Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies tykkää siitä että oon prinsessa

Vierailija
28.05.2023 |

Hän todella rakastaa mua tällaisena tuittupäisenä ja voimakastahtoisena prinsessana kuin olen ja tulen aina olemaan. Myöntää kyllä, että moni mies ei kestäis mun kaltaista naista. Tosin hän ei pelkästään kestä vaan hän tykkää.

Sen ansiosta hän saa myös mun hyvät puolet ja se on toisten miesten kateus siitä että hänellä on niin kaunis nainen kuin minä rinnallaan. Tiedän itsekin että olen todella seksikäs ja käytän sitä surutta hyväkseni. Olen tosi älykäs ja hauska myös. Ammattini on tasoa ballerina.

Etsikää prinsessat vastinkappaleenne ja dropatkaa miehet jotka eivät arvosta teitä sellaisena kuin olette.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, olet lihava, sinkku, ruma ja vastenmielinen. Lisäksi olet työtön luuseri.

Ja yrität vain nostaa itsetuntoasi täällä AV- palstalla. HÄIVY!

Vierailija
2/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paksu perhoseksi, Tiia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä itsentunnon nostatus kuvaukset ovat juuri päinvastaisia  MT- tapauksia.

Vierailija
4/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Vierailija
5/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Minä olen uniikki lumihiutale taasen. Olen todella herkkä, ystävällinen ja sydämellinen ihminen sille, joka sen ansaitsee. Harvoille annan 95 % itsestäni, lopuille lämmintä kättä.

Olen nöyrä palvelija, ahkera työmyyrä, luova ja fiksu. En tee itsestäni numeroa. Numero tulee saavutuksistani.

Pidän yksinkertaisista asioista kuten puhtaasta kodista.

Minua ei tarvitse nostaa jalustalle, olen nöyrä palvelija.

Vierailija
6/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy torakka. Olet ihmiskunnan mätää.

7/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ego 🙌 enjoy baby.

Vierailija
8/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannattelen tälläkin hetkellä monen maailmaa, sitä kertomatta, numeroa tekemättä. Parannan ihmisiä ympärilläni. Kun olen tarpeeton, olen saanut tehtävän päätökseen.

Vierailija
9/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei raivostuta kansaa yhtä paljoa kuin nainen joka tietää arvonsa.

Vierailija
10/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
11/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ammattini on tasoa ballerina."

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
12/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kannattelen tälläkin hetkellä monen maailmaa, sitä kertomatta, numeroa tekemättä. Parannan ihmisiä ympärilläni. Kun olen tarpeeton, olen saanut tehtävän päätökseen.

Koska minun ympärilläni on (ihan todistetusti) täynnä valkoista valoa, hyvää energiaa. En ole punainen, en vihreä, en musta, en sininen (ehkä hiukan), en violetti. Hiukan keltaista ja valkoista (jossa on kaikki värit).

Vierailija
13/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ammattini on tasoa ballerina."

Mitä tämä tarkoittaa?

Etten halua paljastaa oikeaa ammattiani tunnistamisen vuoksi. Mutta on yhtä ns hot

Vierailija
14/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
15/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankotanssija, siis.

Vierailija
16/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minun ympärilläni on (ihan todistetusti) täynnä valkoista valoa, hyvää energiaa. En ole punainen, en vihreä, en musta, en sininen (ehkä hiukan), en violetti. Hiukan keltaista ja valkoista (jossa on kaikki värit).

Saan voimakkaan aavistuksen, että oikeasti valosi on ruskeaa.

Vierailija
17/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balleriinoilla on paljon erilaisia kipuja johtuen työn luonnottomuudesta. Lisäksi narsistisuus liittyy voimakkaasti esiintyvien taiteilijoiden olemukseen.

Elämä keskittyy minuun, minä keskiössä.

Kuka sellaista haluaa elämäänsä?

Siivooja on parempi, paljon parempi.

Vierailija
18/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tuttava miehellä oli tällainen prinsessa, jolla myöhemmin sitten diagnosoitiin bipolaarinen. Oli draamaa ja väkivaltaa, mutta kun prinsessa oli uskomattoman kaunis ja seksikäs, niin mies kesti näyttelyesinettään yllättävän pitkään. Mies ei ole toipunut vielä vuosikymmenenkään jälkeen prinsessansa edesottamuksista, vaikka nainen on jo manalan majoilla.

Vierailija
19/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glorifioiko aikamme, näkyvyyttä liikaa?

Onko esillä olon tärkeys siis nykyajan hyve?

Oudoksi on mennyt maailma.

Vierailija
20/89 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan voimakkaan aavistuksen, että oikeasti valosi on ruskeaa.

Ei ole. Olen ollut Kirilianin kuvauksessa. En tiedä, miten kuvaus tapahtuu. Minua ympäröi valkoinen valo. Pään ympärillä oli hiukan sinistä johtuen masennuksesta. (Sekin hälvenee). Valkoinen valo on sitä, että teen täällä maailmassa juuri sitä, mitä minun pitääkin tehdä.