Mun mies tykkää siitä että oon prinsessa
Hän todella rakastaa mua tällaisena tuittupäisenä ja voimakastahtoisena prinsessana kuin olen ja tulen aina olemaan. Myöntää kyllä, että moni mies ei kestäis mun kaltaista naista. Tosin hän ei pelkästään kestä vaan hän tykkää.
Sen ansiosta hän saa myös mun hyvät puolet ja se on toisten miesten kateus siitä että hänellä on niin kaunis nainen kuin minä rinnallaan. Tiedän itsekin että olen todella seksikäs ja käytän sitä surutta hyväkseni. Olen tosi älykäs ja hauska myös. Ammattini on tasoa ballerina.
Etsikää prinsessat vastinkappaleenne ja dropatkaa miehet jotka eivät arvosta teitä sellaisena kuin olette.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Toi on totta, että kauniilta ja seksikkäältä naiselta siedetään enemmän kuin vaatimattomammalta.
Töissä on yksi tällainen tuittuilevaluonteinen ja joskus mietin, millainen hän on kotioloissa. En kuitenkaan voisi kuvitella, että miehensä voisi koskaan hylätä tuollaista seksipommia.
M
Luin tämän viestin miehelle ääneen ja häntä nauratti. Taitaa ymmärtää sun työkaverin puolisoa :)
Nää prinsessat on niin nähty. Kuvittelevat sen määräilyn ja draamailun olevan niin perin naisellista, että kaikki miehet palvovat maata heidän allaan. Täysin ylimitoitetut kuvitelmat itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Nää prinsessat on niin nähty. Kuvittelevat sen määräilyn ja draamailun olevan niin perin naisellista, että kaikki miehet palvovat maata heidän allaan. Täysin ylimitoitetut kuvitelmat itsestään.
Ei tarvi kaikkien ku yks riittää.
Luepa aloitus uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
ihmisen kuuluu kasvaa elämän aikana eikä olla semmonen kun on :D onnee teille
Sitä voi kasvaa naisena ja naisellisia avuja hyväksikäyttäen. Ei se ole mitenkään lapsellista olla naisellinen nainen, joka ymmärtää omat vaikutusmahdollisuutensa. Kysymyshän on paljon sosiaalisista hienovaraisita taidoista ja myös toisen ihmisen huomioimisesta riittävästi. Ei se muuten toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi kasvaa naisena ja naisellisia avuja hyväksikäyttäen. Ei se ole mitenkään lapsellista olla naisellinen nainen, joka ymmärtää omat vaikutusmahdollisuutensa. Kysymyshän on paljon sosiaalisista hienovaraisita taidoista ja myös toisen ihmisen huomioimisesta riittävästi. Ei se muuten toimi.
Kertakaikkiaan vajaaälyinen oletus että naisellinen nainen ei olisi kasvanut elämänsä aikana. Feministinä ärsyttää.
Mun mies tykkää siitä, että oon pieni partiotyttö.
Jossain vaiheessa naisen määritelmästä on tullut sellainen, että kunnon naisella on mielenterveysongelmia, ylipainoa ja hän on riippuvainen sosiaalituista. Elämänhallinta on epänaisellista vissiin? Lapset hankitaan kolmekymppisinä ja sitten erotaan, koska ei tullut missään vaiheessa mieleen keskustella työnjaosta puolison kanssa. Sitten yksinhuolletaan, uhriudutaan, vihataan miehiä, kärkytään elareita ja nostellaan sosiaalitukia, koska epikset kapitalistiset rakenteet ovat tehneet naisista köyhiä. Eli ekaksi tehdään huonoja valintoja, sitten kieltäydytään ottamasta vastuuta niistä, syytetään jotain mystisiä rakenteita ja äänestetään vasemmistopuolueita. Nämä elämänsä ja terveytensä sössineet tyypit ovat itse syypäitä kurjuuteensa.
Aivan ihanaa tuo prinsessamaisuus sinussa. Kauniiseen poikarakkauteen kuuluu myös tuollainen romanttinen hupsuttelu. Laitatko mekon, sukkanauhat ja huulikiiltoa. Kyllä kelpaa karvaisen karjun ottaa poikavartalosi lujasti mutta hellästi. Ihanaa kertakaikkisen ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää siitä, että oon pieni partiotyttö.
No höps, kylläpä pojat olette niin romanttisen kujeilevia.
Mieheni haluaa minun pukeutuvan aina röyhelömekkoon ja se on ihan ok, hännällisen an ustapin pitämistä hieman ihmettelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon!
Semmonen, tyhmä kun saapas mut rintamuksessa kasvaa isot pallot persoonallisuutta ja älykkyyttä jos/kun kysyy mieheltä jolla on niin huono itsetunto et se sanois mitä hyvänsä päästäkseen pöksyihin.
