Mun mies tykkää siitä että oon prinsessa
Hän todella rakastaa mua tällaisena tuittupäisenä ja voimakastahtoisena prinsessana kuin olen ja tulen aina olemaan. Myöntää kyllä, että moni mies ei kestäis mun kaltaista naista. Tosin hän ei pelkästään kestä vaan hän tykkää.
Sen ansiosta hän saa myös mun hyvät puolet ja se on toisten miesten kateus siitä että hänellä on niin kaunis nainen kuin minä rinnallaan. Tiedän itsekin että olen todella seksikäs ja käytän sitä surutta hyväkseni. Olen tosi älykäs ja hauska myös. Ammattini on tasoa ballerina.
Etsikää prinsessat vastinkappaleenne ja dropatkaa miehet jotka eivät arvosta teitä sellaisena kuin olette.
Kommentit (89)
Nainen saa käyttäytyä ihan miten vaan kunhan seksi on hyvää. Jos sängyssä ei hommat suju niin sitten se on menoa balleriinoille. Muuten kyllä maksan kiukuttelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa!
Minkä maan prinsessa olet?
Ransulandian prinsessa.
Anteeksi vanha kulunut gubbe, mutta mitähän pahaa siinä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa käyttäytyä ihan miten vaan kunhan seksi on hyvää. Jos sängyssä ei hommat suju niin sitten se on menoa balleriinoille. Muuten kyllä maksan kiukuttelut.
Kannattaa antaa sille naiselle hyvä mies niin ei tarvitse kiukutella ja seksi paranee entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa!
Ransulandian prinsessa.
Ei kai mitään. Jos on prinsessana ransulandiassa. Kun poistuu mielisairaalasta yleisiin tiloihin niin pitää osata suhtautua että kaikki ei näe muna marjattaa prinsessana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa!
Ransulandian prinsessa.
Ei kai mitään. Jos on prinsessana ransulandiassa. Kun poistuu mielisairaalasta yleisiin tiloihin niin pitää osata suhtautua että kaikki ei näe muna marjattaa prinsessana.
Jos sun mielestä transsukupuolisuus herran vuonna 2023 on vielä jotenkin sairasta, niin olisko sun aika päivittää itsesi?
Vaikka tämä onkin selkeä provo, näitä naisia on valitettavasti olemassa _paljon_.
Oma mieheni jätti edellisen vaimonsa juuri tuollaisen prinsessakäytöksen vuoksi, nainen kuvitteli olevansa maailman napa koska oli hyvin kaunis tyrkkymäisellä tavalla ja vaati seksiä usein.
Lopulta hänen miehensä rakastui minuun, viattomaan ja nuoreen neitsytnaiseen. Tapasimme uskonnollisessa yhteisössä. Minä en koskaan tee itse aloitetta seksiin enkä pyydä mieheltä palveluksia itselleni, minä palvelen miestä ja teen mielelläni töitä ja maksan veroni valtiolle. Minä vain olen ja teen mitä pyydetään. Tuo miehen entinen prinsessa viettää paljon aikaa baareissa, tapailee lukuisia miehiä ja raha tulee sossusta.
Morjesta pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä onkin selkeä provo, näitä naisia on valitettavasti olemassa _paljon_.
Oma mieheni jätti edellisen vaimonsa juuri tuollaisen prinsessakäytöksen vuoksi, nainen kuvitteli olevansa maailman napa koska oli hyvin kaunis tyrkkymäisellä tavalla ja vaati seksiä usein.
Lopulta hänen miehensä rakastui minuun, viattomaan ja nuoreen neitsytnaiseen. Tapasimme uskonnollisessa yhteisössä. Minä en koskaan tee itse aloitetta seksiin enkä pyydä mieheltä palveluksia itselleni, minä palvelen miestä ja teen mielelläni töitä ja maksan veroni valtiolle. Minä vain olen ja teen mitä pyydetään. Tuo miehen entinen prinsessa viettää paljon aikaa baareissa, tapailee lukuisia miehiä ja raha tulee sossusta.
Morjesta pöytään.
Mies lähti toisen matkaan ja sä toivot pahaa toiselle naiselle? Haluaisitko että tämä nainen vaikkapa pahoinpideltäisiim baari-illan päätteeksi? Voisit katsella tyytyväisenä jostain kaukaa ja olla auttamatta.
Se olisi pahin synti koko maailmassa. Haluaisitko sirotella lasinsiruja ylpeiden naisten ruokaan? Tai vähintään naarmuttaa avaimilla auton kylkeen? Jos saisit tilaisuuden?