Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet täyden ostoskärryn kanssa kaupassa. Henkilö yksi tuote kädessä koputtaa selkään ja pyytää päästä edelle. Päästätkö?

Vierailija
28.05.2023 |

Itse päästän.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vaan päästän. Mulla kun ei oo kiire koskaan. Olen eläkkeellä.

Vierailija
62/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän jos saan kosketella persettä ja tissejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin jos jollain on pokkaa kysyä.

Yleensähän nämä eivät mitään kysele, vaan tunkevat vain sun eteesi laittaen tavaransa tyyliin "ei kai haittaa". Kyllä se haittaa. Minulla voi olla kiire töihin tai selkäni voi oireilla taas niin pahemman kerran, että on vaikea sitä omaa aikaakin odottaa kassalle jonossa seisten (paikallaan seisominen pahentaa), saatikka  että jotkut tollot tunkevat kyselemättä eteen.

Jos joku joskus olisikin kysynyt minulta, en olisi päästänyt eteeni.

Vierailija
64/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehtais pyytää ittelleni etuoikeuksia, toivon ettei muutkaan kehtaa. saatan leikkiä etten kuullu

Vierailija
65/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellä ostoskärryllä ostavat, miksi jäätte seisomaan tumput suorina kassalle vaikka olette jo saaneet ostokset hihnalle? Eikö voisi jo mennä pakkaamaan osan tavaroista? Monilla pakkaus alkaa vasta kun ovat maksaneet ja sitten kaikki odottaa 15min kun himoshoppaaja pakkaa tarkasti ostokset eri pusseihin.

Jos luovut paikastasi maksupäätteen luona, siihen tryykää jonon seuraava mummo kärryineen, ja joutuu itse tekemään hommia, että pääsee ylipäätään maksamaan ostoksensa.

Vierailija
66/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mutta ei saa koskea toisen selkään mielellään, ensin kannattaa kysyä anteeksi voinko mennä edelle on vain yksi ostos.

Vierailija
67/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin jos jollain on pokkaa kysyä.

Aika harvalla on varmaan myöskään pokkaa vastata että, en odota vuoroasi.

Mulla on. Mä en päästäisi.

Jo pelkästään se, että joku kehtaa alkaa koputella selkääni, on ehdoton no no.

Vierailija
68/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän tietenkin

Vierailija
69/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana hygieenisempää kun pääsee nopeammin yhden asian ostajasta näin eroon.

Vierailija
70/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi.

Minusta osoittaa melkoista röyhkeyttä edes ehdottaa moista sen lisäksi, että rohkenee ilman lupaa koskea vieraaseen ihmiseen.

Vierailija
71/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kaupassa jättikärryllisen kanssa ja takanani on vaikka vain lounasevästä ostavia, niin lasken kyllä ihan koputtamattakin edelle.

Vierailija
72/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ystävällinen on joskus pikkuostoni nähtyään sanonu oma-aloitteisesti et mee vaan edelle kun sulla on vaan toi. Kiitollinen olen ollut.

Vierailija
73/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Jos on tyypillinen hätähousu niin en päästä mutta normaalisti päästän kysymättäkkin.

Vierailija
74/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellä ostoskärryllä ostavat, miksi jäätte seisomaan tumput suorina kassalle vaikka olette jo saaneet ostokset hihnalle? Eikö voisi jo mennä pakkaamaan osan tavaroista? Monilla pakkaus alkaa vasta kun ovat maksaneet ja sitten kaikki odottaa 15min kun himoshoppaaja pakkaa tarkasti ostokset eri pusseihin.

Kassoilla on kaksi laaria johon niitä ostoksia valuu, ja juuri tästä syystä. Eli ei nopeuta yhtään vaikka kuinka pakkailisit etukäteen.

Ja toisekseen, mitä vattua se sinulle kuuluu. Huolehdi omista asioistasi.

Vierailija
75/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 48 eikä kukaan ole koskaan pyydänyt päästä edelle...

miksi näitä ketjuja keksitään?

Sama, mutta ikää 51v. Toki olen aika yrmyn näköinen, joten voi johtua siitäkin.

Vierailija
76/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö nähny jonossa että sillä on himoshoppaaja setti kärryssä ? kyllä tää on sun häpees

Vierailija
77/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ollu kolmen osaston tavaralaari. Yhteen ei kyllä sit mahdu niin paljon.

Vierailija
78/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatessani sanon heti, että voi mennä ensin, kun niin vähäiset ostokset. En jää odottamaan pyyntöä.

Vierailija
79/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa tästä kupeksimisesta tulisi kauhea huuto. On oltava tosi nopea. Muut asiakkaat osaavat myös ohjeistaa sanoja säästämättä. Hihnoja on vain yksi, tai vaihtoehtoisesti käytössä yksi. Toinen puoli on täynnä mainoksia ja muuta sälää. Jos näppärästi saan kiepsautettua kapulan eri asentoon niin, että seuraavan tavarat pääsevät vapaalle hihnalle/ pakkauspaikalle, joudun silti tuuppimaan hänen ostoksiaan sinne. Ei ole tuttu tapa. Myyjä saattaa katsoa ihmeissään, ja odottaa taas seuraavan kanssa vapaata paikkaa. Oma vika.

Vierailija
80/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassoilla on kaksi laaria johon niitä ostoksia valuu, ja juuri tästä syystä. Eli ei nopeuta yhtään vaikka kuinka pakkailisit etukäteen.

Ja toisekseen, mitä vattua se sinulle kuuluu. Huolehdi omista asioistasi.

Kaksi laaria ei kyllä riitä, jos tulee useampi isojen ostosten tekijä. Monesti olen ollut pakkailemassa omia viikko-ostoksiani, kun toisen laarin läpi on mennyt parikin pikkuostosten tekijää. Mitä, jos olisi kaksi jättiostostelijaa peräkanaa, taitaisi tulla ruuhkaa. Monesti olen huomannut kassan kokoilevan seuraavan ostoksia hihnan yläpäähän, kun pakkausosastot on molemmat täynnä. Mutta eihän sille mitään voi, helpompaa on käydä yksin ja toinen aikuinen vahtii lapsia kotona, kuin ottaa koko prismaperhe kauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi