Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on lapsia, miksi olette hankkineet lapsia?

Vierailija
28.05.2023 |

Kiinnostaisi kuulla syitä.

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tuottaa uusia veronmaksajia ja vanhusten hoitajia isänmaalle.

Vierailija
2/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä alkoi tuntua jotenkin tyhjältä/puutteelliselta vain miehen kanssa kahdestaan, ja halusimme kokea vanhemmuuden tunteen. Lapsista saikin sitten suhteeseen ja elämään ihan uuden ulottuvuuden, jatkumon tulevaisuuteen. Myös suhde omiin vanhempiin syveni sukupolvien ketjun kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ollut minulle jotenkin selviö ihan nuoresta saakka, ei siis se ollut itsestäänselvää, että saan lapsia, mutta se, että halusin lapsia. En osaa selittää tarkemmin, minun ei edes tarvinnut pohtia asiaa.

Vierailija
4/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy vanhemmiltasi?

Vierailija
5/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy vanhemmiltasi?

Kiinnostaa tietää asiasta laajemmin kuin vain yhden perheen kokemus.

Vierailija
6/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin, että pieni sukumme jatkuu, ei olisi muuten jatkunut.

Halusin että hyvät geenit myös saa jatkoa, sekä viisaus muut hyvät ominaisuudet.

Ihmiskunnan parhaimpienhan pitäisi vain lisääntyä, ei muiden koska evoluution pitäsi mennä eteenpäin, ei taaksepäin, niin kun nyt käy, kun kaienmaaiman äo 80 lisääntyy.

Vierailija
7/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yksinäistä vanhuutta.

Vierailija
8/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lapsia ja halusin aina lapsia. Onneksi niitä sain, kolme kappaletta.

Vierailija
9/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ihmettelen nytkin, kun ne tappelee tuolla. Ei ikinä olisi pitänyt niitä hankkia.

Vierailija
10/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä alapeukutetaan, kun kertoo kysyttäessä omia kokemuksia?

Vierailija
11/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika itsekäs syy. Ja miksi muuten vanhuus on se aika, jota pitäisi jotenkin odotella ja valmistella? Eläkkeellä teen sitten sitä ja tätä, silloin on rahaa, silloin en halua olla yksin... Elämä on tässä ja nyt. En ainakaan tunne itseäni yksinäiseksi nyt. Miksi tuntisin vanhuksenakaan? Taitaa yksinäisyyden pelko olla sulla päässä. Oletko sellainen, joka esim. parisuhteen päätyttyä ryntää heti uuteen suhteeseen ensimmäisen vastaantulijan kanssa, koska et osaa etkä uskalla olla yksin? Ongelma on sinussa.

Vierailija
12/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä alapeukutetaan, kun kertoo kysyttäessä omia kokemuksia?

Koska olet sietämätön tyyppi

Ja mielipiteesi ovat vääriä.

Vierailija
13/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin rakastaa, helliä ja hoivata omia jälkeläisiäni ja saada myös vastarakkautta ja lisää sisältöä elämään. Ja ihmisiä, jotka käy katsomassa mua, kun olen vanha.

Vierailija
14/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsia kuuluu hankkia, muutoin on luuseri. Vaimo halusi ja hän heistä suurimmaksi osaksi pitääkin huolta, kuuluu hänelle. Olen kyllä toki ylpeä lapsistani ja kuskaan heitä harrastuksiin.

Vierailija
15/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kakarat välttämättä välitä sinusta ja kokevat, että olet rasittava.

Vierailija
16/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta sellaista vanhusta sä tunnet, joiden aikuiset lapset hengaa niiden kanssa jatkuvasti? Ei ole lasten velvollisuus viihdyttää vanhempiaan.

Vierailija
17/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen aina tiennyt haluavani lapsia. Tiennyt haluavani kokea kaiken sen, mitä liittyy raskauteen, synnytykseen, äitiyteen ylipäätään.

Mun lapset on huipputyyppejä, mihin jokaisessa lapsessa on potentiaalia. He ovat kohteliaita ja empaattisia ja keskustelukykyisiä.

Vähän sivuraide, mutta mä en ole ikinä tajunnut ihmisiä, jotka kasvattaa lapsistaan kusipäitä. Kun ei se hirveästi vaadi, että lapsi oppii vastavuoroisuuden periaatteet: minä olen kiva sinulle, ja silloin myös sinun kuuluu olla kiva minulle. Ei ole vaikeaa.

Mutta siis on mahtavaa että on perhe ja ihanat lapset ja on ollut suunnaton etuoikeus saada elää näiden lasten kanssa. Yksi on jo lentänyt pesästä, ja pärjää hienosti omillaan.

Mun elämääni äitiys on tuonut sellaista syvyyttä ja sellaisia tunteita, joita en olisi mistään muualta koskaan voinut saada. Kun oma lapsi nukkuu rauhallisesti kainalossa, siinä on jotain sellaista ikiaikaista luonnollisuutta, että se tuottaa niin syvälle menevää ihmisyyden tyydytystä, etten paremmasta tiedä.

Vierailija
18/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lapsia kuuluu hankkia, muutoin on luuseri. Vaimo halusi ja hän heistä suurimmaksi osaksi pitääkin huolta, kuuluu hänelle. Olen kyllä toki ylpeä lapsistani ja kuskaan heitä harrastuksiin.

Kuulostat mun lasteni isältä. Kamala tyyppi ja huono isä.

Vierailija
19/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ollut ollut minun tapani elää ja kokea elämäni täyspainoisena. Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät halua ja heillä on jokin muu tapa.

Vierailija
20/141 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin rakastaa, helliä ja hoivata omia jälkeläisiäni ja saada myös vastarakkautta ja lisää sisältöä elämään. Ja ihmisiä, jotka käy katsomassa mua, kun olen vanha.

Onko sulla mielestäsi niin hyvät geenit, että ne piti monistaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän