Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien kanssa toimeen tuleva ihminen

Vierailija
28.05.2023 |

Tällainenhan voi sitten seurustellakin ihan kenen kanssa vaan. Olen kateellinen, huikea määrä valikoimaa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseistä taruolentoa ei ole olemassa.

Vierailija
2/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on reilu ja avoin, ei sellaista olekaan joka kaikkien kaa pärjää. Ellei sitte takki käänny joka mutkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottais tollaseen. Kaikilla on vihan kohteita.

Vierailija
4/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran joutuu teeskentelemään ja kadottamaan itsensä jos kaikkien kanssa tulee hyvin toimeen/ kaikkien kanssa voisi seurustella.

Vierailija
5/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa voi tulla toimeen, mutta kaikista ei voi tykätä eikä varsinkaan rakastaa kaikkia. Toimeen tulee, jos on hyvä lukemaan ihmisiä ja osaa säädellä olemistaan seuran ja tilanteen mukaan.

6/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eri asia ?

Teen töitä hk avustajana.

En lole 'taruolento'

Asiakkaitten kanssa ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
7/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen toimeen kaikkien kanssa, mutta kaikki eivät tule toimeen minun kanssani.

Vierailija
8/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla oli pari tuollaista kaikkien kaveria. Olivat ihan hyväntahtoisia, mutta sellaista päällepäsmäröintiä ja oman tilan ottamista oli paljon. Esittivät mukavaa, mutta todellisuudessa heidän oma asia oli muita tärkeämpi. Olin tosi helpottunut kun toinen niistä lopetti, ilmapiiri keveni kummasti. Kaikkien kaveri = suosittu, ei niistä kaikki pidä mutta ei voi sanoa että inhoaa, kun heillä on sosiaalisesti korkea asema.

Vierailija
9/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Ihan eri asia ?

Teen töitä hk avustajana.

En lole 'taruolento'

Asiakkaitten kanssa ei ole mitään ongelmaa.

Mie en ainakaan ole sanonut aina, jos on ollut joku ongelma. Jos näkee, että se ongelma johtuu toisen luonteesta ja sen esille tuominen saa aikaan enemmän haittaa kuin hyötyä, niin jätän sanomatta. Ainoastaan jos yhteistyö on tosi pitkäaikainen, kannattaa ongelmiin pureutua kunnolla. Joskus on parempi taktiikka itse mukautua tai junailla siten, että se toisen aiheuttama ongelma ei haittaa niin paljon.

Vierailija
10/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans tulen toimeen kaikkien kanssa, mutta minussa on jotakin joka ärsyttää joitakin naisia. Se on se heidän oman prosessinsa keskeneräisyys ja kyvyttömyys ymmärtää ongelman sijaitsevan heissä itsessään.

Vierailija
11/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö vaikka?

Millaista perhe-elämää viettää, millainen on yksityiselämässä?

Vai onko niin systemaattista ja sliipattua, ei provosoi ketään -kulissia, ettei kukaan osaa kyseenalaistakaan?

Vierailija
12/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin yhdestä tutusta, että hän on sellainen joka tulee toimeen kaikkien kanssa. Ihailin kovasti tätä hänen ominaisuuttaan. Sitten selvisi, että hän ei voinutkaan sietää minua, olin siis ainoa jonka kanssa hän ei tullut toimeen. Nykyään en enää usko, että on olemassa sellaisia ihmisiä jotka tulevat kaikkien kanssa toimeen.

Vierailija
13/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kanssa voi tulla toimeen, mutta kaikista ei voi tykätä eikä varsinkaan rakastaa kaikkia. Toimeen tulee, jos on hyvä lukemaan ihmisiä ja osaa säädellä olemistaan seuran ja tilanteen mukaan.

Onhan se vähän siitä toisestakin kiinni, tullaanko toimeen vai ei.

Vierailija
14/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei olekaan, joka tulee kaikkien kanssa toimeen.

Vierailija
15/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään ihmisenä, joka tulee kaikkien kanssa toimeen. En silti pidä kaikista, en vain näytä sitä.

Vierailija
16/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin yhdestä tutusta, että hän on sellainen joka tulee toimeen kaikkien kanssa. Ihailin kovasti tätä hänen ominaisuuttaan. Sitten selvisi, että hän ei voinutkaan sietää minua, olin siis ainoa jonka kanssa hän ei tullut toimeen. Nykyään en enää usko, että on olemassa sellaisia ihmisiä jotka tulevat kaikkien kanssa toimeen.

Miksi hän ei sietänyt sinua, kohtelitko häntä jotenkin huonosti?

Vierailija
17/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kaikkien kanssa toimeen ja ja kaikki tulevat mun kanssa toimeen ja kaikkien kanssa iäon ihan hauska olla. On kuitenkin yksi ihmistyyppi josta en pidä erityusemmin, mutta toimeen tulen toki, mutta siihen se jää. Sellaisen tyypin kanssa en ikinä voisi seurustella. Sen tyyppinen ihminen ei varmasti pidä myöskään minunlaisestani ja se on ihan ok!

Vierailija
18/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pidetään ihmisenä, joka tulee kaikkien kanssa toimeen. En silti pidä kaikista, en vain näytä sitä.

Juuri näin. Kaikkien kanssa voi tulla toimeen, mutta ei se tarkoita sitä että kaikkien seurasta jotenkin nauttisi.

Lähtökohtaisesti tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta luonnollisesti kartan ikävien ihmisten seuraa. Elämä on liian lyhyt.

Vierailija
19/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Toimeen tuleminen ja ihmisestä pitäminen ovat ihan eri asioita. Toimeen tuleminen sellaisen ihmisen kanssa, josta ei pidä, on viisautta ja hyvää käytöstä. Ei kukaan pidä kaikista.

Vierailija
20/49 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Toimeen tuleminen ja ihmisestä pitäminen ovat ihan eri asioita. Toimeen tuleminen sellaisen ihmisen kanssa, josta ei pidä, on viisautta ja hyvää käytöstä. Ei kukaan pidä kaikista.

Jo pienestä pitäen on opetettu kotona, että kaikkien kanssa pitää tulla toimeen. Kerrottu, että on erilaisia lapsia (eri persoonatyypit) ja erilaisia ympäristöjä (vanhemmilla omat kasvatustavat) missä lapset kasvavat ja kaikista lapsista tulee omanlaisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan