hankitaan kolmekymppisinä ja sitten erotaan, koska ei tullut missään vaiheessa mieleen keskustella työnjaosta puolison kanssa. Sitten yksinhuolletaan, uhriudutaan, vihataan miehiä, kärkytään elareita ja nostellaan sosiaalitukia, koska epikset kapitalistiset rakenteet ovat tehneet naisista köyhiä. Eli ekaksi tehdään huonoja valintoja, sitten kieltäydytään ottamasta vastuuta niistä, syytetään jotain mystisiä rakenteita ja äänestetään vasemmistopuolueita. Nämä elämänsä ja terveytensä sössineet tyypit ovat itse syypäitä kurjuuteensa. 

No jopas oli kärjistettyä 😂 lue mitä kirjoitit ja mee miettimään peilin eteen, että mikä sua oikein risoo?

Vierailija
73/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök mikä avaus.

Kai tämä nyt provo on?!?

Mikä on yök?

Kaikki.

Voimia

Vierailija
74/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon muuten samanlaine ku ap, mut mun ammatti on kuluttaja.

Vierailija
75/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naiivi maailmankuva kyllä romahti taas hieman. Te ootte aivan hirveitä ihmisiä suurin osa täällä. Siis sellaisia oikein väkeviä sekoituksia kateellisista ja pahantahtoisista paholaisen kätyreistä.

Kyllä mä tiesin että suomalaiset on kamalaa porukkaa ja varsinkin naiselliselle naiselle, mut toi mitä te kirjoitatte, on sairasta. Siis miten teillä voi olla noin paljon vihaa?

ne on kato köyhii luuserei. 

niin ja rumii ja läskei lisäx

Vierailija
76/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biaatch kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne on kato köyhii luuserei. 

niin ja rumii ja läskei lisäx

Miks sä vihaat toista naista niin paljon et haluut pilkata?

Vierailija
77/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa teistä varmaan työntäisi Ap tai hänen kaltaisen ihmisen raiteille junan eteen jos tietäisitte ettette jäisi kiinni. Tai vähintään järjestäisitte potkut työpaikalta tai räkisitte hänen ruokaansa.

Vierailija
78/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei raivostuta kansaa yhtä paljoa kuin nainen joka tietää arvonsa.

Tai luulee itsestään liikoja.

Vierailija
79/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa!

Minkä maan prinsessa olet?

Ransulandian prinsessa.

Vierailija
80/89 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös prinsessa , ja vähän liiankin hauska vaimo. Oikeastaan olekin kuningatar. Etenkin julkkismiehelleni.Olen myös äiti , riitävän hyvä sellainen.

Tykkään arvostella toisia julkisesti. Haukun entisiä työtovereita, työpaikkaa, eri palveluammatissa oleviä työntekijöitä ja muita ihmisiä joita en edes tunne. Mieheni puolustaa minua aina. Olenhan hänen sydämen valtiatar ja lastensa äiti. Kukaan ei saa arvostella minua mutta minä saan arvostella kaikkea.

Tykkään kiroilla. Parasta elämässäni on minä. Minä ensin, sitten muut. Lapset tietenkin, etenkin kuopus. Tyttäreni. Tuleva Suomen Kuningatar. Mieheni maksaa ylläpitoni, koska kaltaiseni kuningatar ei voi tehdä rahvaan omaista työtä, hyi.

Vapaa-ajallani käyn kahviloissa (lapset ovat hoidossa arkisin), ja teen taidetta. Olen niin hyvä siinä. Tunnen muita julkkiksia, koska mieheni on aggressiivisen kovasti minua esitellyt kaikille ja pyytänyt toistuvasti omia someseuraajiaan seuraamaan myös minua. Hän on sellainen kultainen höpönassu, tohvelisankarini, joka toteuttaa kaikki pyyntöni.

Aah, tätä kuningatarelämää!