Me ollaan kaikki ihan neroja jos riman asettaa maahan makaamaan. :' D
Noh, ei sillä, toivottavasti miehes löytää tiensä terapiaan ja kuntosalille.<3
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa naisen määritelmästä on tullut sellainen, että kunnon naisella on mielenterveysongelmia, ylipainoa ja hän on riippuvainen sosiaalituista. Elämänhallinta on epänaisellista vissiin? Lapset hankitaan kolmekymppisinä ja sitten erotaan, koska ei tullut missään vaiheessa mieleen keskustella työnjaosta puolison kanssa. Sitten yksinhuolletaan, uhriudutaan, vihataan miehiä, kärkytään elareita ja nostellaan sosiaalitukia, koska epikset kapitalistiset rakenteet ovat tehneet naisista köyhiä. Eli ekaksi tehdään huonoja valintoja, sitten kieltäydytään ottamasta vastuuta niistä, syytetään jotain mystisiä rakenteita ja äänestetään vasemmistopuolueita. Nämä elämänsä ja terveytensä sössineet tyypit ovat itse syypäitä kurjuuteensa.
Sä et ole siis ollu ikinä naisten kans tekemisissä, niin keksit tämmösen sekopäisen olkiukon niistä että ei itkettäis niin paljoa?
Ooks horoskoopiltas sigma?
Alteregon takana on keski-ikänen persjalksinen räväkkä blondi, jolle itsensä esillä pitäminen ja kuvitellut naiseuteen liitetyt asiat ovat aina puheen aiheana. Muita puheenaiheita ei sitten olekaan. Tätä prinsessaa pitää tosiaan kaikkien palvella, tai alkaa kiukku ja huuto. Siis kaikkien, koskee myös tuntemattomia vauvasta vaariin, vähintä on osoittaa kunnioitusta syvään niiaten tai kumartaen. Lähin samaistumiskohde on edesmennyt Kellokosken prinsessa tiedä vaikka olisivat samaa kuninkaallista sukua ja huonetta. Ei ole niin pientä palvelua, etteikö prinsessalle tule tätä hänen majesteetilleen suorittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kannattelen tälläkin hetkellä monen maailmaa, sitä kertomatta, numeroa tekemättä. Parannan ihmisiä ympärilläni. Kun olen tarpeeton, olen saanut tehtävän päätökseen.
Koska minun ympärilläni on (ihan todistetusti) täynnä valkoista valoa, hyvää energiaa. En ole punainen, en vihreä, en musta, en sininen (ehkä hiukan), en violetti. Hiukan keltaista ja valkoista (jossa on kaikki värit).
Saan voimakkaan aavistuksen, että oikeasti valosi on ruskeaa.
Ei ole. Olen ollut Kirilianin kuvauksessa. En tiedä, miten kuvaus tapahtuu. Minua ympäröi valkoinen valo. Pään ympärillä oli hiukan sinistä johtuen masennuksesta. (Sekin hälvenee). Valkoinen valo on sitä, että teen täällä maailmassa juuri sitä, mitä minun pitääkin tehdä.
Joopajoo, varsinainen kuvaus. Niin minäkin olen ollut, ja kun sain sen kuvan, kuvaaja sanoi, että "kuvan perusteella teidän pitäisi olla kuollut". Kuvauksesta on noin 50 vuotta, elän yhä. Niillä väreillä ei ole mitään merkitystä. Tärkeää on se, minkälainen olet ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaa tuo prinsessamaisuus sinussa. Kauniiseen poikarakkauteen kuuluu myös tuollainen romanttinen hupsuttelu. Laitatko mekon, sukkanauhat ja huulikiiltoa. Kyllä kelpaa karvaisen karjun ottaa poikavartalosi lujasti mutta hellästi. Ihanaa kertakaikkisen ihanaa.
Anteeksi mut toi homosheimaaminen vaan kertoo et oot jäänyt ihan huolella ajasta jälkeen. Toi ei loukkaa vaan säälittää lähinnä
Vierailija kirjoitti:
Semmonen, tyhmä kun saapas mut rintamuksessa kasvaa isot pallot persoonallisuutta ja älykkyyttä jos/kun kysyy mieheltä jolla on niin huono itsetunto et se sanois mitä hyvänsä päästäkseen pöksyihin.
Me ollaan kaikki ihan neroja jos riman asettaa maahan makaamaan. :' D
Noh, ei sillä, toivottavasti miehes löytää tiensä terapiaan ja kuntosalille.<3
Tosi surullista tää sun mielenmaisemasi. Kaikkein heikoimmat naiset haukkuu toisiaan tällä tavalla. Vahvat naiset antavat naisen toteuttaa itseään juuri sellaisena kuin kokevat itsensä hyväksi. Nostavat toisiaan. Eivät tuolla tavalla paina alas kuten sinä.
Mä aina nauran miehelleni että käyn salilla silloinkin kun ei huvita ja kieltäydyn herkuista ihan siksi, ettei mun tarvi siistiä käytöstäni :) Karvojen irti repiminen herkiltä alueilta ja kasvojen neulominen (mikroneulaus) niin että vertakin tulee, on tosi kivuliasta hommaa. Naiset tietää että seksikkäät hepeneet on epämukavia.
On se sen arvoista. Saan mieletöntä kyytiä makkarissakin.