Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies tykkää siitä että oon prinsessa

Vierailija
28.05.2023 |

Hän todella rakastaa mua tällaisena tuittupäisenä ja voimakastahtoisena prinsessana kuin olen ja tulen aina olemaan. Myöntää kyllä, että moni mies ei kestäis mun kaltaista naista. Tosin hän ei pelkästään kestä vaan hän tykkää.

Sen ansiosta hän saa myös mun hyvät puolet ja se on toisten miesten kateus siitä että hänellä on niin kaunis nainen kuin minä rinnallaan. Tiedän itsekin että olen todella seksikäs ja käytän sitä surutta hyväkseni. Olen tosi älykäs ja hauska myös. Ammattini on tasoa ballerina.

Etsikää prinsessat vastinkappaleenne ja dropatkaa miehet jotka eivät arvosta teitä sellaisena kuin olette.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tuttava miehellä oli tällainen prinsessa, jolla myöhemmin sitten diagnosoitiin bipolaarinen. Oli draamaa ja väkivaltaa, mutta kun prinsessa oli uskomattoman kaunis ja seksikäs, niin mies kesti näyttelyesinettään yllättävän pitkään. Mies ei ole toipunut vielä vuosikymmenenkään jälkeen prinsessansa edesottamuksista, vaikka nainen on jo manalan majoilla.

Väkivalta ja draama on eri asia kuin voimakastahtoisuus ja prinsessaluonne. Joku lähiöprinsessa ilmeisesti.

Vierailija
22/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen kuuluu kasvaa elämän aikana eikä olla semmonen kun on :D onnee teille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Balleriinoilla on paljon erilaisia kipuja johtuen työn luonnottomuudesta. Lisäksi narsistisuus liittyy voimakkaasti esiintyvien taiteilijoiden olemukseen.

Elämä keskittyy minuun, minä keskiössä.

Kuka sellaista haluaa elämäänsä?

Siivooja on parempi, paljon parempi.

Luultavasti siivoojalla on enemmän rakkautta annettavanaan, kun elämä ei keskity minuun itseeni.

Vierailija
24/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monelle miehelle uppoaa. Onhan se nyt kumma kyllä niin, että hieman hankalampi nainen usein viehättää enemmän. Se älykäs flirttailu tietenkin auttaa asiaa.

Jos mies pitää sinua status symbolina, niin varmaan myös ymmärrät myös esittää tarvittaessa sitä roolia, että mies on perheen pää. Annat sille ne Alfauros egoboostit kun on tilanne jossa hän haluaa tehdä vaikutuksen johonkin ihmisiin. Vaikka mies on tossun alla, niin ulospäin  sitä ei kannata näyttää hänen tuttavapiirilleen.

Vierailija
25/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kasvaa ja kehittyä, ei välttämättä muuttua toiseksi.

Vierailija
26/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan totta. Meillä jokaisella on haasteemme. Tärkeää, että opimme ja ylitämme haasteet tässä elämässä. Jotta pääsemme taas seuraavassa elämässä eteenpäin.

Niin monen tehtävä täällä on oppia rakastamaan itseään ja muita.

Vierailija
27/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monelle miehelle uppoaa. Onhan se nyt kumma kyllä niin, että hieman hankalampi nainen usein viehättää enemmän. Se älykäs flirttailu tietenkin auttaa asiaa.

Jos mies pitää sinua status symbolina, niin varmaan myös ymmärrät myös esittää tarvittaessa sitä roolia, että mies on perheen pää. Annat sille ne Alfauros egoboostit kun on tilanne jossa hän haluaa tehdä vaikutuksen johonkin ihmisiin. Vaikka mies on tossun alla, niin ulospäin  sitä ei kannata näyttää hänen tuttavapiirilleen.

Mieheni on työelämässään johtavassa ja vastuullisessa roolissa joten hän vaan tykkää että kotona on seksikäs ja temperamenttinen prinsessa tekemässä päätökset.

Vierailija
28/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sitten te opitte toisistanne. Hiotte toisianne ja haastatte. Ehkäpä siihen kuluu tämä elämä.

Vierailija
29/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette ole lainkaan homofoobikoita parempia, mikäli paheksutte joidenkin aikuisten välistä parisuhdetta. Jossa molemmat selvästi viihtyvät. Että menkääpä persut itseenne.

Vierailija
30/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannattelen tälläkin hetkellä monen maailmaa, sitä kertomatta, numeroa tekemättä. Parannan ihmisiä ympärilläni. Kun olen tarpeeton, olen saanut tehtävän päätökseen.

