Latvia MM pronssi.
Kommentit (61)
Noloa, kun kultapelissä lähes tyhjä katsomo.
Latvia on Suomea huomattavasti parempi jääkiekossa.
En ole varmaan koskaan ollut näin iloinen toisen maan voitosta. Latvialaisilla on sisua. Melkein sykärin meinasin saada kun jännitin niin paljon, hienoa tämä penkkiurheilu.
Vitsi oli muuten komeita pelaajia Latvialla.
Jotenkin en syty tähän loppuotteluun enää. Olin niin fiiliksissä Latvian voitosta.
Latvian pelaajat on kunnon äijiä, pukukoppivideoissa näkyy kuinka kaljapullon kruunukorkkikin avataan paljain käsin tuosta vaan!
Vierailija kirjoitti:
Latvian pelaajat on kunnon äijiä, pukukoppivideoissa näkyy kuinka kaljapullon kruunukorkkikin avataan paljain käsin tuosta vaan!
Missä on pukukoppivideoita?
Vierailija kirjoitti:
Vitsi oli muuten komeita pelaajia Latvialla.
Mä kyllä sanoin mun miehelle, että noi kävis ihan suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Noloa, kun kultapelissä lähes tyhjä katsomo.
Kyllä se finaalitunnelma oli Latvia pelissä.
Hyvä ! Pääasia että Ruotsi ei Saabar mitalia! Sen Bettan ilkeästi Ivar puhuneet Suomessa!
Oli kyllä tämän vuoden sykähdyttävin urheiluhetki, heti Käärijän vaijeriväistön jälkeen👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat! Niillä oli omat kaljat mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat! Niillä oli omat kaljat mukana.
Latviassa on hyvät oluet.
Hienoa yhteishenkeä latvialaisilla.
Ei taida olla ankeuttajia siellä, vaan kaikki puhaltaa yhteen hiileen?
Olipas hauska katsoa mikä ihmismeri oli Riiassa juhlimassa ja hervotonta että eduskunta on yöllä jääkiekko paidoissa päättämässä vapaapäivästä.
Hienot partyt Riiassa. Oli ansaittu pronssi.
Miksi Suomessa ei pelaa enempää latvialaisia vain Batna jossain Jukureissa.