Koska minun ympärilläni on (ihan todistetusti) täynnä valkoista valoa, hyvää energiaa. En ole punainen, en vihreä, en musta, en sininen (ehkä hiukan), en violetti. Hiukan keltaista ja valkoista (jossa on kaikki värit).

Saan voimakkaan aavistuksen, että oikeasti valosi on ruskeaa.

Ei ole. Olen ollut Kirilianin kuvauksessa. En tiedä, miten kuvaus tapahtuu. Minua ympäröi valkoinen valo. Pään ympärillä oli hiukan sinistä johtuen masennuksesta. (Sekin hälvenee). Valkoinen valo on sitä, että teen täällä maailmassa juuri sitä, mitä minun pitääkin tehdä.

Kuule. Nuo valot ja muut kokemukset mitkä koet eivät ole mistään hyvästä lähteestä. Vaan henkivalloista ja demoneista. Ole varovainen.

Vierailija
31/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toiseks muuttuminen on positiivista niin onhan se positiivista. ei pidä pelätä että tarvii olla jotain. olet miltä tuntuu, mutta pyri kehitykseen

Vierailija
32/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sitten te opitte toisistanne. Hiotte toisianne ja haastatte. Ehkäpä siihen kuluu tämä elämä.

Niin kuluu. Toisiamme rakastaen onnellisessa suhteessa.

Vierailija
33/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Nelli 14 v.

Vierailija
34/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannattelen tälläkin hetkellä monen maailmaa, sitä kertomatta, numeroa tekemättä. Parannan ihmisiä ympärilläni. Kun olen tarpeeton, olen saanut tehtävän päätökseen.

Koska minun ympärilläni on (ihan todistetusti) täynnä valkoista valoa, hyvää energiaa. En ole punainen, en vihreä, en musta, en sininen (ehkä hiukan), en violetti. Hiukan keltaista ja valkoista (jossa on kaikki värit).

Saan voimakkaan aavistuksen, että oikeasti valosi on ruskeaa.

Ei ole. Olen ollut Kirilianin kuvauksessa. En tiedä, miten kuvaus tapahtuu. Minua ympäröi valkoinen valo. Pään ympärillä oli hiukan sinistä johtuen masennuksesta. (Sekin hälvenee). Valkoinen valo on sitä, että teen täällä maailmassa juuri sitä, mitä minun pitääkin tehdä.

Ruskean Talon touhua oikeasti.

Vierailija
35/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on työelämässään johtavassa ja vastuullisessa roolissa joten hän vaan tykkää että kotona on seksikäs ja temperamenttinen prinsessa tekemässä päätökset.

Kannat vastuun kodista. Se on varmasti rentouttavaa miehellesi. Mielestäni se ei ole prinsessamaista, koti on vain sinun vastuualuettasi.

Vierailija
36/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannat vastuun kodista. Se on varmasti rentouttavaa miehellesi. Mielestäni se ei ole prinsessamaista, koti on vain sinun vastuualuettasi.

Kotimme on minun sisustamani ja täten aivan ihana. Minä päätän sisustuksen ja mies maksaa. Miehellä on rumat elektroniikat ja vastaavat omassa huoneessaan. Minä päätän mitä meillä syödään ja se on minun laittamaan höyrytettyä lohta salaattipedillä eikä mitään einespyttipannua.

Vierailija
37/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihanteellinen tilanne. En ymmärrä negatiivisuutta kommenteissa.

Kaunis prinsessa saa olla oma itsensä ja mies jopa tykkää hänestä omana itsenään.

Onnea teille!

Vierailija
38/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihanteellinen tilanne. En ymmärrä negatiivisuutta kommenteissa.

Kaunis prinsessa saa olla oma itsensä ja mies jopa tykkää hänestä omana itsenään.

Onnea teille!

Kiitos!

Vierailija
39/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä itsekehu-trollit olis muuten piristäviä mutta kun ne on kaikki, ihan kaikki samanlaisia. Kukaan ei keksi mitään uutta ja piristävää luonnehdintaa itsestään, aina nämä samat  :(

Vierailija
40/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on totta, että kauniilta ja seksikkäältä naiselta siedetään enemmän kuin vaatimattomammalta.

Töissä on yksi tällainen tuittuilevaluonteinen ja joskus mietin, millainen hän on kotioloissa. En kuitenkaan voisi kuvitella, että miehensä voisi koskaan hylätä tuollaista seksipommia.

M